Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 26-11-20 kl 07:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Addison sin avatar


God morgen! Ser ut til å bli en vakker dag ute. Inne på hjemmekontoret er kaffekopp nr to snart drukket opp, må kaste meg over dagens donter straks. Snart helg igjen dere!!
Postet 26-11-20 kl 08:51 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

I dag er dagen min delt i to, halvparten på hjemmekontor og halvparten på møte i byen. Vi er riktignok bare to som skal være der, resten skal være digitale, men jeg får kommet meg ut og er fornøyd.

Gleder meg intenst til helg kjenner jeg.
Postet 26-11-20 kl 08:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Hjemmekontor i dag. Er blitt litt småsnufs. Tipper at jeg er blitt smittet av eldstemann som er forkjølet.
Postet 26-11-20 kl 08:57 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen, snart helg, takk og lov.

Dagens plan er å få ungene på skolen, ta meg en dusj, vaske klær og følge Lillesøster til tannlegen. Ny tannlege igjen, så kommer vi inn på kontoret er det en seier. Blir litt kortere skoledag på henne.
Postet 26-11-20 kl 09:05 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God morgen, i gang med arbeidsdagen etter å ha levert minsten som helst vil på SFO i det de åpner. I går fikk jeg omsider hentet mer utstyr på kontoret, så nå har jeg to store skjermer og mousepad og greier, bare velstand! Må ha mer kaffe, bare.
Postet 26-11-20 kl 09:10 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg startet dagen på kontoret med å sette på kaffe, som vanlig. Men jeg hadde visst ikke fått kolben ordentlig på plass, og trakteren har anti-drypp. Så da jeg skulle hente meg en kopp, lå sjefen på alle fire og tørket opp kaffen som hadde rent utover både kjøkkenbenk og gulv.

Ingling - Ville var også helst først på SFO. Noe av motivasjonen var at de serverte havregrøt til frokost noen dager, det gadd aldri jeg å lage halv syv om morgenen.
Postet 26-11-20 kl 09:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Dette er en veldig, veldig spesiell dag. Eldste er på fysisk skole, mellomste er på fysisk skole, jentungen skal snart i barnehagen og jeg skal på fysisk kontor.



ALLE SAMMEN ut av huset? Bikkja og kattepusen kommer til å få sjokk.
Postet 26-11-20 kl 09:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kjørte eldste til skolen før jeg dro på jobb.
Skravletime på slutten av arbeidsdagen, må bare huske at jeg skal ta blodprøver først.
Postet 26-11-20 kl 09:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
I morges hadde jeg time i en klasse hvor det går 31 elever. Hvor mange møtte opp? 6 ... Seks elever møtte opp, ja, og mitt glitrende og inspirerende opplegg falt på stengrunn. :sigh:

Koronafrykt er ikke en ting, ifølge ledelsen, så da er de vel bare vrange da? :dryppende sarkastisk:
Postet 26-11-20 kl 09:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har et barn på tentamen hele skoledagen, og ett barn som har halv skoledag på skolen. Det er er veldig klar forbedring i forhold til i går. Nå er det bare meg og mannen på ektekontoret (gårsdagens nyord).

Jeg skal besøke en venninne i ettermiddag. Hun hadde bursdag i april og jeg hadde strikket en genser til henne i presang. Men bursdagsfesten har blitt stadig utsatt, og nå i november tror jeg at man trenger en hjemmestrikket ullgenser, så den overrekkes i dag.

Jeg gleder meg til å snakke med noen andre - ikke bare på teams.
Postet 26-11-20 kl 10:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her er alle sammen hjemme. Minstemann skal på skolen fra klokka 12 da. Læreren hans på verkstedet er i karantene, så hele formiddagen gikk ut.

Mellomste har lærer med smitte, så der er hele avdelingen/hele bygget på hjemmeskole ut uka.

Og sånn går no' dagan ...
Postet 26-11-20 kl 10:20 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Du vet du er mye på FP når du leter etter julegaver til far men i stedet finner jakke til Bluen.

https://www.tromsoskiogsykkel.no/bek...pteal/deepteal
Postet 26-11-20 kl 10:32 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg er på ekte kontor, med ekte kollegaer.

Plutselig hadde visst alle oppgaver som kun kan løses på stedet. Heldigvis har vi god plass på egne kontorer og et bord hver til lunsj, så smittevernet skal være godt ivaretatt.
Postet 26-11-20 kl 11:35 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Sitat:
Du vet du er mye på FP når du leter etter julegaver til far men i stedet finner jakke til Bluen.

https://www.tromsoskiogsykkel.no/bek...pteal/deepteal


Herremannen har fysisk skole denne uken og Pelenmannen oeg jeg har hjemmekontor. Fungerer fin fint.
Postet 26-11-20 kl 11:46 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ektekontor volume 279 her..

Morgenen har vært brukt til å prøve å få hund og katt til å bli litt bedre venner. Det endte i at katten nå har søkt tilhold oss mannen og så har jeg tatt bikkja i arrest hos meg.

Og sånn går no dagan' på hjemmekontoret.
Postet 26-11-20 kl 12:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
5 minutters spasertur i nabolaget i lunsjen, noe så sjeldent som sol. Følte at hele hjernen skulle eksplodere. Nice!
Postet 26-11-20 kl 12:45 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Begge barna på skolen fortsatt, men ungdomsskolen er gått over til rødt pga smitte på to trinn. Så fra neste uke blir det skole annenhver dag. 10. har tentamen i dag og i morgen, så de fikk bli på skolen for å gjennomføre det. Jeg skal bestille meg noise cancelling øretelefoner nå.
Postet 26-11-20 kl 12:54 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no