Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 25-07-22 kl 08:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Mandag, mandag, mandag..
Tenker at dette sikkert blir en stille og rolig uke på jobben. Alle på teamet mitt har fortsatt ferie, så jeg kan pusle med mine ting uten noe stress og mas.
Er litt spent på om vi klarer å få aktivisert 11-åringen denne og neste uke. Mange av vennene hans er fortsatt på ferie. Så han kjeder seg en del om dagen.
Men det er litt sunt det også? Er det ikke?
Postet 25-07-22 kl 09:38 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
4 dager igjen på jobb før det endelig er min tur til å ta ferie.
Juli har vært seig altså.

Det er sunt å kjede seg, definitivt, men jeg forstår jo at de blir leie. Her er det minstejenta som bør aktiviseres, men i dag er jeg i forkant og har avtalt lekebesøk (av den ene vennen som er hjemme!) mens mor knatter i vei på hjemmekontor.
Postet 25-07-22 kl 09:48 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Det er sunt å kjede seg, men husets snart 11-åring blir et mareritt å være i nærheten av hvis hun ikke har planer. Vi jobber med saken. I dag fant hun heldigvis en venninne hjemme som ville bli med i pirbadet.
Postet 25-07-22 kl 10:10 av Dali Dali er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Første dag på jobb etter f. Kaffemaskinen i etasjen har sommerferie, det betyr trappegåing. Det skader nok ikke.
Postet 25-07-22 kl 10:18 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
I går kveld var det nydelig, i dag er det grått og vått.
Postet 25-07-22 kl 11:16 av star star er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Himmel og hatt som det har regnet i natt. Jeg hadde migrene, sov dårlig pga det og regnet, og var blant annet på konsert med Tori Amos - en veldig sånn intim konsert midt på natta Skrapte opp tre biler da jeg prøve å parkere, hun sang stygt og i det hele tatt..
Postet 25-07-22 kl 11:35 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Begivenhetsrik natt, Appelsin! Håper migrenen har gitt seg!

Jeg var på tullete spel i går kveld, det var gøy. Men nå er det tilbake til hjemmekontoret for siste innsats før ferie neste uke. Det betyr at jeg må få unna alt det kjedelige jeg har utsatt de siste ukene. Sukk! Fortids-Pingis er aldri særlig snill med framtids-Pingis.
Postet 25-07-22 kl 11:37 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fjortis kommer hit i dag og kommer nok til å kjede seg i samme sekund. Det er ingen venner å oppdrive til daglig heller, men brakkesyk ungdom er utfordrende. Spørs om ikke litt hagejobbing mot lønn kan være en løsning.
Postet 25-07-22 kl 11:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Min tenåring er tom for data, og oppholder seg gladelig innendørs i regnværet med tilgang på wifi. Jeg lurer på om 4 ukers ferie blir redusert til 3 i år, og sparer den siste til bedre dager.
Postet 25-07-22 kl 14:05 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Jobb etter to uker fri og ingen backup. Enorme mengder mailer og mye å ta tak i. Blir en sen kveld tenker jeg.

Elendig vær, så går fint å jobbe.
Postet 25-07-22 kl 15:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blondie: jeg er umåtelig takknemlig for at min unge tenåring innså helt selv at ferien i år ble i lengste laget. Nå et det fire dager på treningsleir neste uke og en uke sommerskole (intro til restaurant og matfag - for eleven som ELSKET mat&helse i år). Jeg er så glad for det snevet av selvinnsikt som oppsto det. I år er det 9 ukers sommerferie i Oslo. Det er mye.
Postet 25-07-22 kl 17:46 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
I Bergen er det 7. Så snodig. Eller, 7 uker og to dager.

10-åringen min tjente PS-penger sist uke, jeg skrev ei lang liste husarbeid og han fikset biffen.
Jeg vil tro det er mer attraktivt å hjelpe til med hagen andre steder enn Vestlandet i dag.
Postet 25-07-22 kl 17:51 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er stor forskjell i lengden på sommerferiene. Jeg har aldri før vært med på 9 uker i Oslo. Jeg har jo store unger, så det er ingen krise. Men jeg setter stor pris på at snuppa skal jobbe litt og at knerten både skal på treningsleir og sommerskole. Det er deilig å slappe litt av, men selv det kan bli for mye for de fleste i Oslo i år.
Postet 25-07-22 kl 17:59 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Sløver i hengekøya mens jeg venter på det annonserte tordenet. Når det kommer blir det en tur i kjelleren for å få sortert bort litt leker.
Postet 25-07-22 kl 19:03 av Dali Dali er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Det var en stor mengde regn, fire tordenskrall og nå kan vi se flekker med blå himmel.
Postet 25-07-22 kl 21:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no