Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 20-08-23 kl 06:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 6

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra lugaren! Vi beveger oss nok innover Oslofjorden. Jeg har bare ikke giddet å stå opp enda. Ombord har det vært cosplay event, så mye morsomt å se på.
Postet 20-08-23 kl 07:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi pakker i bil, flyttelasset til sambos eldste går i dag. Myk start med folkehøgskole og foreldre (moderne nok fire i tallet) er bedt med for omvisning. Blir noen timer i bil i dag.
Postet 20-08-23 kl 08:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er i gang med dagens første arbeidsøkt. Planlegging i norsk nå; vi er i full gang fra tirsdag på Vg2 og Vg3. Skal nok på tur også, men må prøve å begrense tida litt i dag så jeg rekker ei arbeidsøkt i ettermiddag også.
Postet 20-08-23 kl 09:52 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Imponert over guttungen som snur døgnet tilbake uten at jeg gjør noe.
Skal være vått ute i dag. Ingen planer.
Postet 20-08-23 kl 10:21 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Siste feriedag for knerten. Men han bestemmer seg visst for å ikke starte operasjon «snu døgnet» før han absolutt må.

I morgen begynner han på vgs. Klasselista kom på fredag og han skal gå i klasse med ei han gikk i klasse med på barneskolen (og likte veldig godt den gangen) og faktisk med datteren til en nær kollega av meg.
Postet 20-08-23 kl 12:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg tenkte å plukke sopp i dag, så eg vakna irritert av regn i natt. Men no sit eg i (disig) solvegg med ein kaffi, så det blir tur i skogen etter kvart.
Postet 20-08-23 kl 12:50 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no