Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 05-09-18 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Først!
Postet 05-09-18 kl 07:38 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
To!
Sol og onsdag.
Postet 05-09-18 kl 08:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Strålende vær her også.

Straks jobb, jeg er stedfortredende/fungerende rektor de neste dagene, så må ha morramøte i dag, det har jeg ikke hatt før. Men har ikke en eneste sak å ta opp så det går nok fort.
Postet 05-09-18 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Lettere skyet, men 14 grader, så det var en fin sykkeltur til jobb.

God morgen! Litt fakturering først, så litt produksjon og Ekko på øret.
Postet 05-09-18 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg har en dag uten møter og satser på å få gjort mye idag. Drikker nå en latte hjemme før jeg drar på jobb. Veldig kjekt å bruke fem min til jobb. Mannen er borte med jobb og det er så deilig at ungene er så store at det virkelig ikke er noe pes. De tar bussen til og fra skolen og det å slippe henting/bringing er fabelaktig.
Postet 05-09-18 kl 08:57 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
På vei til første dag i ny jobb...
Postet 05-09-18 kl 09:08 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er visst også stedfortredende rektor noen dager. Ikke morgenmøte, men nok annet å ta tak i.
Postet 05-09-18 kl 09:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Synes rektor på skolen til poden var fin da han sa på foreldremøtet at han synes det var så fint å være fungerende rektor, siden tittelen også sa noe om funksjonsnivået.

Jeg er ikke fungerende noenting som helst. Men nå har jeg byttet bort pc mot rinexin, så da er det håp.
Postet 05-09-18 kl 09:56 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg prøver å trylle fram en prosjektsøknad på rekordtid samtidig som jeg selvsagt fortsatt sjekker tusenvis av ordboksoppslag. Og i kveld skal vi dra og kjøpe alle hyllene og kommodene de har på IKEA (føles det som). Forhåpentlig har vi snart en funksjonell leilighet igjen.
Postet 05-09-18 kl 10:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Lykke til i ny jobb, Millen! Håper du får en fin første dag.
Postet 05-09-18 kl 11:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hoi, operasjon for Frøkna allerede 18. september. Det går fort! Prøver å jobbe, en har "tusen ting" å finne ut av så er litt lite konsentrert ...
Postet 05-09-18 kl 11:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg skal i begravelse i dag, og gruer meg virkelig.
Postet 05-09-18 kl 11:40 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Uff, Anda, så vondt!

Ikke fungerende noe som helst er en passende beskrivelse på meg om dagen også, håper det går over snart. Jeg er ikke spesielt god på å være ute av drift. Jeg må være på jobb utover kvelden i dag og det gidder jeg egentlig ikke.
Postet 05-09-18 kl 12:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Her har dagen gått med til gågruppe, handling og avdelingsmøte. Det er bare å brette opp ermene og prioritere hardt mellom arbeidsoppgaver framover. Må også finne igjen min indre driv og motivasjon, det går så sakte for tiden - og det har jeg ikke tid til.
Postet 05-09-18 kl 14:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Det skjedde heldigvis ikke noe særlig i dag. Men jeg håper det blir lenge til neste gang hele ledelsen stikker av.
Postet 05-09-18 kl 18:01 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
jeg blir gal av høsten. Her kommer man uthvilt fra ferie i begynnelsen av august og så er det hurramegrundt og huheihvordetgår og kongresser og konferanser og møter og workshops og høringer og taler og innspill meg her og der og budsjettarbeid og årsrapportforberedelser og fanden og hans oldemor. Da passer det fint å bli sjempesyyyyhyk og nesten ikke klare å puste.
Postet 05-09-18 kl 18:52 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no