Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 18-03-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Natten ble tilbringt i en hvilestol på st.olavs gitt. Junior hadde så store magesmerter igår at vi dro på legevakt og ble videresendt til barnemottak. Mistanken er at det er den testikkelen som ikke har blitt operert som lager kluss. Stakkars liten. Venter på ul og røntgen nå.
Postet 18-03-18 kl 08:19 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Uff da god bedring.
Altfor få timer med søvn, men oppgaven venter ikke så det er bare å begynne.
Mellomste skal på kamp langt borte og jeg har sagt jeg ikke kan være med, det tar rett og slett alt for mange timer av denne dagen, ikke noe god følelse, jeg pleier å være med på alt av kamper, men nå har jeg rett og slett ikke tid. Og mini måtte blitt hjemme eller vært hos noen i mange timer før en bursdag, alenemordilemmaer

Jaja, får prøve å gjemme følelsen av utilstrekkelighet bak bøkene og dataen.
Postet 18-03-18 kl 08:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Har allerede vært våken i nesten to timer. Slett ikke utsovet, men jeg får bare ikke sove lenger. Har vært sånn ei stund nå; utrolig irriterende.
Postet 18-03-18 kl 08:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Fire i familien. Fire forskjellige skiopplegg i dag. Jaja. Neinei. Får mer og mer lyst på hund.
Postet 18-03-18 kl 09:24 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Uffda Vixen.Håper de går bra med han.
Jeg har fått kaffe og sjokolade på sengen fordi jeg har bursdag idag.
Dagen skal tilbringes i håndballhallen og så skal vi på middag til mamma.
Og det er knallblå himmel og strålende sol.
Postet 18-03-18 kl 09:29 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratulerer med dagen, millen!!

Her er det foreløpig sol, og eg skal på gudstjeneste langt inne i skogen, der altertalva er eit vindu ut mot naturen. Blir bra.
Postet 18-03-18 kl 10:52 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God bedring til Mini, Vixen!
Og gratulerer mee dagen, Millen

Kosesøndag med lunsj og playdate hos venninne i dag, blir fint. I går var ungene og jeg ute på både ski og i akebakken, og det var herlig å kjenne på hvor deilig vinteren er i strålende sol!
Postet 18-03-18 kl 10:57 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Millen!

Strålende sol, så da smelter det nok mer snø.

Yngste skal på påskefest med klassen. Blir sikkert gøy.
Postet 18-03-18 kl 10:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Gratulerer med dagen, Millen!

Et barn på overnatting, et barn som fortsatt sover, en mann og en hund som er ute på tur og meg alene i stua med kaffe og pc. Ahhhhhhh, lykke.

Ute er det så fint vær at det nesten ikke er lov å være inne, men det er fortsatt rimelig kjølig, så jeg venter til det har blitt litt færre minusgrader før jeg beveger meg. Det var deilige 18 minus i natt, blir ikke mye snøsmelting av sånt.
Postet 18-03-18 kl 11:02 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer Millen !
Jeg sitter på terrassen med saueskinn, ullpledd og kaffe. Love IT!
Postet 18-03-18 kl 11:13 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi venter storinnrykk i kveld. Så mannens brownies står i ovnen. Ostekake og pai på vei senere i dag. Kanskje også litt gjærbakst. Familiebursdag for mellomste som fylte år forrige helg. Jubilanten skal på kamp og kommer for sent til sitt eget selskap. Hurra for omberamming av kamper...
Postet 18-03-18 kl 11:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Millen!

Hatt en strålende helg i Trondheim, både musikalsk og sosialt.
Postet 18-03-18 kl 13:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer millen!!

Gratulerer med supert resultat Fersken, blir det opprykk?

Jeg må hente mannen på stasjonen om ikke så lenge, han har også vært i bartebyen. Etter det skal han få kjøre meg til skiløypestart, så jeg kan få meg en tur i dag også. Før det pakke sekk og smøre ski.
Postet 18-03-18 kl 13:58 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Millen!

Strålende sol ute, så vi voksne skal ut å gå en lang tur. Barna kunne ikke brydd seg mindre, for de fikk slækkedag i dag.

:Counting down to India, 4 days to go:
Postet 18-03-18 kl 14:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Der ble opprykk ja. Neste år er det Elitedivisjonen.
Postet 18-03-18 kl 15:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God, eh, morgen? Jeg jobbet til 05 i natt, og var oppe igjen more or less etter kl 09, og føler meg fyllesjuk. DET er urettferdig, det.

I dag skal jeg ta med jentungen for å ri ponni, og så er det masse småtterijobbing hele tiden, så gidder ikke sette noe mer på agendaen. TRØTT!
Postet 18-03-18 kl 15:53 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Gått meg en lang, deilig tur i solen og truffet masse kjente som var ute i samme ærend. Så har vi spist rester av kake på terrassen, i sol, og fått litt vårfølelse. Nå må bare snøen smelte.
Postet 18-03-18 kl 16:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har sittet inne hele dagen (har øvd til stor konsert med koret mitt) - men skal straks ut for å gå lang tur med hundene.

Det er dødsskummelt med holke og nytt kne. Jeg er så LEI av denne vinteren.
Postet 18-03-18 kl 16:44 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Solbrent idag også . Vårsola er sterk, smurte meg ikke igår, men to ganger med faktor 30 idag. Jeg setter dette i båsen over luksusproblemer idag.
Postet 18-03-18 kl 17:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Jeg har gått på tur med min kjære i dag, sol og snø og knallhard is, så brodder var helt nødvendig. Det var deilig å være ute, men jeg kjenner jeg er veldig veldig klar for ordentlig vår nå.
Postet 18-03-18 kl 18:29 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Dette har vært en bra søndag. Først ble jentungen oppringt og dro ut med en venninne, mens vi dro til Aker Brygge med 13-åringen og tok mat og en øl i solen sammen med venner og kompis. Etter hvert dro storebror hjem igjen og passet søster mens vi gikk en tur på Vippa, og nå bestilte de seg pizza mens vi drar på kino. Jeg elsker store barn.
Postet 18-03-18 kl 19:13 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi er ferdige med helgens feiring av ikke-konfirmanten vår. Super festmiddag på restaurant i går, og i dag var en haug tilreisende slektninger innom på kaffe og kaker. Så fikk vi testet ut det nye spisebordet vårt, som viser seg å takle 12 personer uten problemer.

Nå har vi gått en tur i nydelig kveldslys på Tøyen for å lufte oss litt, og så skal vi ikke gjøre noe annet i kveld enn å nyte en helt ryddig og helt ferdigmøblert stue.
Postet 18-03-18 kl 20:21 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Øl med trettenåringen? Det er liberalt, Candy.

Skilp, så flott å høre at det ble en fin feiring!

Jeg har vært på Ekeberg med jentungen og bikkja og prøvd å lære bikkja å trekke. Det var gøy. Mest gøy for jentungen, som var den som ble trukket, på snowracer.
Postet 18-03-18 kl 20:39 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har hatt en fin familiefeiring av 15-åringen. Nevøen vår på snart tre ga meg nytt navn, så nå er jeg tante Krok. Ellers var kake det beste. Han spiste vel 4 kakestykker og litt kringle.
Postet 18-03-18 kl 22:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har gått over to mil på ski i Østmarka i dag, nokså stolt og ditto mør i armer og bein! Jeg dro jo ut litt sent, og fikk gå i nesten folketomme løyper, så stille, så vakkert!
Postet 18-03-18 kl 23:38 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no