Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Prematurpjatt

Spikkelo, spikkelei, alle spikker i vei

Spisevegring, legekontroller og annet snacks
Rangér dette innlegget

Spikkelo, spikkelei, alle spikker i vei

Postet 15-10-09 kl 18:55 av Fibi

I dag har jeg vært på spikkekurs. Ja, du leste riktig. Spikkekurs! Vi gikk, i samlet flokk, opp i skauen. Tredve damer pustet og peste seg oppover i Sørmarka, helt opp til Ullandhaugtårnet. Det er bratt i Sørmarka. :erfart: Vi pustet og svettet som utslitte hester hele gjengen da vi kom fram, og knegget litt av oss selv. Men no rest for the weary - Ingen pause, bare litt kort info, før vi trasket litt inn i skauen for å finne et passende grenfeste. Vi skulle nemlig spikke knagger! Jeg fant nå en greinbit, og klarte jammen å få det til å se ut som en smykkeknagg etterhvert. Den skal fremdeles pusses og kanskje oljes litt, men jeg tror den blir ganske kul etterhvert.

Vi måtte også finne noen trebiter som skal bli til en figur, bestående av minst tre deler. Alt dette skal være ferdig innen femte november, og blir nøye vurdert av to stk kritiske lærere.

Nå skal jeg bare lese litt musikkped., så skal jeg finne frem spikkekniven og fortsette på tregubben min. Kanskje jeg skulle tatt en telefon til Emil og høre om han har noen tips?

Kommentarer totalt 1

Kommentarer

Gammel
Interference sin avatar
Høres koselig ut.
Spikking er gøy da!
Postet 16-10-09 kl 02:03 av Interference Interference er ikke aktiv
 

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no