Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 05-04-20 kl 08:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Palmesøndag, faktisk!

Jeg skulle gjerne sovet lenge i dag, men når det ikke gikk så er ikke kaffe, katt og en rolig start å forakte, heller. Den rolige starten skyldes at minsten ser tv med øretelefoner, skal sies.

Vi prøver å komme oss ut på tur noen timer de fleste dager, enten til fots eller på sykkel, men i dag ser det så grått ut at jeg tror jeg skal kjenne godt etter om jeg orker å motivere. Nuvel, erfaring tilsier at vi etterhvert må ut, så håper skydekket letter!
Postet 05-04-20 kl 09:44 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her er det full påske, siden ungene ikke er hos meg neste helg. Vi har påskeegg, lam og baking på programmet. Den planlagte langturen blir nok kortet litt ned, regn ute i dag.
Postet 05-04-20 kl 09:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Palmesøndag og jeg har fått frokost levert på døra fra Polyanna! Det var en god start på en regntung søndag.
Postet 05-04-20 kl 10:00 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Relativt tidlig oppe her også, men det hjelper at ungene vekker hverandre når de står opp tidlig i stedet for oss.

Litt jobbing på meg i dag, men det går fint. Og så må vi nok pynte litt til påske, og plante ut blomstene jeg kjøpte i går.
Postet 05-04-20 kl 10:24 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg våknet før 8 i dag, men dro meg til rundt 9 før jeg sto opp. Nå er det kaffe, strikketøy og krim på TV til Frøkna står opp, så får vi se. Jeg har lovet henne å øvelseskjøre i dag; kanskje vi kjører til Saltstraumen og går litt der. Verdg å sjekke når det er sterk strøm da.
Postet 05-04-20 kl 10:54 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg våknet i fem-tiden i dag også. Litt bortkastet for å si det mildt.

Planen i dag er å rense en sofa og vaske noen gardiner og så strikke. Været er ikke noe å skryte av nå som vi har fri, også etter alt det fine være de siste uke da. Er det ikke typsik?
Postet 05-04-20 kl 11:42 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har bursdag i dag! :Lykkelig: har fått lov å lage vaffelrøre helt selv.
Postet 05-04-20 kl 12:13 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy.

Vi er i sløvemodus, og skal snart ha frokost med egg og bacon.
Postet 05-04-20 kl 12:39 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Frøy! Håper den blir fin.

Vi våknet til sol, deilig.
Postet 05-04-20 kl 12:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Gratulere med dagen, Frøy!

Her er ungene til mormor og morfar, så bare jeg og kjæresten hjemme. Vi har noen veldig rolige dager, får faktisk sett litt påskekrim, og jeg gjør litt småting rundt i huset innimellom, og vi får tatt igjen litt søvn. *ler*
Postet 05-04-20 kl 13:21 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Gratulerer, Frøy!

Eg sitt med puslespill og Joseph and the Amazing ... Eg og venninna mi såg den på teater i Canterbury då eg var 15, og det er ein av dei første ordentlige kulturopplevelsene eg kan hugse. Eg ser at eg framleis kan teksten på dei fleste sangane.
Postet 05-04-20 kl 14:01 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy!

Minsten har Påskekrim fra NRK super-maraton, så ingenting i veien med påskestemningen.
Postet 05-04-20 kl 14:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Vi har vært på skitur. Sola skinner ikke, men det er mildt og fint ute så det er for fint til å sitte inne. Tror nok det blir en tur til fots også
Postet 05-04-20 kl 14:54 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy

Vi sløver bare i dag.
Oppdaget akkurat at guttungen i Charlie og sjokoladebutikken er The good doctor. Er noen år siden jeg så filmen sist.
Postet 05-04-20 kl 14:58 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 05-04-20 kl 15:07 av star
Gammel
Maverick sin avatar
Gratulerer Frøy!

Lagde litta kake til deg.

Postet 05-04-20 kl 16:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for deg, Frøy!

Jeg har hatt besøk av kjæresten og er blid som en sol. Fint energitilskudd.
Postet 05-04-20 kl 16:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært på tur i skogen ut til sjøen. Mye folk, men med brede stier er det ikke noe problem å holde hver sin side. Vi fant oss et sted å sitte alene også.

Nå har jeg akkurat fått levert selvangivelsen, utrolig deilig å ha det overstått. Lettvint og greit i år (ny versjon)!
Postet 05-04-20 kl 18:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy!
Postet 05-04-20 kl 23:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no