Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 22-12-17 kl 07:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Postet 22-12-17 kl 07:39 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Fri dag 2. Kvinner meg opp til trening.
Postet 22-12-17 kl 09:11 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
På jobb tidlig i dag, forsøker å få mest mulig unna.
Postet 22-12-17 kl 09:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
I dag skal jeg pynte, og så gå på fjellet.
Pynte fort.
Postet 22-12-17 kl 09:23 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Snart på jobb, etter litt for sein kveld ute i går. Siste arbeidsdag før ferie!
Postet 22-12-17 kl 09:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Kort dag i dag med julelunsj og avspasering og litt rydding av pulten og så tar jeg fri.
Postet 22-12-17 kl 09:46 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Ah, ferie er fint. Og jeg er nesten ferdig , har en gang nede igjen og gangen oppe.

I dag skal vi ha julegrøt, foreldrene mine og broren min med familie kommer. Jeg er glad for at jeg slipper å stresse for å bli ferdig, det er nemlig sånn der egentlig pleier å være når jeg inviterer til noe.
Postet 22-12-17 kl 10:03 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Ferie, julelunsj med venninne.

Jeg er drit lei av å våkne unødvendig tidlig, men har sett den vakreste soloppgang fra stua mi, drukket kaffe, hørt på julemusikk og lest A-magasinet fra tre uker tilbake, så jeg har benyttet tiden ganske godt, da.
Postet 22-12-17 kl 10:10 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hoste, hoste, hoste, i hele natt. Julekjole på jobb. Ferie om få timer. Pynte, lufte vettet og sove. Det blir jul.
Postet 22-12-17 kl 10:12 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fri her også, men mange ærend hit og dit. Har allerede vært og kjøpt kalkun på morgenkvisten. Jeg og seksåringen skal til frisør seinere da, det blir bra. Og så må jeg pakke gaver som skal hentes av ymse familie og venner i løpet av ettermiddagen. Kaffe, nå.
Postet 22-12-17 kl 10:28 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Soloppgangen i dag var magisk vakker! Jeg og ungene har hatt en lat morgen det var langt på dag før vi kom oss ut døra. Nå skal jeg gjøre et koselig førjulsærend før det blir siste dag på jobb.
Postet 22-12-17 kl 10:33 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Palmen; sent ute, du, jeg har to sovende 11-åringer og ditto 14-åring nede.

Andamannen dukket opp nå.
Postet 22-12-17 kl 10:52 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg skal bruke dagen på å rydde huset, som knapt har vært rydda hele desember. Bad og kjøkken vaskes ukentlig, men de ser ikke helt sånn ut, de heller... Godt lille julaften er fri, så kan mannen vaske i morgen.

Soloppgang, ja, treåringen lurte fælt på hva som hadde hendt med skyene.
Postet 22-12-17 kl 10:53 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Må prøve å ikke gå i musefellene når jeg henter fram julepynten forresten. Kalkunhatten min hadde blitt alvorlig musespist i kantene, oppdaget vi forleden så vi går rundt og synger på musevisa og diverse.
Postet 22-12-17 kl 10:53 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Fortsatt syk, heldigvis fikk vi besteforeldrehjelp til pepperkakemontering i går slik at det er unnagjort. Dagen blir vel seende omtrent slik ut:
1. Rydde litt/pakke gaver
2. Hvile på sofaen og drikke te
Gjentas til kreftene er slutt eller huset er klart til jul.
Postet 22-12-17 kl 11:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Våknet 0425 med kilenese og hodepine. Nå renner nesen kontinuerlig sammen med øynene og jeg nyser konstant. Hodepinen ble litt bedre etter ett gram paracet. Jammen bra at jeg er nesten helt ferdig til jul.

Bra jeg ikke har noen som helst hang til selvmedlidenhet.
Postet 22-12-17 kl 11:38 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. Har ferie. Har jobbet siden kl 8.

Men nå skrur jeg av. Plan for dagen:
-Handle resten av julegavene
-Handle maten
-Pynte
-Montere pepperkakehus (årets tema: Jurrasic Park - takk forskerfabrikk-kalender) og pynte pepperkaker
-Bake kakemenn
-Rydde resten av det som skal ryddes.
-Pynte juletre
Postet 22-12-17 kl 11:52 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På jobb, men tror jeg avspaserer fra klokka 14 i dag. Det meste er i hus, men må vaske og rydde ferdig i dag. I morgen skal jeg faktisk være mesteparten alene hjemme og satser da på julemusikk, kaffe og kos med siste rest av pynting og ordning. Vi blir nå åtte på julaften så det blir koselig. Min bror bruker å komme som nisse på julaften morgen med godteri til ungene. Det er stor stas. De har enda ikke skjønt hvem det er så det er litt artig.
Postet 22-12-17 kl 11:57 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På jobb siste dagen før jul så tenker jeg på alle de som går en slitsom og trist jul i møte. Det er en veldig sår høytid for en del og sender en ekstra tanke på de som sliter i dag. Kjenner på at jeg er heldig som har frisk familie, jobb og mange å være sammen med. Takknemlig.
Postet 22-12-17 kl 12:00 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har vært våken unødvendig tidlig men fått gjort mye. Kjørt til bilvaskefirma, løp derfra til trening, hentet ren bil, handlet og nå en liten pust i bakken før jeg skal ut en siste tur og vi skal på trampolinepark (dagens kalenderluke).
En liten svosj over gulvene og badet så er vi klare tror jeg. En julegave igjen og pakke inn 2. Julestrømper må jeg fikse.
Tydeligvis ikke helt ferdig
Postet 22-12-17 kl 12:09 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi pakker og pakker. Snart avreise for en uke i havgapet i nordvest.
Postet 22-12-17 kl 12:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Det var mus i fella foran juletrefoten!
Ler og ler, dog litt sørgelig var det jo. Greit å kunne aktivisere barna litt med graving i hagen, og spre litt kunnskap om dødsstivhet to dager før jul liksom
Postet 22-12-17 kl 13:04 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uffda Appelsin. :grøss:

Jeg har fri. Jeg har sovet lenge og vært i byen og gjort noen småærender. Nå drikker jeg julete før jeg skal på førjulslunsj hos min mor. Og i kveld har vi middagsgjester.

Storesøster var oppe 5.45 for å gå på jobb, lillesøster er fremdeles i sengen.
Postet 22-12-17 kl 13:34 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Appelsin! Stift den fast på ei stor potet, så har du julepynten klar!
Postet 22-12-17 kl 14:14 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar


Skal tenke på det hvis det dukker opp flere i bodene på loftet!
Postet 22-12-17 kl 14:34 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Juleferie! Rekker såvidt hjemom og vaske gulv før jeg skal svinse videre i bursdag.
Postet 22-12-17 kl 14:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har gått gjort en hel den husarbeid (og har en hel masse igjen), men begynner å tru at det kanskje kan kjennes som jul i løpet av morgendagen. :Puh:
Postet 22-12-17 kl 15:30 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Møkk forkjølt, hjemmekontor med spinnvill kattunge, irritert storepus og støvsugende og vaskende mann. Men, solen har snudd, jeg har initiert noe spennende i dag og ser lyst på neste år! Snart juleferie, skal bare en hel haug jobbting først.
Postet 22-12-17 kl 15:39 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no