Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 19-12-19 kl 06:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Addison sin avatar
Trøttere enn trøttest, men nå er det ikke lenge til julefri, skal riktignok jobbe i romjulen. Men først mange dager fri, heldigvis!
Postet 19-12-19 kl 08:01 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Først?

Drikke kaffe, telle og registrere varer, finpusse og sende testrapport, handle til julelunsj, glede seg til januarmøter - jo, torsdagen kunne vært verre.
Postet 19-12-19 kl 08:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Studenten min kommer hjem i dag! Det beste med hele jula, samle ungene.
Postet 19-12-19 kl 08:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hvis du får beskjed om å signere et ark fordi du skal ha med deg noe som er festet på arket. Signerer du og lar arket ligge, eller tar du med hele arket?

2 dager igjen, 2 dager igjen, 2 dager igjen.....
Postet 19-12-19 kl 08:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på kontoret, men kunne egentlig tenkt meg å vært hjemme i senga, pottetett og vondt i hodet.. Jaja det går jo over.
Postet 19-12-19 kl 08:33 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, men det er ganske så tomt her. Jeg har blitt bedt om å presentere noe i ettermiddag, og jeg har veldig god til å forberede meg.

I morgen tar jeg fri, for det er egentlig tomt for arbeidsoppgaver for i år. Det er helt greit, for kroppen min tok ferie på tirsdag. Den gleder seg enormt til ferie.
Postet 19-12-19 kl 08:44 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
På hjemmekontor, men skal straks på kontoret. En kollega med 25 års jubileum og tok på meg å skaffe en bukett og slike butikker åpner ikke før 10. Snart juleferie!
Postet 19-12-19 kl 09:05 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Znrk, jeg sitter her og gjør en haug med nokså meningsløs admin (tre instanser skal ha dokumentasjon på samme ting på tre forskjellige formater). Men jeg vil jo bare ha juleferie!
Postet 19-12-19 kl 09:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Hjernen min har tatt juleferie for flere uker siden, og nå er den fortsatt GT-marinert fra mandag og tirsdag, så her tror jeg ikke det blir gjort mye fornuftlig i dag. Så langt har jeg svart på en mail og drukket to kopper kaffe.

Så Star Wars i går, og syns egentlig den var ganske dårlig. Så vet dere det.
Postet 19-12-19 kl 09:09 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ellers ser det ut til at jeg har brakt gal-hobbykonditor-genet videre til neste generasjon, sekstenåringen dro på skolen med to bokser selvbakte perfekte franske makroner (to slag, safran og kanel), og fjortenåringen la siste hånd på konfektslag nummer seks til vennegaver. Jeg er litt stolt, da.
Postet 19-12-19 kl 09:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Star - jeg ville lagt igjen arket, ja.

Rydder mest mulig unna før julelunsj og ferie. Ligger ikke så ille an, med tanke på at vi var uten systemer i fem uker.
Postet 19-12-19 kl 09:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
@Blondi, min også! Endelig er det morsomt å se på nedtellings-appen på telefonen.

Jeg har to rapporter som skal inn før jeg tar ferie i morgen, så hva i all verden gjør jeg her?
Postet 19-12-19 kl 09:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor.
Skal en tur nedom skolen til minstemann og se på julespillet deres i dag.
Postet 19-12-19 kl 09:58 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Kommet meg helskinnet til jobb etter å ha gått/sklidd ned den såpeglatte og stupbratte veien, hvor det stod biler på kryss og tvers i dag tidlig.

Vi skal ha julelunsj på jobben i dag, det er alltid koselig, en gjeng med crazy kolleger har tradisjon for å framføre julespill i den forbindelse. Så jeg er spent på hva de har funnet på i år.

I kveld skal jeg og eldstejenta på førjulsgløgg hjemme hos foreldrene til en klassekamerat av henne, sammen med flere i det som var vennegjengen hennes på barneskolen, og deres foreldre. Har blitt en koselig tradisjon flere år på rad. Det er litt andre vennekonstellasjoner nå, etter de startet på ungdomsskolen og har blitt fordelt på ulike klasser, og jenta er ikke så mye med disse lenger. Men synes likevel det er koselig å samles, så hun vil veldig gjerne dit.
Postet 19-12-19 kl 10:08 av My My er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no