Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 29-07-19 kl 08:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Back to work!
Postet 29-07-19 kl 08:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Da var ferien over.

Å sykle til jobb i over 20 grader er deilig, det også. Ikke fullt så deilig med kontor og produksjonslokaler uten A/C, men det får duge. Til arbeid!
Postet 29-07-19 kl 09:09 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På flyplassen i Dubrovnik, to uker har rast av gårde, men det skal bli veldig godt å komme hjem igjen. Jeg har fortsatt ferie i noen dager til.
Postet 29-07-19 kl 09:33 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Siste ferieuke for meg, og i dag skal barna og jeg være hjemme og det kjenner jeg er godt.
Postet 29-07-19 kl 09:58 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Ferie, deilig! I dag skal vi til nabobyen og ta mål til bunad samt besøke familie.
Postet 29-07-19 kl 10:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobben, og i dag er det flere her enn forrige uke. Men jeg har korte dager på grunn av Norway Cup. Sjefen har sagt at det er greit at jeg avspaserer når snuppa spiller kamper. I dag må jeg dra hjem for å få i henne mat og væske, for det klarer tydeligvis ikke 14-åringer på egenhånd.

På kontoret er det AC for full maskin, så jeg må sitte med cardigan på. Det er i grell kontrast til temperaturen hjemme. Jeg badet i svette i hele natt.
Postet 29-07-19 kl 10:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det var 30 grader på kontoret da jeg kom i morges, men fikk satt opp vinduer og gjennomtrekk slik at det er levelig fram til ca. 13 når sola kommer rundt hushjørnet. Nå skal jeg gå og sjekke om den andre personen som skal være på jobb i dag er det eller om vedkommende skulker.
Postet 29-07-19 kl 10:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er det heldigvis bare 20 grader i skyggen. Meldt rundt 23 grader. Deilig, så man faktisk klarer å gjøre noe.
Postet 29-07-19 kl 10:59 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Da var ferien over, og jeg har husket alle nødvendige koder og passord så langt. AC'en har tydeligvis tatt litt ferie - vært avslått over helgen, og temperaturen her på jobben er opp mot 28 grader. Ikke noe bedre hjemme heller. Så spørs hvor lenge hodet holder på en dag som dette.
Postet 29-07-19 kl 11:29 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Siste ferieuke her også. Nydelig blå himmel, men 16 i skyggen og mye vind.
Postet 29-07-19 kl 11:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Da er det full jobb igjen ja. Jeg strever litt med å komme igang kjenner jeg.
Postet 29-07-19 kl 11:37 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Siste ferieuke er i gang, tilbrakte natten på fly fra Japan. Hjemturen gikk veldig greit, som all annen forflytning vi har bedrevet på turen. Nå gjelder det bare å holde seg våken til noenlunde grei leggetid for å komme i synk så fort som mulig. Ikke altfor optimistisk kjenner jeg.
Postet 29-07-19 kl 12:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Tilbake på jobb :trøtt:
Hatt en uke barnefri med kjæresten som har vært nydelig. Nå er det tilbake til hverdagen. Litt postferieblues.
Postet 29-07-19 kl 13:00 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er forvirret og vet ikke hva jeg skal ta meg til. Jeg skulle søke jobber, men Wi-Fi her hjemme er fritert i løpet av tiden vi var på ferie og jeg søker ikke jobb via mobil så det får vente. Har lyst til å dra et sted og bade, men må hente barn på Aquacamp klokka 15 så får se hva som skjer. Hmh.
Postet 29-07-19 kl 14:07 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er halvveis i ferien, fortsatt to uker igjen (det er mandag i dag ja?). Sløver i skyggen på en veranda og steker vafler. Er delvis hundepasser også og den tigger noe helt grusomt.
Postet 29-07-19 kl 15:37 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
pappalille - jeg badet i nabolaget ditt i går - det var herlig!

jeg er ferdig med ferien min.
Postet 29-07-19 kl 16:01 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no