Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 14-10-19 kl 08:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til jobb. Fikk sitte på banen og klamrer meg til kaffekoppen.
Postet 14-10-19 kl 08:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Tett nese og piggtrådhals. Jeg har ikke vært så mye som snufsen i hele 2019, og har lurt på om styrketrening to ganger i uka har æren/skylden. Men så kom høsten.
Postet 14-10-19 kl 08:54 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er noe godt med at det regner mandag morgen når helgen har bestått av strålende sol på utendørs fotballcup. Snuppa og mannen kom hjem og var helt utslitt begge to, men de var strålende fornøyd - både med det det sportslige (alle lag gikk videre til a-sluttspill) og det sosiale (24 jenter på en gang kan bli mye, men alle virket strålende fornøyde).

Så nå er det jobb, og det er nok å gjøre. Men akkurat i dag skal avdelingen min ut og spise lunsj på restaurant. Jeg jobber i staten, så vi må betale selv, men det blir sikkert veldig koselig.
Postet 14-10-19 kl 09:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Å stå på toget til og fra jobb og lese FP med musikk på øra er min måte å lade opp til og fra jobb hver dag og det er så godt. Sitter nok på jobb og har kort vei.
Denne helgen gjorde godt etter noen ekstremt hektiske uker.
Klar for kaffe da.
Postet 14-10-19 kl 09:16 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Skikkelig mandag, hele kroppen er tung og lite samarbeidsvillig. Det toppet seg da det viste seg at jeg var tom for kaffe.
Postet 14-10-19 kl 09:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Veldig mandag her også. Jeg har hatt en nydelig ferieuke og kjenner at jeg godt kunne hatt fri litt til.

Men, jeg har fremdeles 10 feriedager og 20 avspaseringstimer igjen, så det er godt rom for å ta noen små avbrekk i løpet av høsten.

Jeg har så langt kommet meg på kontoret og åpnet eposten og konstatert at det ikke var så ille som jeg hadde fryktet. Første epost var en veldig positiv tilbakemelding, så akkurat nå klamrer jeg meg litt fast i den mens jeg drikker kaffe og forbereder meg til resten.
Postet 14-10-19 kl 09:23 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Jeg har en fryktelig travel uke foran meg, både på jobb og etter jobb og kjenner at å være bortreist i helga ikke var optimal oppladning.

Men, men, fått avgårde to unger og meg selv, og skuer kaffe et sted der fremme. Det får være en ok start på mandagen.
Postet 14-10-19 kl 09:31 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen! Jeg har også hatt en uke ferie, men det føles ut som jeg var på kontoret i går. Travel uke foran meg, så det er bare å brette opp armene. Det er flest hverdager i livet, så man får prøve å gjøre dem bra! :krampositiv:
Postet 14-10-19 kl 09:52 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Akkurat ankommet en to-dagers konferanse. Nå er det bare å sørge for jevn flyt av kaffe.
Postet 14-10-19 kl 10:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Mandag er en god dag for arbeid. Og kaffe.

Jeg klarte kunststykket å dra fra bagen min da jeg dro på hytta i helgen. Jaja. Det går an å lempe ved i vanlige klær også.
Postet 14-10-19 kl 10:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har akkurat fått av gårde en noe mandagsdyster tenåring, og er alene med ukas nokså halsbrekkende todo-liste. Men det blir jo litt gøy å komme i gang med undervisning igjen, da.
Postet 14-10-19 kl 10:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Jeg har vært på jobb en stund, og er godt i gang.
Postet 14-10-19 kl 10:27 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Me starta veka med to tannlegetimer. Så no venter eg på at jentene skal bli ferdig der, så får eg få dei på skulen. Deretter har eg ein liten pause før eg skal på jobb.
Postet 14-10-19 kl 10:29 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er på jobb igjen etter en uke med fri, så har handler alt om å komme ajour igjen. Ingen tok hensyn til at jeg tok ferie nei.
Postet 14-10-19 kl 10:30 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Tung start etter høstlanghelg. Blir ikke bedre av at det er iskaldt her. :hutre:
Postet 14-10-19 kl 11:25 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Starta dagen hos tannlegen. Har et hull som nå må taes. Tror det har vært der i 10 år uten at tannlegen har gjort annet enn å følge med på det.
Tilbake neste uke.
Postet 14-10-19 kl 11:54 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no