Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 06-04-20 kl 08:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Magica sin avatar
Klar for hjemmekontordag, alene denne gangen siden resten av familien har påskeferie. Heldigvis! Jeg skal jobbe i dag og kanskje noen timer i morgen. Så skal jeg ta meg ferie!
Postet 06-04-20 kl 09:13 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God jobbedag, Magica!

Jeg sparer de jobbgreiene jeg må fikse til en dag med dårligere vær. Planen i dag er skogstur med hunden.
Postet 06-04-20 kl 09:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her også. Soooool ute, og mannen er og kjøper god frokost på bakeri.
Postet 06-04-20 kl 09:22 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter også på hjemmekontor.

Det har vært en helt forferdelig helg. Fredag ringte moren min meg helt hysterisk, for hun hadde funnet broren sin død på stuegulvet (hjemme hos ham). Så denne helgen har vært brukt på å være teknisk support og trøste som best jeg kan uten å faktisk treffe moren min. Hun er veldig streng på reglene om å ikke omgås, og jeg skjønner det, men akkurat nå føler jeg bare for å klemme henne veldig hardt.

Ungene mine tar det ikke innover seg, og i går startet de "Harry Potter"-maraton. De så de 5 første filmene i dag og skal snart vekkes for å fortsette. Det er egentlig greit at de gjør noe som er ålreit, for da slipper jeg dårlig samvittighet for dem.
Postet 06-04-20 kl 09:29 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Så grusomt, Tjorven! Kanskje du kan klemme moren din litt?

Hjemmekontor her også, snart Teams møte. Sol ute, naboen bygger hagestue og fuglene kvitrer. Ungene sover.
Postet 06-04-20 kl 09:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Uff så fælt Tjorven. Kondolerer.

Hjemmekontor her også. Tre dager til og så påskeferie. Gleder meg.
Postet 06-04-20 kl 09:42 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Tjorven:


I dag har jeg egentlig påskeferie(lærerdag i dag.) I morgen har jeg kontordag, jeg har tenkt å jobbe litt i dag, sånn at det blir en kort dag i morgen.

Ellers er planen i dag og kjøpe noe for pengene jeg fikk av mamma fordi jeg har handlet for dem i 14 dager. Jeg syns egentlig det var litt unødvendig, det var ikke store jobben liksom. Men jeg skal kjøpe noe påskegreier er planen.
Postet 06-04-20 kl 09:45 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Huff, så vondt, Tjorven. Kondolerer.

Hjemmekontor i dag, kontor i morgen og onsdag. Jobbet halvannen time og har egentlig fått unna det meste jeg hadde tenkt å gjøre i dag.
Postet 06-04-20 kl 09:50 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Kondolerer, Tjorven.

Hjemmekontor her også i tre dager før det er påskeferie. Sparer heller de feriedagene til senere når vi kan reise bort.
Men hjelper på at det ikke er hjemmeskole i tillegg.
Postet 06-04-20 kl 09:55 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Benzo sin avatar
Kondolerer, Tjorven.
Postet 06-04-20 kl 09:59 av Benzo Benzo er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Det høres vanskelig og vondt ut Tjorven.

Her starter dagen rolig ser det ut til, minstemann sover fortsatt så jeg vurderer fortløpende om jeg må inn og sjekke at han har puls, ellers har jeg bil noen timer i dag så jeg får kjøpt kattemat og litt annet til påsken. Tror det blir bra, jeg.
Postet 06-04-20 kl 10:00 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Så trist Tjorven!

Jeg er på jobb og skal være på kontoret disse tre dagene. Litt deilig egentlig. Vi er tre på jobb og er litt spent på om vi får pågang fra folk som ikke har fått dagpengene sine. Både vi og økonomitjenesten i kommunen er i beredskap. Først litt mer kaffe.
Postet 06-04-20 kl 10:04 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her har forresten lønningskontoret jobbet på spreng sånn at lønnen kom i dag i stedet for på onsdag. Dette har de gjort sånn at ikke alle handler på onsdag.
Postet 06-04-20 kl 10:12 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven.

