Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 18-03-21 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Input sin avatar
Nok en vakker soloppgang beskuet fra hjemmekontoret!
Postet 18-03-21 kl 08:28 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Solen har gjemt seg litt her i dag, men satser på at den kommer snart. Har bestemt meg for å tilbringe lunsjen ute hver dag det ikke regner. Det kan bli vanskelig å holde, men det gjør nok både psyken og koronakiloene mine godt.
Postet 18-03-21 kl 08:49 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen

Sofakontor og resten av familien har nettopp kommet seg ut av huset. Nok å gjøre, men ingenting som brenner, så jeg tror at det blir en fin dag.

I likhet med Frøy så skal jeg prøve å ha lunsjen ute. Blir nok i hagen med litt luking tenker jeg.
Postet 18-03-21 kl 08:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har fått meg en ekstra time hos psyk.mot fysio etterpå. Hadde ikke trodd hen skulle ha noe ledig, så jeg var heldig. For kroppen min er helt på bærtur.
Postet 18-03-21 kl 09:09 av star star er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor med hele hurven, så jeg må vel være gamingvakt et par ganger i løpet av dagen. Og forsøke å jobbe litt og ikke bli gal av alt bråket.
Postet 18-03-21 kl 09:15 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har hengt opp lystette gardiner på mitt sørvendte kontorvindu, det ble straks mye mindre drivhusaktig her inne da. Mistenker at det var god trim også, jeg er bare akkurat høy nok til å hekte opp gardinene om jeg står på tærne.
Postet 18-03-21 kl 09:38 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Jeg har vært ute og sett på solen, ser ut til å bli nok en fin dag der ute. Inne på hjemmekontoret er det litt labert med motivasjonen, men mer enn nok å ta tak i. Jaja, snart helg igjen dere!
Postet 18-03-21 kl 09:44 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
I følge facebook har det vært en nydelig soloppgang her også; men da sov vi nok.

I dag er jeg alene på hjemmekontoret, begge er på skolen.

Nok å gjøre, så bare å fortsette. Måtte bare ha en liten pause.
Postet 18-03-21 kl 09:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa får straks oppgaven sin i prøvemuntlig (avholdes fredag). Hun fikk i går vite at hun kom opp i norsk. Det er stort, men hun føler at hun har kontroll. Men jeg antar at jeg må bidra litt i dag.

Norsk muntlig var mitt glansfag på videregående, og jeg virkelig ELSKET det. Alle deler av det - språkhistorie, litteraturhistorie og tolkning av litteratur. Men det gjenstår å se hvor mottakelig pikebarnet er for faglige råd fra en overengasjert mor. Akkurat her er det full kræsj, for hun er av "klare selv"-typen.
Postet 18-03-21 kl 09:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg venter på svar på Villes koronatest, slik at mannen og jeg forhåpentligvis får avslutte ventekarantenen. Hadde egentlig tenkt å være på kontoret i dag, men dengang ei.
Postet 18-03-21 kl 10:37 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Heimekontor her også etter at skulen gjekk i rødt i forgårs. Først romantikken, så etikken. Det rimer i alle fall. Hehe. Og etterpå er det fatktisk HÆLJA.
Tjorven: så herlig! Du må oppdatere på oppgava som sånt da. Slikt liker me.
Toffskij: eg ler litt av deg kvar morgon
Postet 18-03-21 kl 11:20 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Her er det ikke hjemmekontor, heldigvis, men oppmøte på verdens rareste arbeidsplass. Jeg merker at mine grenser for "normalt" har flyttet seg veldig siden august 2020.
Postet 18-03-21 kl 12:56 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hjemmekontor her også - skolen min er helt stengt fra i dag. Akkurat nå hører jeg på pressekonferanse fra rådhuset. Forferdelig høyt smittetall siste døgn; det nest høyeste siden dritten startet.
Postet 18-03-21 kl 13:01 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har fulgt Frøys eksempel og tatt 15 minutter i hagen. Jeg luker et bed og tømmer det langsomt for småstein. Deilig.

Nå skal jeg prøve hardt å fokusere på oppgavene.
Postet 18-03-21 kl 13:02 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har fulgt mitt eget eksempel i dag også, mer gåing enn hengekøye i dag.
Postet 18-03-21 kl 13:34 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Jeg oppdaget plutselig at jeg satt i samme teamsmøte som en med-fper. Liten verden.
Postet 18-03-21 kl 14:14 av Dali Dali er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Dali: Var det meg? Jeg kan ha "avslørt" meg i dag.
Postet 18-03-21 kl 15:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
:sjekker loggen fra ekstern Teams-møte:
Postet 18-03-21 kl 16:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Møtet vårt var internt, så i så fall jobber jeg og Dali i samme foretak. Det er jo ikke utenkelig, for jeg har ikke vært der så himla lenge så jeg kjenner ikke alle ved alle kontorene.
Postet 18-03-21 kl 16:51 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Hva sa du som avslørte deg, Tjorven?

Jeg avslørte en FP-er jeg kjente et annet sted for mange, mange år siden da hun skrev skingrestemme. Og det uttrykket er det jammen lenge siden vi har brukt her.
Postet 18-03-21 kl 17:48 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg kalte meg selv «Tjorven» i en avsluttende kunnskapsquiz på et kurs.
Postet 18-03-21 kl 17:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Hehe nei det var ikke Tjorven eller Blondie. Mulig him registrerte det samme, jeg koblet plutselig noen bokstaver og ansikt, siden vi følger hverandre på Strava.
Postet 18-03-21 kl 19:48 av Dali Dali er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no