Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 13-10-19 kl 09:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
God morgen! I dag skal vi ha familiebursdag for mini som blir sju år denne uka. Ellers så blir det rigging til en mildt sagt hektisk uke. Blir helt svett ved tanken så ferien er def over. Har allerede satt på en maskin med klær og tent opp. Litt sur, hodepine og vondt rygg siden jeg fikk mensen igår. Blæhh!
Postet 13-10-19 kl 09:59 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God bedring Vixen.
Superhektisk dag igår, i dag blir det rolig hjemme. Jobbe litt, rydde inn hagemøbler og trene litt.
Ekstremt hektisk på jobb så gruer meg til ny uke allerede, men nyte fridagen først.
Postet 13-10-19 kl 10:13 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
God bedring Vixen!

Jeg må i alle fall vaske to bad i dag. Så skal vi på middagsbesøk senere.
Postet 13-10-19 kl 10:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter hjemme og ønsker at jeg hadde vært på Tjøme. Der spiller nemlig «jentene mine» cup og hele to av lagene har tatt seg til semifinale. Dette er ikke noen seiersvant gjeng, så det er utrolig stas.
Postet 13-10-19 kl 10:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring, Vixen.

Her må huset tas idag, bursdags feiring for to stk senere idag.
Kanskje prøve seg på en luftetur?
Postet 13-10-19 kl 10:39 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
God bedring, Vixen.

En vask er satt på. Bør fortsette å rydde, men spørs om det blir gjort stort.
Postet 13-10-19 kl 11:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
I en hall og ser på innebandy, eldstemann skal snart spille. Liker veldig godt at begge gutta nå driver med hallidrett. :leiavåfryse:
Postet 13-10-19 kl 11:30 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God morgen. Hodet jobber overtid med noen oppgaver som skal gjøres i løpet av uken. Jeg har satt av tid i kalenderen og avtalt møter, likevel stresser hodet slik at jeg ikke får sove.
Postet 13-10-19 kl 11:38 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag! Her har vi voksne slumret til nesten ti, mens ungene fikk skjembonanza. Det var veldig tiltrengt og deilig! nå en stund, før vi må gjøre litt småting i huset. Minste skal i bursdag og eldste på to drilltreninger, så ettermiddagen går nok unna. Ja, og så må jeg jobbe litt.
Postet 13-10-19 kl 11:41 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hallidrett trenger ikke være en varm plass, Martis.
Postet 13-10-19 kl 12:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fekk ungane heim i går Og det blei vist to nye piercinger i går. To helix. Ein liten tur til foreldra mine snart, lenge sidan dei har sett alle tre, og så kjøre minstemor i ein bursdag.
Postet 13-10-19 kl 12:59 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ja, det er sant det, Star. Jeg anbefaler innebandy, varm hall og morsomt å se på!
Postet 13-10-19 kl 14:47 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Stuping er også fint, varm svømmehall med gode stoler og hyggelig prat.
Postet 13-10-19 kl 15:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Har gått nydelig tur i strålande sol i dag. Så tåkete og ekkelt som det har vore her i det siste, var det verkeleg deilig. I kveld er det jazzkonsert. Gleder meg!
Postet 13-10-19 kl 17:26 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Men selv om det er kaldt i en hall, så trenger man i alle fall ikke bekymre seg for vind og nedbør.
Postet 13-10-19 kl 21:36 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det slipper vi ja. Men det er jaggu stor forskjell på hvor kalde de er. Den kaldeste var vi i for 2 uker siden og håper vi ikke skal dit flere ganger.
Postet 13-10-19 kl 22:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi har kald hall selv om det ikke er is-idrett, den
ligger inne i et fjell. Men uansett bedre enn å stå ute i vind og vær, ja!
Postet 13-10-19 kl 22:28 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no