Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 20-01-19 kl 10:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Våken, kaffe snart da.
Kanskje prøve seg ut på en liten mini luftetur i solen ellers tilbringes dagen på sofaen. :lei:
Postet 20-01-19 kl 10:30 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hilsen fra Gardermoen! Definitivt kuldehull her, brrr! Heldigvis settes snuta snart i retning varmere strøk. God søndag!
Postet 20-01-19 kl 10:32 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God tur Timar.

Rolig søndag her, var på farten i hele går så det er greit.
Skolearbeid og en gåtur med innlagt kafestopp tror jeg er planen idag, og en treningsøkt.
God søndag.
Postet 20-01-19 kl 10:42 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg lå rett ut i hele går, ganske dårlig i dag også. Passer dårlig, men jeg går høre på kroppen og ikke gjøre mer enn nødvendig.
Postet 20-01-19 kl 10:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Vi har ikke nådd frokoststadiet engang.
Postet 20-01-19 kl 11:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Frokost er langt unna her også.

God tur, Timar.
Postet 20-01-19 kl 11:17 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har startet dagen med Lemsip. Sitter med katta i fanget og ser Friends. Formen er virkelig ikke bra. På den positive siden, så er jeg ikke døv lenger. Flytur og forkjølelse var en dårlig kombo.
Postet 20-01-19 kl 11:21 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Har drukket kaffe og har croissanter i ovnen. Har to ekstra barn her og det er sløv morgen. Kidsa har tenkt seg i bakken og jeg lurer på om jeg skal bli med eller ha bakedag.
Postet 20-01-19 kl 11:23 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Vi er på sommerhytta, og jeg virkelig elsker å våkne opp her.

Har gått tur med bikkja, fyrt i peisen, drukket kaffe, lest A-magasinet og bakt brød.

Postet 20-01-19 kl 11:28 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Kaldt ute tror jeg, men nydelig vintervær. Planene er nok å rydde litt. Det trengs.

God tur, Timar!
Postet 20-01-19 kl 11:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Mannen koker frokostegg, og jeg har surfet meg gjennom noen nettaviser.
Nedoverski for mann og ungdom, bok og strikketøy for meg. Satser på å reise hjemover før køen i ettermiddag.
Postet 20-01-19 kl 11:32 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Ferdig med lang morgen i sengen, frokost og litt tid med avis og strikketøy.

Nå har jeg funnet frem det arbeidet som dessverre må gjøres og satt meg godt til rette i sofaen. Sofakrokontor er ganske behagelig når man først må arbeide på en søndag.
Postet 20-01-19 kl 13:24 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Misunner Anda som kan overvintre på sommerhytta. Vi har vært ute en tur i dag, men det er så rått og kaldt inne at det var bare å hoppe ut igjen.

Men jeg har hatt nesten 2 t skitur først og så trip til Øen, så jeg klager ikke. Og nå skal vi på Døgnvill og feire flott karakterkort på Sneipen.
Postet 20-01-19 kl 16:45 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Godstol, vafler, kaffe, peis, sovende hund og bok. Deilig etter en intenst koselig søndag, med grytebrød og ferskpresset juice til fellesfrokost, hui og hei og ut dørene med skiutstyr til fire unger (rutinen er IKKE inne!), og en DEILIG skitur i sol, på perfekte ski, i perfekt terreng, med glade barn, kort distanse og kakaokos. Gikk hjem da de andre ble plukket opp på Bogstad, og det er også deilig - å tusle på ski fra marka med markatravere, til suburbia med skiløyper mellom blokker og hus og akebakker, og småttiser og gamlinger og friskuser i skjønn forening. Oslo!
Postet 20-01-19 kl 16:51 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no