Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

It's Friday, Friday

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

It's Friday, Friday

Postet 21-12-18 kl 07:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Noen jobbetimer til så juleferie.
Postet 21-12-18 kl 07:47 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er installert på hjemmekontoret mitt. Jeg skal avslutte et par prosjekter i vårt forhatte ERP-system og dokumentere bittelitt på en jobb jeg gjorde tidligere denne uka (for etter nyttår har jeg garantert glemt hva jeg faktisk gjorde). Og deretter er det juleferie. Og jeg har ferie helt til neste år.
Postet 21-12-18 kl 08:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Siste dag på jobb før jul! Fremdeles innmari travelt og mye jeg venter på, men planen er å gå hjem kl 16.
Postet 21-12-18 kl 08:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Java sin avatar
Kun julelunsj på jobb i dag, så skal jeg ha etterlengtet ferie. I to uker!! Heldige meg.
Postet 21-12-18 kl 08:55 av Java Java er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Har kastet inn håndkle og ligger under pleddet hjemme. Jobb får være jobb frem til januar, nå skal jeg prøve å bli frisk og så feire en deilig jul!
Postet 21-12-18 kl 09:00 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg ligger å drar meg i sengen enda. Planen i dag er egentlig litt handling, men mistenker at det blir i morgen istedenfor. Så da blir det vel litt klesvask og brettspill med gutta.
Postet 21-12-18 kl 09:17 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Fridag i dag, med kaffe og trening først på programmet. Litt sjelden me-time.
Postet 21-12-18 kl 09:18 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Siste økt på å få alt så ferdig som mulig i regnskap, mens resten av gjengen snart skal begynne å rydde i produksjonen så det blir fint å komme tilbake til. Så er det julelunsj med ansatte og tilhørende familier, og så: JULEFERIE
Postet 21-12-18 kl 09:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Juleferien min startet i går. I dag skal jeg trene og ha sangtime og ellers gjøre det jeg vil.
Postet 21-12-18 kl 09:58 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Me hadde den vanlige julemiddagen på jobb i går. Det er ordentlig koselig. Sjølv om eg alltid bilirubin litt småkvalm av ribbe klokka 1200.
No er det ferie. Eg har som mål å drikke kaffi med flest mulig av venninnene før jula starter. Begynner med ei i ettermiddag.
Postet 21-12-18 kl 10:24 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, ikke ferie her ennå, men håper å ta kort dag og heller løse noen småting hjemmefra seinere. Det skal vaskes klær og pakkes og letes frem sommergreier, for hvis bare ingen spyr eller noe sånt skal vi på ferie i morgen tidlig!

Men nå: rydde opp.
Postet 21-12-18 kl 10:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg skulle lage litt småkaker i går kveld, men mannen bestemte seg for å vaske rundt kjøkkenet i stedet. Så da blir det småkakelaging i kveld. Må først være litt på jobb og oppdatere ViktigeDokumenterTM.
Postet 21-12-18 kl 10:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Siste jobbdagen i dag, og mine foreldre kommer på besøk på juleferie.
Postet 21-12-18 kl 10:39 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Kort dag i dag, hovedsakelig bestående av julelunsj.

Jeg fikk lagt inn en rapport som har hengt over meg i hele høst i systemet på jobben. Det er første versjon av noe som sikkert må omarbeides, men det er en jobb jeg har gjort helt uten mal eller retningslinjer av typen veien blir til mens man går, så det at førsteversjonen er klar er en skikkelig seier for meg! Nå har jeg levert to store arbeider i desember og det er godt å ha det på stell.
Postet 21-12-18 kl 10:45 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har tatt juleferie, helt til neste år. Jeg har sagt at jeg kan ringes om det er noe, så kan jeg alltids hente frem pc`en. Dagens eneste plan er å pakke inn et par julegaver, sløve i sofaen og en treningstime i ettermiddag. Søndag reiser vi bort noen dager, så jeg skal slappe av og gjøre minst mulig kjedelig frem til da.
Postet 21-12-18 kl 10:45 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har Gjemmekontor, ikke søren om jeg gidder å sitte i kø en time for å komme hjem i ettermiddag. Har skikkelig vondt i viljen, men ser ut som de fleste kunder er i ferd med å roe ned før jul, eller er travle med noe annet, håper de ikke har tid til å finne på noe rart i systemene sine nå. I ettermiddag skal vi til byen og rusle på julemarkedet, gå på skøyter og spise på restaurant, med hele flokken! Storebror kommer hjem i dag, han bor bare i Oslo på hybel, men vi har ikke sett ham på et par måneder likevel.
Postet 21-12-18 kl 11:08 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har også gjemmekontor. Har pakket koffert, kjørt katt til kattepensjonat, overflatevasket trappa, hentet pakke på Posten og nå sitter jeg her og skal avslutte så mye jeg kan og skrive handover-mail til de som skal være backup for meg i jula. For jeg skal omsider ha fri i romjula. I tretiden drar sekstenåringen og jeg til Gardermoen og deretter Heathrow (takk og lov ikke Gatwick). Det blir mye armer og bein og kofferter og bager på buss og tog, men heller det enn å stå i bilkø.
Postet 21-12-18 kl 11:13 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
I dag "snur solen"!! Fra i morgen går det igjen mot lysere tider, vi klarte det i år igjen!!
Postet 21-12-18 kl 12:16 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Solsnudag ja!
Postet 21-12-18 kl 12:23 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Der! Ferdig med både helsikkes ERP-rapportering (som har fått mye av skylda for at jeg slutter) og dokumentering. Nå skal jeg ta ferie. Jeg burde kjøpe de siste presangene, men har mye mer lyst til å dra til Tryvann med knerten.

Ferie!
Solsnu!
Postet 21-12-18 kl 12:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg avsluttet arbeidsåret med å sende et par koselige e-poster til sjefene til kolleger jeg synes gjør en ekstraordinært god jobb (de i sånne jobber som vanligvis bare får dritt - som f.eks. ERP-konsulenten). Selvfølgelig med nevnte kolleger på kopi. De blir så glade! Og så føler jeg meg så ålreit - selv om alt jeg har gjort er å skryte av folk som fortjener det.
Postet 21-12-18 kl 14:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg starter juleferien med slapp dag på sofaen etter at jeg drakk langt flere GTer enn jeg burde ha gjort etter hyggelig jobbmiddag i går. Plan for resten av dagen: kjøpe juletre, rydde og vaske kjelleren, kjøpe de siste gavene. Flaks at storsenteret har åpent til midnatt.
Postet 21-12-18 kl 15:00 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ah, i dag er det litt utfordrende å ikke velte seg i selvmedlidenhet. Gåtur i snøværet, hepp-hepp!
Postet 21-12-18 kl 18:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Yngste er på vei til siste skoledag før juleferie. Mens venninnene hjemme i Norge sender snaps fra juleavslutning, så er det null og niks fokus på jul på high school. Her er det både biologi- og historieprøve i dag, så julestemningen får vente til hun kommer hjem. Jeg skal ut og hente ribben som jeg har bestilt og sørge for at huset er sånn noenlunde rent og pent i løpet av dagen
Postet 21-12-18 kl 18:16 av Selma Selma er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no