Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 08-08-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 31

Kommentarer

Gammel
Anda sin avatar
Gjeeeesp!
Postet 08-08-18 kl 08:07 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Tidlig på jobb, og reiser tidlig for å hente barn på sommertur. Må vel jobbe litt i mellomtiden, selv om motivasjonene ser ut til å ha blitt hjemme i dag. Først: kaffe!
Postet 08-08-18 kl 08:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Også tidlig på jobb.
Ut å spise med ei venninne senere idag.
Her må det også jobbes så det er bare å brette opp ermene.
Postet 08-08-18 kl 08:18 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
herfra også.
Postet 08-08-18 kl 08:47 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar


God morgen. Litt kontortid, så ut i produksjonen og pakke, pakke, pakke, pakke.
Postet 08-08-18 kl 08:55 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Gjeeeesp, ja. Jeg fikk avlevert et barn til besteforeldre i går, så blir en rolig uke. Fredag skal vi på Øya. Jeg var der for første gang i fjor, i høljregn. Gjett hvordan værvarselet er nå da.

Nuvel, noen møter og kaffekopper skal unngjøres før jeg skal bli søkkblaut igjen.
Postet 08-08-18 kl 09:07 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er på vei til jobb, senga var så innmari god og det var lite fristende å stå opp.
Det er spillefri I kveld, det skal bli godt kjenner jeg.
Postet 08-08-18 kl 09:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar

Hardt å stå opp i dag syns jeg.
I dag er planen å starte på oppussing av stuen. Veggene skal males, men før jeg kommer så langt så må de vaskes, gamle skruehull må sparkles og pusses, gulvlister fjernes og andre lister og karmer maskeres.
Postet 08-08-18 kl 09:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg kommer visst ikke igang på jobb i dag.
Postet 08-08-18 kl 10:31 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Har endelig fått katta av brystet sånn at jeg kunne stå opp. Nå må bare havregrøten synke litt, så blir det løpetur.
Postet 08-08-18 kl 10:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har akkurat våknet, sover visst lengre og lengre hver dag. I dag skal jeg gå meg en tur og jeg må vaske litt klær og legge sammen klær.
Postet 08-08-18 kl 11:00 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Rart hvordan evnen til å sove lenge utvides jo nærmere jobbstart man kommer. Jeg er på jobb igjen og er i god gang med å forberede høsten som plutselig kommer.
Postet 08-08-18 kl 11:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg vurderer å prøve meg på å henge opp gardiner i dag. Det innebærer boring i gipsplater, gipsskruer og vater, og jeg kjenner at jeg kvier meg. Men skal jeg bo alene og klare alle slike ting så må jeg bare kaste meg ut i det.
Postet 08-08-18 kl 11:21 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På jobb her, sliter med å finne fokus fortsatt, men har det veldig hyggelig med fine kollegaer. Sånn har det jo ikke alltid vært i denne jobben, så det teller en hel del bare det.

Ingen store planer for ettermiddagen utover en eller annen form for trening.
Postet 08-08-18 kl 11:48 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå har det vært strålende vær i 3 måneder, og den dagen Øya-festivalen skal begynne så regner det. Det synes jeg ikke noe om.

Jeg synes fryktelig synd på meg selv. Jeg skulle hatt ferie denne uka. Å jobbe mandag og i går var greit, men i dag kjenner jeg veldig på at jeg gjerne skulle hatt fri. Men jeg er på jobb, og det er allerede altfor mye å gjøre. Jeg hadde en veldig god jobbdag i går, så jeg får leve litt på de laurbærene. Jeg burde reise ut til kundene mine oftere.
Postet 08-08-18 kl 12:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Det er jo fint at det omsider kommer litt regn. Det er det. Men det kunne jo vært på et annet tidspunkt enn akkurat under Øya, jeg synes jo det.

