Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 19-08-23 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Skal snart ut og løpe i strålende finvær, så blir det en tur på jobb. Fikk plutselig en ekstra norskklasse på vg3 i fanget i lønsjen i går,og 28 kontaktelever på toppen av de 26 jeg hadde, så da blei det mer å forberede til neste uke.

Det er bare for fem uker, til fast lærer er ferdig med mammaperm, og jeg var inne i klassen to mnd i fjor, så det går nok greit. Og det blir penger av sånt.
Postet 19-08-23 kl 08:52 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Morgen, skal vaske i hele dag, men unner meg gåtur og frokost på ei markahytte først.
Postet 19-08-23 kl 08:56 av him him er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det er stor festival i byen i helga (Parken). Supert med lite folk og masse ledig parkering da jeg ukeshandla i går, men jeg blir litt gal av alle snap-storyene som jeg må blafre gjennom for å bli kvitt den røde prikken. (Personligheta mi tillater ikke å la prikken være. )
Postet 19-08-23 kl 09:14 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra København! Etter en noe sen kveld i går skal jeg straks spise frokost. Og så finne på noe før ombordstigning på ferga i 14-tiden.
Postet 19-08-23 kl 09:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Stompa; Sånn er jeg også, prikkene må bort.:knegg;

Oppe, og ingen planer. Mandag starter jobb igjen, men jeg føler meg ikke klar. Har jo ikke hatt helt ferie siden jeg har jobbet endel i den. Om jeg er i samme jobben neste år, skal jeg ha ferie når jeg har ferie rett og slett.
Postet 19-08-23 kl 09:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Stompa - du kan skru av så du ikke får prikk på stories. Jeg får bare prikk på snapper til meg, ikke på stories.

Rolig lørdag her. Fint vær, men det skal plaskregne om noen timer og resten av dagen. Lurer på å ta med eldste på kino. Skifte noe sengetøy og vaske bad.
Postet 19-08-23 kl 09:32 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Supersein frukost i sola. Eg høyrer naboane jobbar på med klipp og sag. Eg jobbar på med stabilisering av psyken. Kvar har sitt å putle med.

Om nokre timar skal eg køyre eldste og ei venninne til byen. Piercing og shopping er visst på planen. Eg skal finne meg ein benk og kaffi mens eg ventar på at dei blir klare for retur.
Postet 19-08-23 kl 11:46 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Nyter siste dag i pradiset. I morgen tidlig bærer det hjem igjen, disse ukene har gått alt for fort.
Postet 19-08-23 kl 12:57 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er i dårlig form og ligger hjemme under teppet. Familien er ute og gjør gøyale ting. Det mest irriterende er at jeg ikke går reist i venninnebursdag i kveld.
Postet 19-08-23 kl 14:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Fredelig lørdag her. Skal være barnevakt i kveld, så da blir det kanskje mindre fredelig etterhvert. Godt å kunne ta livet med ro innimellom også.
Postet 19-08-23 kl 14:43 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Så kjedelig, Blondie. Håper formen kommer seg etter hvert!

Jeg er jevnt over en litt sliten sjel, men nå ser jeg litt friidretts-VM (som jeg av en eller annen grunn liker) og forsøker å finne motet til å begynne med litt sparkling og fiksing på yngstes rom. Jeg synes jo egentlig at sånt er litt gøy, men det satt litt langt inne i dag.
Postet 19-08-23 kl 15:29 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Regnet har enda ikke kommet, men skyene truer. Jeg fikk meg en liten fjelltur og har fått ordnet og fikset litt i huset. Nå har jeg bestilt billetter til Barbie-filmen som begynner om et par timer.
Postet 19-08-23 kl 15:33 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi har vært på Pokemon tur. Det ble noen km og så 2 brudepar. Det tredje rakk vi ikke.
Postet 19-08-23 kl 15:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Skal straks spise pizza. Så skal yngste og tre venner hentes fra lederkurs. Plantet lyng på en grav og hjemme og ryddet til konfirmasjon.
Postet 19-08-23 kl 18:04 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no