Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 31-10-21 kl 08:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Morgen.
En tur i sola og en prat med ei venninne på planen. Helt nødvendig begge deler.
Men først en time til på sofaen.
Postet 31-10-21 kl 10:06 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Våken og oppe. Ungene sover.
Postet 31-10-21 kl 10:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Tidlig oppe i dag. Strikketøy og TV noen timer, så blir det tur i regnvær. Kanskje en løpetur også utpå ettermiddagen; har ikke løpt siden tirsdag og har litt abstinenser.
Postet 31-10-21 kl 10:24 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Sol her. Skal øvelseskjøre litt og så må jeg flytte inn kasser fra garasjen (satt der til visning). Tror ikke de tåler å stå der til februar.
Postet 31-10-21 kl 11:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Straks tid for seminar og en hel haug med folk. Kjenner jeg strekker grenser nå, må få in en alene dag snart.
Postet 31-10-21 kl 11:24 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Telefonen begynte å ringe kl 06. Fint det er vintertid i det minste.

Barnet har feber på dag fem, og misser klassearrangement nr to på en uke. Er bare å prøve å lage så fin hjemmehalloween for henne som mulig, med hjemmekontorfaenskapet på kjøkkenbenken.
Postet 31-10-21 kl 12:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her bakes det boller. Yngste har visst oppgave i mat og helse.
Vi burde øvelseskjøre, men vet ikke om noen av oss er klar for det.
Postet 31-10-21 kl 14:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nå fikk jeg lyst på boller!

Hun hadde ikke veldig lyst å kjøre, men innså selv det var lurt. Så gikk det jo bra også og hun kjørte hele veien hjem. Det kommer seg veldig.
Postet 31-10-21 kl 14:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
God bedring til datteren din, Mave!
Postet 31-10-21 kl 14:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Startet dagen med å dra på yoga, superdeilig. Nå er det rolig søndag med litt husvask, eldste skal av gårde til venninne og minste er happy med å være inne og ta mot halloween-barn, så det er lavterskelfeiring her i huset, heldigvis.
Postet 31-10-21 kl 14:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Mine to skal til venner, men de kler seg ikke ut lenger og ser nok film. Jeg skal dele ut godteri til nabobarn.
Postet 31-10-21 kl 16:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Stille her. Tenåringen er hos ei venninne, nabobarna er for små til å løpe rundt. Bikkja og jeg slapper av på sofaen.
Postet 31-10-21 kl 19:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Eldste spurte tidliger i dag hvor mange vi har hatt på døra de siste 2-3 årene. Tror svarer er 0.
Men vi bor i blokk. Yngste er hos en kompis og ser på film.
Postet 31-10-21 kl 20:41 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi har flyttet fra Halloween Highway til et strøk hvor det ikke eksisterer i det hele tatt. Egentlig litt deilig. Vi har gresskar og yngste har en venninne på besøk og ser Nightmare Before Christmas, og that's it. Må vi spise twisten selv?
Postet 31-10-21 kl 21:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det tok seg opp med besøk på døren etter jeg skrudde på utelyset og tente i en utelykt, gitt.
Postet 31-10-21 kl 21:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Nabobarna gikk ut så jeg, men jeg orket ikke vente for de kom jo aldri. Satte en stor bolle godteri ved døren og gikk til en venninne. Kom hjem nå og det var fremdeles litt godteri igjen. Høflige barn rett og slett.
Postet 31-10-21 kl 23:15 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no