Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 02-05-24 kl 07:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb, men fy søren så sliten. Og I dag har jeg telefonbonanza også.
Postet 02-05-24 kl 08:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På kontoret i dag. Lite folk her, de fleste har tatt kontordagene sine tidlig i uka. Nydelig vær her i dag også.
Postet 02-05-24 kl 08:13 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Endelig en vanlig kontordag. Mye farting i det siste. Satser på å få gjort litt konkrete ting i dag.
Postet 02-05-24 kl 08:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på kontoret. Og det kom deisende en oppgave som gjør at jeg har mer enn nok arbeid de kommende to ÅRENE. Sånn er det å jobbe langsiktig.

Jeg kjenner at den fridagen i går gjorde meg skikkelig godt. Og så skal det fortsette sånn i hele mai.
Postet 02-05-24 kl 08:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg nøt virkelig fridagen i går. Helt herlig med et sånt avbrekk. I dag er det travel dag med møter, så jeg sitter på hjemmekontoret. I morgen blir det kontordag, for da er kalenderen litt luftigere og det er faktisk tid til å treffe kollegene, så det er noen vits i å dra på kontoret.
Postet 02-05-24 kl 08:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på dagens første venterom, i dag har jeg ikke mindre enn tre spesialisttimer.
Postet 02-05-24 kl 08:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Nydelig dag her også. Er på jobb, men må sannsynligvis tidlig hjem til sykt barn.
Postet 02-05-24 kl 08:59 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen

Helt fantastisk fint i Bergen i dag. Jeg er på kontorkontor, men har store planer om å gå tidlig og få litt hagetid.
Postet 02-05-24 kl 09:36 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Helt utslått i dag - lurer på om det kan være polleneksplosjon pga finværet? Blir derfor hjemmekontor i dag. Har uansett stort sett b2b møter hele dagen frem til klokken 18.

Nydelig vær her i dag også. Håper å få tatt noen møter ute også.

Ellers litt bekymret for hestene - det er ikke vann i stallen Håper det blir fikset snart.
Postet 02-05-24 kl 10:07 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det er definitivt polleneksplosjon, ja. Helt pudding her i dag.
Postet 02-05-24 kl 10:23 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg ble operert på mandag, og ble liggende litt over tre timer på bordet av forskjellige grunner. Det igjen bidrar vel til at jeg nå er helt komplett ødelagt og ikke orker stort, noe som passer relativt dårlig med en jobb som egentlig trenger at jeg er der, en eksamensoppgave som burde vært lenger på vei enn den er, utflytting fra gammel leilighet, pluss konfirmasjon på lørdag.

For en uke siden fikk min mors mann (de har vært sammen i 17 år og det er barnas bestefar) et slag. Det går svært bra med ham, men han kan jo ikke komme i konfirmasjon, selvsagt. I dag fikk jeg beskjed fra min mor om at hun har fått lungebetennelse, og ikke kan komme hun heller. Hun skulle ankommet i morgen og hatt med seg bunaden datteren skal ha på seg på lørdag.

Jeg blir sprø hvert øyeblikk nå, jeg.
Postet 02-05-24 kl 11:21 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Pappadille

Hyttekontor.

Jeg skal ha møter med USAs vestkyst senere i dag så målet er å ta noen perioder med fri (lik med hagearbeid) i løpet av dagen, vi får se om jeg får til det. Hos min arbeidsgiver så registrerer man timer og jeg har aldri hatt fleks før og det er jo helt fantastisk! Jeg har over 60 timer fleks nå og skal ta ut 37,5 av dem på fri nå i mai. Det er egentlig det jeg liker best, jobbe litt mer å kunne ta ut flere hele dager.
Postet 02-05-24 kl 11:46 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Definitivt eksplosjon av pollen.
https://www.aftenbladet.no/direkte/i...edEntry=210960

Heldigvis er ikke jeg allergisk, men datter og samboer er og merker det godt.
Postet 02-05-24 kl 12:39 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Pollen her og ja, har svidd i øynene siden i går, og enda går jeg på daglig allergimedisin.
Postet 02-05-24 kl 13:13 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Ikke rart jeg er sliten da. Greit å vite hvorfor i det minste.
Postet 02-05-24 kl 14:42 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Jeg kjente pollen for 4dager siden, Pelenmannen for 2 dagwr siden og idag lurte Herremannen på om vi kunne ts ned tabletter til ham. Burde ikke bli så ille i år, for var mye sist pr (de pleier som regel ikke pollen to år på rad), men april har vært så kald så det blir nok litt eksplosjon nå.
Postet 02-05-24 kl 15:44 av Pelen Pelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no