Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 28-02-20 kl 06:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Endelig fredag. Denne uka har vært lang.
Postet 28-02-20 kl 08:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på banen på vei til jobb. Etter jobb går turen til London. Gutta boys skal campere alene hjemme (under oppsyn av besteforeldrene). De gleder seg og vi er trygge på at det går bra.
Postet 28-02-20 kl 08:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen fra London. Prøver å hindre to unger i å ta livet av hverandre. Brødre i samme seng er ikke bare bare når minstemann gjør alt for å trigge eldstemann .. oh well. Frokost og turistliv straks.
Postet 28-02-20 kl 08:57 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Produksjonsdag først, og så nettverksmøte med nytt nettverk (for meg). Blir spennende.
Postet 28-02-20 kl 08:59 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Enig Millen! Jeg trodde det var torsdag allerede på tirsdag, så det har vært skrekkelig langt frem til fredagen!

I dag skal vi sende minstemann av gårde, igjen, på speidertur og så må jeg øve litt fordi jeg skal synge på en konsert i morgen, men ellers er helga uten de store planene og det passer fint.
Postet 28-02-20 kl 09:17 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Begge unga på skolen for første gang denne uka.
Glad det er fredag, men er redd helga forsvinner på et blunk.
Postet 28-02-20 kl 09:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er på jobb og dagens første møte er ferdig.

Fikk bevist at å stå tidlig opp er ikke noe for meg. Stod opp av senga, åpna klesskapet for å ta ut klær og så lå jeg plutselig på gulvet og skjønte lite og ingenting. Tror jeg bare var borte i et minutt eller to.
Postet 28-02-20 kl 10:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Allerede fredag. Hm. Ferien går mot slutten.
Postet 28-02-20 kl 10:28 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hjemmekontor i dag, det er med på å gjøre helgen mye bedre. To timer lengre søvn og hjemme i det jeg stemplet ut og ikke over en time senere.
Postet 28-02-20 kl 10:29 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Uffda, Fersken. Hørtes ikke noe særlig ut.
Får prøve å glede meg til lunsj i dag, kake til dessert. Blomstene jeg bestilte har også kommet så da er alt på stell.
Postet 28-02-20 kl 10:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
Huff, Fersken, dårlig start på dagen.

Dere som er i London eller skal dit får kose dere!

Vi skal snart ha avslutning for en kollega som slutter, fint med både kake og vafler en fredag.

Yngste skal på fredagsklubb i ettermiddag, eldste og jeg på kino og se Little Women, hennes ønske. Hun er lett å glede, deilig med tenåring rett og slett.
Postet 28-02-20 kl 12:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Sitter her på kontoret og har problemer med å fokusere på jobb mens sola skinner ute og det snart er helg. Alle tre ungene har utedag i dag. De to 7-klassingene på akedag, 9-klassingen på skitur i marka halve dagen, med "natur, miljø og friluftsliv" valgfag. Måtte tidlig opp i dag og organisere kakao, pølser, grillpinner, ski, staver og akebrett, og følte meg plutselig som en travel småbarnsmor igjen.
Postet 28-02-20 kl 12:30 av My My er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det 3 som slutter i dag. Det minkes kraftig.
Postet 28-02-20 kl 12:57 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Endelig vinterferie! :-D Reiser snart til Oslo for å ha jentehelg med Frøkna - foreløpig ingen forsinkelser i flytrafikken. :bank i bordet:
Postet 28-02-20 kl 13:19 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
God tur og god vinterferie, Stompa!

Sol her også og snøen som kom forleden drypper fra taket. Nydelig ute.
Postet 28-02-20 kl 13:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bah. Våknet kvart på fire i morges og fikk neimen ikke sove etterpå. Da passer det greit at dagen inneholder sju timer forelesning og to timers pendling. Blir bra med helg på sikt. :stønn:
Postet 28-02-20 kl 14:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har overlevd influensa! Så sjuk har jeg ikke vært siden svangerskapene, så det føles litt som å få livet i gave på nytt. Har vært hjemme fra jobb og fjernstyrt elever i dag, så nå blir det godt å komme tilbake på mandag. Først må det hviles og ryddes vei i denne svinestien, i passe doser av hver.
Postet 28-02-20 kl 15:04 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Oppdatert 28-02-20 kl 19:24 av Matilda
Gammel
Pingis sin avatar
Godt å høre at du er tilbake i live, Matilda!

Jeg har arbeidshelg. Det er litt fint, og litt strevsomt. Men fri i ettermiddag, da.
Postet 28-02-20 kl 15:51 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Pizza i ovnen og den svarte klumpen i brystet er litt mindre enn tidligere i dag.
Postet 28-02-20 kl 17:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har omsider landet i sofaen jeg har lengter etter i hele dag, nå kjeder jeg meg. :himler:
Postet 28-02-20 kl 18:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no