Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 12-11-23 kl 06:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Ojsann, først. Eg får ikkje sove lenge npr eg er sjuk. Så eg våkna åtte. Juhu. Heldigvis har eg to dagar til der det ikkje skjer noko, så eg håpar at eg snart merker bedring. Det blir mye tv i dag. Men det er jo søndag, så det er greit. Ha ein fin dag, alle!
Postet 12-11-23 kl 10:09 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn, kaffe og bok i sofaen. Etter hvert ut og nyte sola i form av å møkke paddocken til hesten.
Postet 12-11-23 kl 10:10 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ligger fortsatt på sofaen, det har jeg gjort siden fredag ettermiddag stort sett. Avbrutt av noen korte netter i senga, men søvn er visst oppskrytt.

Planen er å orke en tur til min gamle mor i dag og kanskje en tur på graven til pappa. Ungen og jeg har gjort stas på hennes bonusfar i dag og nå baker hun kake.
Postet 12-11-23 kl 10:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe og under ullteppet i sofaen, men fryser likevel. 2 par ullsokker, tykk bukse, ullgenser og fleecejakke (tynn).
Må lese og så baker vi sikkert boller.
Postet 12-11-23 kl 10:49 av star star er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Farsdag, så far i huset vaskar og legg saman klé. Det blir god middag og understeikt brownies seinare i dag da, samt noko luksuslakris- og marsipan i gåve.

Hvis eg får ånda så skal eg hive på ei rundstykkedeig no snart. Det vil i så fall føre til god stemning i heimen, så ei god investering sånn sett.
Postet 12-11-23 kl 11:52 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Jeg har hatt min første tur ute på krykker nå etter at støvelen kom av, så nå er det sofa en stund. Håper ungdommene vil kjøre og tenne lys på graven til faren sin.
Postet 12-11-23 kl 12:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Nettopp levert inn fordjupningsoppgåva mi. Og dermed er eg nesten ferdig med heile studiet. Min sylferske 18 åring er på vei tilbake til Noreg. Får dessverre ikkje sett ho i dag, men neste helg kan eg endeleg få klemme på ho og feire ho. Resten av dagen går nok med til å lese meg litt opp på pensum til eksamensoppgåva mi (mitt andre studie) og litt feiring av pappaen min.
Postet 12-11-23 kl 13:12 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no