Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 15-05-17 kl 07:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
Znrk. Måtte det virkelig være mandag nå igjen?
Postet 15-05-17 kl 09:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Men denne uka har jo en fridag midt i.

Eller fridag? På onsdag må vi tidlig opp og gå langt. Jeg håper, håper, håper at været blir litt bedre enn værmeldingen tilsier.

I dag har jeg mer enn nok å gjøre på jobb. jeg må bare komme i gang.
Postet 15-05-17 kl 10:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mandag ja, jeg minnes at vi har snakket om junistria, men for min del så er visst også mai temmelig travel dette året. Mye gøye saker da, men kjenner nå at jeg må finne en måte i ta meg inn på.
Postet 15-05-17 kl 10:00 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er mye 17. mai er, men fridag er å dra det langt. Jeg liker å se glade barn, feire grunnloven og spise meg stappmett jeg - men det er unektelig mye greier.

Mai er crazy og jeg synes det blir verre og verre. Kanskje er det min egen evne til å takle stresset som har blitt redusert? Jeg sliter hvertfall med å multitaske jobb og snart eksamen og fikk nesten pustebesvær når jeg så kampoppsettet til helgas fotballcup. :sigh:
Postet 15-05-17 kl 10:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg kan ikke regne 17. mai som en fridag, det blir jeg så sur av.
Postet 15-05-17 kl 10:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! 17. mai har vi i år ingen planer for overhodet - det vil si, jeg har lovet å levere en kake til skolearrangementet, men det blir bare å stikke innom i drosje. Vi får se an været; hvis det er fint, så drar vi vel på oss bunad, vi som har, og går ut en tur. Men sentrum tror jeg vi skal holde oss unna.
Postet 15-05-17 kl 10:22 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg. Trenger. Mer. Kaffe.

Vel og bra med lysere kvelder, men det blir jo umulig å legge seg!
Postet 15-05-17 kl 10:55 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Fitbit-appen sier til meg at jeg bør vurdere å legge meg tidligere denne uken. Jeg er enig, men også enig med Tåtti i at det er umulig.
Postet 15-05-17 kl 11:11 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg veit enno ikkje om eg kjem til å feire 17.mai. Kjører ungane til toget og så sitter eg nok heime til dei er lei. Så stikker me kanskje innom "min" skule på vegen til foreldra mine.

No sitter eg å lager handleliste til dei kakene eg skal bake til 17.mai. Håpar eg finner nokre fine bær til pavlovaen.
Postet 15-05-17 kl 11:15 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har sagt til mannen i flere uker at "nå MÅ vi snart bestemme oss for hva vi skal gjøre på 17. mai", men vi har fortsatt ikke fått somlet oss til å finne ut av det. Jeg spurte fjortenåringen i går om hva han kunne tenke seg, og det var tydeligvis en dag han ikke hadde skjenket en tanke. Så han skulle tenke på det. Hadde det bare vært meg og mannen, hadde vi glatt bare blitt hjemme, men jeg føler at vi bør være gode eksempler for ungdommen og finne på noe.
Postet 15-05-17 kl 11:48 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg elsker 17 mai, og synes absolutt det er en fridag selv om man er sliten på slutten.

Vi skal på skolen, stå litt i cafe, hjem og slappe av og deretter til naboer på speliselag. Perfekt dag.
Postet 15-05-17 kl 12:10 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God tåkemorgen! I hodet og utendørs. Sistnevnte ser for øvrig ut til å lette en smule. Hodet er fortsatt tåkete, selv med store mengder kaffe inntatt. Lurer på om jeg må "prokaffeinere" litt til. Eller, det er visst lunsjtid allerede!
Postet 15-05-17 kl 12:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg vil ikke ha mandag!

17. mai-uken er supertravel her i huset, med korpsunge og barnehagebarn. Men svosj! Vi kommer nok gjennom!
Postet 15-05-17 kl 12:19 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Første år vi ikke har korps, så for første gang på lenge gleder jeg meg til 17. mai!
Postet 15-05-17 kl 12:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Vi har alltid korps 17. mai, stor dugnadsdag som vi tjener penger på, og vi får vist oss fram, både voksen- og skolekorps. Så en lang og utmattende dag, men det er jo stas også da! Har hatt barn i skolekorps i ti år, og det blir minst åtte år til, pluss at vi voksne også spiller. Korps er best, ingen protest!
Postet 15-05-17 kl 12:52 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Det er jo et rent helvete å spille i korps på 17. mai.
Postet 15-05-17 kl 12:56 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
For første gang har vi ikke korpsbarn på 17.mai.
"Desverre" har vi førsteklassing, og 17 er på en onsdag, ellers skulle jeg dratt til fjells.

Vi pleier å ha brunch hjemme hos oss. Der er det slagmark og krigsområde etter flere måneder med fraværende husryddesjef (meg) så like greit at jeg kan skylde på masteroppgaveinnlevering og avlyse hele greien ...
Postet 15-05-17 kl 14:30 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Akk! Jeg er snylte forkjøla og går på dop og nesespray. Febertendenser i går kveld og natt.
Postet 15-05-17 kl 16:07 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God morgen fra Midtvesten! Vidunderlig å komme fra New York med seks grader og pøsregn til overskyet og 28 grader. Balsam for sjelen!
Postet 15-05-17 kl 16:52 av Albertine Albertine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no