Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 03-04-20 kl 08:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Det snør ut, men det er fredag!
Helgen skal brukes til strikketøy, må bare komme gjennom dagen først.
Postet 03-04-20 kl 08:55 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Fredag. Jeg har kaffe, og jeg vil ha kort dag. Lei.
Postet 03-04-20 kl 09:01 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter faktisk på kontoret i dag. Her sitter jeg helt mutters alene. PC-en har ikke vært så samarbeidsvillig, og når er IT enige i at det trengs en tekniker. Og han ville bare komme til kontoret. Så her sitter jeg.

Det var forunderlig mye folk på t-banen i morges. Ingen satt inntil hverandre (normalt sett står vi som sild i tønne), men det satt folk på samtlige seter. Men på hvert sete sitter det normalt 2-3 personer (den tredje sitter skikkelig trangt), men i dag var det bare 1 pr sete.

Ja, ja. Jeg har ganske mye møter, og er litt spent på hvordan jeg skal få til det hvis teknikeren holder på med pc-en. Men jeg prøver å ikke ta sorgene på forskudd.
Postet 03-04-20 kl 09:03 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fredag! Jeg vurdere å dra en liten tur på kontoret og ta en kaffe med de som er der, med to meters avstand. Men mulig dagen blir møtebonanza, selv om kalenderen ser grei ut pt. Veldig deilig med helg nå!

Egentlig skulle jeg ha dratt til Island i kveld. Helt rart å tenke på hvordan ting har endret seg på 4 uker. Bryllupet jeg skulle i er utsatt til i juni, men jeg mistenker at de er for optimistiske og at det ikke blir før til høsten. Savn på folkene mine over der.
Postet 03-04-20 kl 09:09 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Fredagsmorgen ja. Den var skikkelig etterlengtet. Var en tur innom jobben i går, vannet planter og pratet med en kollega som ikke kan ha hjemmekontor.
Postet 03-04-20 kl 09:30 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg er også på jobb. Er avhengig av 2 skjermer ift. jobben jeg holder på med nå. Har også lyst på kort dag, men regner ikke med at det går, her er det mer enn nok å gjøre.

Sol ute faktisk nå, men når jeg kjørte på jobb i dag var det snø i lufta og glatt på veiene. Typisk aprilvær på Vestlandet.
Postet 03-04-20 kl 09:36 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Siste innspurt på hjemmekontoret før påske. Mannen satte seg i bilen klokka sju for å kjøre til Trondheim og hente studenten hjem på påskeferie. Det er ikke noe problem å kjøre gjennom Oslo i rushtida når rushen er borte.

Siste runde med lakking av gulv i dag. I ettermiddag skal jeg hente en tepperensemaskin. Det har jeg aldri brukt før så det greier jeg sikkert!
Postet 03-04-20 kl 09:50 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg sitter og venter på at bilen skal bli ferdig reparert. Måtte tidlig opp, time kl 7.30 og 45 minutter å kjøre til bilverkstedet. Jobbintervju senere i dag( som hovedtillitsvalgt, så jeg skal være med som det). Håper jeg er tilbake til det, om ikke får jeg stoppe og ta det pr tlf.
Postet 03-04-20 kl 09:52 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Her var det hvitt ute da jeg stod opp i dag tidlig Nå hagler det og blåser. Ikke mye som minner om vår. Møter av og på til 18.30 i dag. Ja,ja har jo ikke så mye annet å gjøre enn å jobbe uansett. Påskeferien er avlyst, jeg kommer til å jobbe mandag og tirsdag.
På den positive siden; arvingen får starte opp med ridetimer igjen. Det blir bra.
Postet 03-04-20 kl 09:59 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det kom snø her også i går (i tillegg til regn, hagl og solskinn), og det ligger fortsatt noen rester på biler og bakken ute. Jeg holder på med årsavslutning, så påskeferie sto ikke på planen i utgangspunktet.
Postet 03-04-20 kl 10:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg fikk den lyse ideen å sette steikeovnen på pyrolyse for en halvtimes tid siden. Må virkelig si at det setter en ekstra spiss på hjemmekontoret. :åpen løsning:
Postet 03-04-20 kl 10:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Nå har snøen kommet til Stavanger også. Tror ikke vi har hatt slik snøfall i hele vinter.

Jaja, det regner vel bort i helgen.
Postet 03-04-20 kl 12:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God formiddag! Nå blir det helt magisk med helg og påskeferie, mer enn noen gang! Jeg er helt ferdig i hodet, men må vel tenke noen timer til.
Postet 03-04-20 kl 12:09 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Snø i Rogaland? Godt jeg fremdeles har piggdekk på, da. Bestilt dekkskift til etter påske. Vi fikk noen snøfiller i sør vi også i går, men det la seg ikke. Kaldt og surt er det.
Postet 03-04-20 kl 12:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi skifta dekk på den ene bilen og behold piggdekkene litt til på den andre. Det var et klokt valg ser jeg, for i dag kunne mannen velge den med pigger til langturen. Her har det jo vært bart lenge, men april er lumsk i så måte.
Postet 03-04-20 kl 12:24 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg sneik meg til en skitur i dag.
Postet 03-04-20 kl 13:19 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Åh, min musiker to be har kommet inn på alle tre stedene hun prøvespilte, fikk mail fra musikkhøyskolen i dag.
Postet 03-04-20 kl 13:25 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hjemme i dag, ble for mange timer de andre dagene. Har hatt utviklingssamtale via Teams for eldste.
Postet 03-04-20 kl 13:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så bra, Addison. Gratulerer så mye!
Jeg er faktisk på kontoret i dag. Godt å hilse på folk igjen etter 3 uker med egenopplæring.
Postet 03-04-20 kl 14:18 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Så utrolig flott, Addison!
Postet 03-04-20 kl 14:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Addison.
Postet 03-04-20 kl 14:52 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
I dag har jeg hatt studentkaffe via Zoom og nå er det påskepils via Teams. Desperasjonen for sosialisering er påtrengende hos flere enn meg.
Postet 03-04-20 kl 19:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer Addison, så utrolig morsomt! Hvilket studiested velger hun, tror du?
Postet 03-04-20 kl 22:30 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Blir NMH, har vært den store drømmen i mange år.
Postet 04-04-20 kl 01:38 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Så utrolig flott, Addison! Skjønner godt det er drømmen.
Postet 04-04-20 kl 02:03 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no