Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 18-08-23 kl 06:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor for å rekke skolestartsamtale, vurderer å ta tidlig helg for å reise ut og sjekke hytta etter Hans' herjinger.
Postet 18-08-23 kl 07:12 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra danskebåten. Har sovet så der. Gleder meg til skolebesøk senere i dag.
Postet 18-08-23 kl 07:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret, men gleder meg veldig til helg. Det blir nok en del jobbing i helgen, men det blir litt fri også. Jeg skal i hvert fall sove lenge.

Jeg har med meg treningstøy også, og håper at jeg orker en økt etter jobb. Jeg burde tatt med yogamatte også, men det glemte jeg.
Postet 18-08-23 kl 07:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Komprimert fredag på jobb, male et par dører, og så sykle på besøk til nye venner, der pizzaovn-pizza og hjemmebrygget øl venter. Og alt uten regn i sikte. Fiin fredag!
Postet 18-08-23 kl 07:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Hjemmekontorfredag. Fordi jeg skal på en workshop som er nærmere hjemme enn kontoret.

Så nå har jeg kaffe og ro og fred og noen eposter som det krever litt konsentrasjon å besvare.
Postet 18-08-23 kl 08:04 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skal på intervju i dag og er overraskende lite nervøs. Regner med det tar seg opp når det nærmer seg.
Postet 18-08-23 kl 08:09 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
I dag skal eg ha dei fem siste startsamtalane. Gleder meg til å møte både elevar og foreldre. Og så er det så deilig når dei er over i VG2 og så håpar eg at eg orker reise til kjæresten når jobbdagen er over.
Postet 18-08-23 kl 08:17 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Eia: Åh ... pizza. Det fikk jeg også lyst på i kveld. Mannen min tryller frem skikkelig god pizza. Vi har riktignok "bare" pizzastål til stekeovnen, men jeg synes virkelig at det gjør jobben.

Hondacrv: Jeg blir så overrasket over disse "startsamtalene" på vgs. Det var ikke sånn for snuppa for to år siden, og vi har heller ikke hørt noe om det for knerten som begynner på mandag. Det høres veldig ålreit ut, men må jo bli en god del jobb.
Postet 18-08-23 kl 08:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg forbereder startsamtaler på vgs as we speak. Vi har det på hvert trinn (uten foreldre på VG2 og VG3), det er kjekt å titte innom litt på en og en etter sommeren også. Nå gleder jeg meg bare veldig til elevene kommer på mandag, alt er rigget og klart.

Jeg skal få botox mot migrene for første gang i dag og er litt usikker på hvordan formen blir etterpå. Mulig helgen forsvinner i tåka.
Postet 18-08-23 kl 08:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Første ordentlige fredag kommer med pizzaplaner her også. Riktignok myk start for skoleelevene som har fått to dager på jobb.

Sitter med puslespill og konsentrasjonsarbeid, så da må jeg innimellom inn her og lette tankene litt.
Postet 18-08-23 kl 09:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Morn! Gjesten har fått havregrøt og bikkja er lufta, og jeg har satt brøddeig. Skal selge hjemmebakt brød for første gang og er litt spent. I dag blir det speltbrød og landbrød, i morgen blir det i tillegg havrebrød og godt, gammeldags grovbrød med masse gryn og frø. Nam!
Postet 18-08-23 kl 09:50 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjorven: vi har også pizzastål OG -stein. Vi lager veldig god pizza hjemme, men stekeovnen har sine begrensninger i temperatur. Stalltips: mannen vil etter i kveld presse på for kjøp av pizzaovn.
Postet 18-08-23 kl 10:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Fremdeles på ferie på 'hytta' i Spania. Har trent, sløver nå med en kopp te på terassen. Snart opp i sola, må også jobbe litt.
Postet 18-08-23 kl 10:21 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Pizza, ja. Tidlegare i sommar sto det flammar ut av gassbrennaren på Oonien min. Skikkelig kjipt. (Altså, heile poenget med ein brennar er flammar, men dei skal vel helst komme på riktig plass.) Men, ein dårleg dag i sommar så bestilte eg meg ny pizzaovn, så i morgon blir det pizzafest igjen. (Vi har så absolutt hatt (god) pizza i sommar, men tross stål og alt så blir det ikkje det samme som i ovn med skikkelig temperatur.)

Eg har gjort ei oppdaging forresten. Håret mitt er langt nok til at eg kan vaske det på kvelden, legge meg og stå opp utan sovesveis neste dag. Yey!
Postet 18-08-23 kl 10:49 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Haha, det er mitt også, Syrinx! Eller, kort nok, kanskje.
Postet 18-08-23 kl 12:42 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Intervju ferdig. Gikk greit nok, men føler jeg sa for lite. Jaja, avgjørelse tidlig i neste uke.
Postet 18-08-23 kl 13:12 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Da er meddommertjeneste ferdig og jeg rakk litt jobb også. Sjefen min har bedt meg bli med på et møte som går fra 16.00 i dag. Jippi! NOT
Postet 18-08-23 kl 14:54 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no