Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 09-11-23 kl 05:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Ferdig oppdatert på mail og dagens første kopp med te drukket. Snart på tide å komme seg ut på joggetur.

Planlegger noen timer fri etter lunsj for å få gjort unna noen ærend. I ettermiddag/kveld blir det avgårde med hesten på Pay & Jump.
Postet 09-11-23 kl 06:52 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Forsøk på en effektiv kontordag mellom to halve hjemmekontordager. Rolig kontorlandskap og kaffe i koppen er i hvert fall en god start
Postet 09-11-23 kl 08:30 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På vei til legekontoret igjen. Bare blodprøver i dag. Gåtur i i svære våte snøfiller.
Postet 09-11-23 kl 09:31 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen hos kiropraktor. Jeg er VELDIG mye bedre nå enn jeg var i helgen, og han er nå helt sikker på at smertene er muskulært og ikke prolaps. Det er jeg godt fornøyd med, men det gjør fremdeles vondt. Men nå er det mer i kategorien "ubehagelig" og ikke "hylende smerte" slik det var i helgen.

Jeg har vært tre dager i Gøteborg (ja, med vond rygg). Det har vært veldig fint, og selv om det var jobb, så føltes det som en liten pause. Jeg har en snodig sammensatt gjeng av kolleger, men enda så forskjellige vi er, så har vi det veldig ålreit sammen. Vi bodde i tillegg på et hotell hvor jeg har bodd mange ganger før, og dermed sov jeg godt begge nettene. (Jeg er ofte dårlig til å sove godt første natt på hotell.)
Postet 09-11-23 kl 10:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg prøver stillerommet på UB i dag. Hvilket vidunderlig sted! Behagelig varmt (i motsetning til den temmelig kalde hovedlesesalen) og absolutt tyst. Såpass at man synes man bråker når man plugger inn datamaskinen, lzm.
Postet 09-11-23 kl 11:03 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Må være den mest ubehagelige blodprøven jeg har tatt og jeg har gode årer. Men alle skal jo begynne et sted.
Postet 09-11-23 kl 11:06 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på jobb og kaster i meg lunsj nå. Snart skal jeg til min ukentlige kiropraktortime, en svært etterlengtet sådan. Hofte og korsrygg sliter.
Postet 09-11-23 kl 12:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg henger på hjemmekontor i dag. Storebror fikk en kraftig forkjølelse i midten av forrige uke, så tok mannen over stafettpinnen i helgen og inn i denne uka og nå lurer jeg på om det er min tur. Jeg bare henger.
Postet 09-11-23 kl 14:05 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Dette er slikt som folk flest har på stell, men eg har rydda og vaska stova i dag. Ikkje heile og alt, men ganske mykje. (Vi har ikkje så stor stove altså, men mykje rot og skit.)
Postet 09-11-23 kl 18:43 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no