Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 13-08-19 kl 07:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til seminar. Avreise fra jobb kl. 7. Det betydde avmarsj hjemmefra kl. 6. Det er alt for tidlig. Relativt rolig stemning i bussen, da.
Postet 13-08-19 kl 08:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg skal straks tusle på jobb, nå er ferien definitivt over. Jeg føler ikke helt at jeg har hatt skikkelig ferie, er jo vant til lærerferie, men siden jeg har en todelt stilling i år, så har jeg bare hatt lærerferie 60%, og bare 3 uker med helt fri. Men nå er det kontordag i dag, et par planleggingsdager også kontordag på fredag, den lurer jeg på blir halv for da kommer ungene hjem.
Postet 13-08-19 kl 08:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Havregrøt ved pulten på arbeidsrommet til frokost = sommeren er over.

Fire plandager ligger foran oss. Håper i hvert fall noe av innholdet blir meningsfylt.
Postet 13-08-19 kl 08:48 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal på befaring med jobben min i dag. Noen drar til spennende og eksotiske steder på befaring - jeg skal til Jessheim.

Ferien er så definitivt over. Jeg har jo egentlig jobbet i flere uker, men det er først nå tilnærmet alle kollegene er tilbake og det er litt liv på kontoret. Det er en spennende høst jeg står foran med masse spennende arbeidsoppgaver, og akkurat det er godt å føle på.
Postet 13-08-19 kl 08:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
På jobb her også. Mange oppgaver å ta tak i, så det er vel bare å sette i gang, tenker jeg.
Postet 13-08-19 kl 08:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mårn. På vei til jobb. Ikke verst etter å ha levert unger og vært innom butikken. Blir sånn når det er trilletur.
Klar for kaffe!
Postet 13-08-19 kl 09:13 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn. Jeg sitter på venteværelset hos tannlegen. Yay.
Postet 13-08-19 kl 09:21 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Siste feriedag ( ), den skal tilbringes på topptur med venninne.
Postet 13-08-19 kl 09:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Her er det foreløpig hjemmekontor med en sovende unge og en glanende. Skal trekke i retning jobb etterhvert, må bare få opp koffeinandelen i blodet til å håndtere 6 møter på rappen med minimalt med søvn i natt.
Postet 13-08-19 kl 09:27 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor i dag med to dovendyr som fortatt ligger under dynene og sover. Kanskje snart på tide å få snudd døgnet litt mer på disse ungene.
Postet 13-08-19 kl 09:31 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er utsikter til litt mer jobb enn å komme ajour med mailen. Det var disse dokumentene som må justeres (igjen).

Yngste skal delta på sin første fotballtrening i ettermiddag.
Postet 13-08-19 kl 09:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Er ikke Jessheim eksotisk altså, Tjorven?

Har faktisk et par arbeidsoppgaver i dag.
Postet 13-08-19 kl 12:34 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jessheim viste seg å være fint.
Postet 13-08-19 kl 16:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no