Vel, jeg skal ikke klage for mye, jeg har i det minste fri. Vurderer å vekke femtenåringen snart, så jeg rekker å prate litt med ham før jeg forsvinner på festival.
Postet 08-08-18 kl 12:39 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Selv ikke Pomodoro-en kan hjelpe arbeidslysten min i dag.
Postet 08-08-18 kl 13:31 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
Det regner og det er kjedelig. Vi hadde tenkt oss ut. Vi pakker idag og begynner på hjemtur, det skal bli godt.
Postet 08-08-18 kl 13:46 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Fakse sin avatar
Da er vi to Ru! Heldig vis har jeg et par møter, så jeg får da gjort litt, men det er tungt med alle de andre tingene som må og burde gjøres, men som ikke egentlig haster akkurat nå. Ingen frister på noe som helst før langt uti neste uke.
Postet 08-08-18 kl 13:46 av Fakse Fakse er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er det fortsatt finvær, men jeg ser på YR at den langturen i marka jeg tenkte å ta på lørdag må framskyndes. Definitivt ikke vær til uteaktiviteter i helga. Tenker jeg tar turen i morgen.
Postet 08-08-18 kl 13:54 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ellers venter jeg på å bli oppringt av forsikringsselskapet. Oppdaget i går at pengene fra reiseforsikringen som visstnok ble lagt til utbetaling 20. juli ikke er kommet på konto. Jeg var nr. 33 i køen da jeg ringte, men heldigvis har de ring tilbake-funksjon. Har ventet i 65 minutter så langt.
Postet 08-08-18 kl 13:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Sitter litt nervøs på ønh ved st.olav og venter på undersøkelse. Halsen ikke bra og går jo rett i krisemaksimering selv om det er mer sannsynlig med seigt virus. Skal straks inn og kjenner det skal bli greit å bli undersøkt.
Postet 08-08-18 kl 14:17 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Er syk og har sykedag, like greit å forsøke å bli frisk. Skal på Peer Gynt på fredag, nokså ugreit vær i sikte der også. Håper jeg er helt frisk til da. Ingen barn hjemme, minste er hos besteforeldre, mellomste på korpstur, eldste jobber og bor på hybelen. Og da er vi voksne småsyke og orker ikke noe.
Postet 08-08-18 kl 15:24 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Vi også, Addison. Var spådd regn og ikke mange varmegradene. Gleder meg masse til å se spelet!
Postet 08-08-18 kl 15:35 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg ser EM på lap-topen og har fått forespørsel fra sønnen om jeg kan gjøre det litt stillere. Like greit det er over for nå.
Postet 08-08-18 kl 15:49 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Dere kan glede dere veldig til Peer Gynt. Jeg så det på lørdag og det var strålende.

Jeg nyter siste feriedag. Vi kom hjem i går, vaskemaskinen går og ellers slapper jeg av. Skal bli helt greit med hverdag nå.
Postet 08-08-18 kl 15:55 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Håper det går bra, vixen!

Jeg sitter med jobbkorrektur, kom en Bring-mann på døra med arbeid i morges. Har muligens kombinert lesinga med litt EM på TV, men det trenger jeg jo ikke si til sjefen!
Postet 08-08-18 kl 16:35 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jaja, jeg hadde fått pengene. De hadde klart å utbetale til en annen konto enn den som jeg oppga på telefonen, og som han jeg snakket med leste tilbake til meg. Flaks at det var en konto som også tilhørte meg, da.
Postet 08-08-18 kl 16:36 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg overlevde Til og med sånn slange ned igjennom nesen med kamera på. Han så at det var noen after ved tungerot og bak i svelget så han var rimelig sikker på at det har spredd seg fra munnen siden jeg ble så hardt angrepet der. Så gurgle sånn corsydol i to uker og inn for prøvetaking dersom det ikke var bra. Men han var ganske sikker på at det var herpesvirus. Lettet og supertakknemlig for time på dagen.
Postet 08-08-18 kl 18:14 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har hengt opp gardiner!
Postet 08-08-18 kl 20:56 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Vixen: Godt du fikk det sjekket hos ØNH lege. Håper du snart blir helt frisk! Det er ikke noe særlig å gå slik og hangle.

Albertine: Så flott Sikkert godt å bli ferdig med slike ting nå.

Her er vi glade uken går mot slutten. Den kommende speidergutten var rimelig utslitt i dag. Stått opp tidlig, seilt og rodd hele dagen. Godt han hadde vett til å gå hjem og være alene i ettermiddag, ingen venner på besøk.
Postet 08-08-18 kl 23:33 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no