Jeg er oppe og skal ha en liten time på hjemmekontoret. Og så påskeferie resten av dagen. Tur og hage står på programmet i det fine været.
Postet 06-04-20 kl 10:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Kondolerer Tjorven

Hjemmekontor idag. Spent på hva som skjer etter påske, det diskuteres veldig på min arbeidsplass (bhg).
Postet 06-04-20 kl 10:50 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Tjorven.
I dag er det skikkelig vår her.
Postet 06-04-20 kl 10:51 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kondolerer, Tjorven - litt av et sjokk!

Jeg prøver å få klar årsavslutning og revisjonsgrunnlag, håper på påskeferie neste år.
Postet 06-04-20 kl 10:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kondolerer, Tjorven.

Jeg er på hjemmekontoret og fikk plutselig opp et møte i kalenderen. Men de andre som skulle være med har påskeferie, så da hoppet jeg over det møtet.
Postet 06-04-20 kl 10:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Så vanskelig, Tjorven, det blir noen møter med problemstillinger vi aldri har måttet tenke over før. Moren din høres ganske tøff ut midt i alt som er vanskelig. Det er sikkert nesten vanskeligere å være på avstant og ikke få gjort en innsats. Stor klem til dere.

Jeg er en tur på jobb og skal se om jeg kan komme i havn med ansettelser. Det tar så mye tid og energi.
Postet 06-04-20 kl 11:14 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Kondolerer, Tjorven!

Her er det noen timer med hjemmekontor, før jeg skal stemple ut å strikke litt tenker jeg.
Postet 06-04-20 kl 11:20 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Kondolerer, Tjorven. Jeg har så vondt av dem som må begrave sine kjære i denne unntakstilstanden.

Her jobber mannen for fullt. Fullt volum på videokonferanse, that is. Jeg har tenkt meg på en lengre sykkeltur med ungene i finværet, men motivasjonen deres er foreløpig temmelig fraværende. Blir spennende å se hvilke kameler jeg svelger i dag for å få dem med meg.

Kolonial tildelte oss 2 kg reker ved en feil, men da blir det reker til middag i dag. 😊
Postet 06-04-20 kl 11:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Kondolerer Tjorven. Dette med begravelser i denne tida er noe av det jeg også har kjent veldig på, det må føles veldig uvirkelig.

Jeg har hjemmekontor og leser studentoppgaver, det er gøy fordi mange er så flinke. Men kjenner på kroppen at det har vært unntakstilstand en måned nå. Håper veldig at jeg kan klare å ta litt fri mentalt på helligdagene.
Postet 06-04-20 kl 11:49 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Takk for alle kondolanser. Dette var helt fryktelig. Jeg mistet en onkel uka før også, men han hadde jeg ikke hatt så mye kontakt med i det siste og i tillegg så døde han av kreft over lang tid (slik at det egentlig føltes godt at han fikk slippe). Den begravelsen er det helt greit at jeg ikke trengte å ta stilling til, men nå synes jeg det er helt forferdelig at det ikke blir noen ordentlig begravelse. Onkelen min hadde svær bekjentskapskrets og det var mange som ville tatt farvel, men nå blir det veldig lite. Det var ikke sånn det skulle vært.
Postet 06-04-20 kl 12:43 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Kondolerer, Tjorven.
Postet 06-04-20 kl 12:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Postet 06-04-20 kl 13:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
Får håpe dere får til en minnestund på et senere tidspunkt Tjorven. Veldig trist.....
Postet 06-04-20 kl 13:24 av sindrome sindrome er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Uff så leit, Tjorven. Hvis man ellers ville hatt en samling for mange, så ville jeg nok hatt det senere, ved urnenedsettelse el. Stakkars moren din, det må ha vært veldig traumatisk å oppleve.
Postet 06-04-20 kl 15:07 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Tjorven:
Postet 06-04-20 kl 15:11 av nolo nolo er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Så trist, tjorven!
Postet 06-04-20 kl 20:21 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
, Tjorven, så vondt.

Jeg har vært på kontoret for første gang på fire uker i dag! Det føltes rart, men fint. Fikk gjort mye, og skravlet litt med de få som var der. Nå blir det hjemmejobbing igjen både frem til og i påsken, men med mest mulig fri.
Postet 06-04-20 kl 20:31 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no