Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 08-11-23 kl 06:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Friskt ute i dag. Sola kommer snart opp.
Postet 08-11-23 kl 08:08 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nydelig, crisp morgen, ja! Jeg er langt nedi kaffekoppen og håper på en effektiv dag.
Postet 08-11-23 kl 08:11 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Til og med her i tåkeland ser det ut som om det kan lette og komme eit glimt av sol i dag. Det hadde gjort seg.
Først jobb, og så Oslo. Klassene på skolen til jenta skal synge i operaen. Det blir stas!
Postet 08-11-23 kl 08:28 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen!

Babyen min er tenåring i dag!
Jeg har ikke småbarn lenger. Jeg er ikke en småbarnsmamma lenger. Jeg er bare tenåringsmamma til to lange slamper, og i dag fyller minstemann 13.
Hva skjedde med tiden??
Postet 08-11-23 kl 08:39 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Mex.

Jeg sitter på et ineffektivt hjemmekontor. For en gangs skyld har jeg ikke fryktelig mye å gjøre, og jeg må på jobb i ettermiddag. Så planen er litt hjemmekontor på formiddagen og så avspasere noen timer før jeg drar til byen. Ingen mer spennende planer enn litt husarbeid og kanskje strikking, men luksus å kunne gjøre det på en hverdag.
Postet 08-11-23 kl 09:46 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Mex.

Legetime straks.
Postet 08-11-23 kl 10:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Gratulerer med tenåringen, Mex.

Sola skin, eg drikk kaffi og kokar fikensylte med rause mengder portvin.

Vakna med høg puls og uro, så eg får ein jobb med å temje den svarte klumpen i magen i dag. Jævla drit.
Postet 08-11-23 kl 10:14 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Hurra for tenåringen, Mex

Fysisk på jobb etter 2 mnd hjemme. Fikk tillatelse til å kjøre til døren og klarte å komme meg opp trappen.
Postet 08-11-23 kl 11:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx
Postet 08-11-23 kl 17:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Takk, millact.
Postet 08-11-23 kl 18:25 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no