Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 14-04-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg våkner altså alt for tidlig hver dag. Jaja, jeg får nå dagen med meg iallefall.
I dag skal vi til foreldrene mine på middag, vi skal visst også få hilse på favorittnieses(Okei jeg har bare ei niese, men hun er flott da) kjæreste. Blir spennende det.
Postet 14-04-17 kl 08:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Er også våken, ungene sover. Nydelig vær, i morgen og fremover er det meldt regn så vi må utnytte dagen.
Postet 14-04-17 kl 09:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Ja, ungene sover her også. Er jo forsåvidt deilig med en stille morra.
Postet 14-04-17 kl 09:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg har 12-åring i hus i dag. Så her startet dagen med gaver, god frokost og bursdagsmuffins.

Vi skal ut på tur senere og deretter ut å spise på favorittstedet senere i dag.
Været er nydelig her også.
Postet 14-04-17 kl 10:01 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 12-åringen, Trixie.

Langt på dag her. Sovna ikke før langt på natt og våken før kl.6 så det ble ikke mange timene.
Postet 14-04-17 kl 10:09 av star star er aktiv nå
Gammel
Tåtti sin avatar
Gratulerer med 12-åring, Trixie!

Jensen-historien går litt i rykk og napp, men sånn er det når man ikke har noe klart på forhånd og både må bygge og dikte underveis. I går kom jeg dessuten på at jeg ikke trenger å stresse med å få ferdig noe til hver morgen, dette er jo bare noe jeg gjør på eget initiativ. Og kanskje er det egentlig bare jeg som synes det er morsomt.

Jaja, frykt ikke, dere skal bli pådyttet de siste nervepirrende episodene også.
Postet 14-04-17 kl 11:04 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Du må bare kose deg Tåtti, ikke stress med Jensenhistorien - men vær du trygg, vi er mange som venter spent på fortsettelsen, og som elsker å følge legohistoriene dine!

Jeg jobber bittelitt, men skal forsøke å få det unna litt raskt, sånn at jeg kan joine sjuåringen på påskeverkstedet hennes.
Postet 14-04-17 kl 11:35 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Elsker Jensen - men ikke hvis det blir stress! Påske skal være lystbetont!
Postet 14-04-17 kl 11:42 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Enig med Oslo. Kanskje Jensen kan vere forsvunnet nokre dagar og så dukkar han opp i ny ham.

Me skal på mat og kos til søsteren på Høvik i dag. Alltid like kjekt, og fem søskenbarn møtes, og me voksne skravler.
Postet 14-04-17 kl 12:03 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
På legevakten med mor. Det skal alltid være noe.
Postet 14-04-17 kl 12:26 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 12-åring, Trixie!

Det er veldig morsomt med Jensen-historier til påske og jul, setter stor pris på historiene du lager Tåtti.

Sløv, herlig morgen. Skal i et lite selskap senere i dag, det er dagens eneste plan.
Postet 14-04-17 kl 12:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jensen er gøy!
Postet 14-04-17 kl 13:21 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Jeg elsker Jensen-historiene, men syns at Jensen skal være kos og ikke stress for deg, Tåtti.
Postet 14-04-17 kl 13:31 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Tåtti, jeg ELSKER Jensen og synes det er utrolig gøy med historiene - og jeg synes du er helt utrolig kul som gidder å lage dem. Men han er verdt å vente på - så jeg synes at du må gjøre Jensen-greier fordi du har lyst og ikke stresse med det.
Postet 14-04-17 kl 13:40 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg stemmer i med koret - jeg blir lykkelig når Jensen dukker opp, og glad for at du gidder i det hele tatt, Tåtti, og er ikke Jensen der, så regner jeg med du hadde annet å drive med.

Vi har vært ute og lagd snømann. Det var IKKE planen i dag, jeg skulle rake og gjøre hagen vårfin, flytte kjøkkenhagen og forberede bed og drivhus. I det minste har vi lufta ungene og kan sitte inne og se familiefilm og strikke med god samvittighet. Med kaffe og ullundertøy - det er jo fint det og.
Postet 14-04-17 kl 13:45 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Takk for tilbakemeldingene. Ikke helt uvanlig at jeg har litt høyere forventninger til meg selv enn strengt tatt nødvendig. Nå har jeg for eksempel brukt to timer på å bygge om eksteriøret på banken bare fordi jeg manglet én brikke til det jeg først hadde tenkt. Kanskje blir det ikke med på bildet engang. Og så fikk jeg en annen idé som gjorde at jeg måtte bygge om en vegg. Ikke rart ting tar tid. /
Postet 14-04-17 kl 14:22 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Men det er gøy, altså.
Postet 14-04-17 kl 14:26 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Du Tåtti, du Tåtti.


Jeg er på jobb. Ute er det strålende vakkert påskevær, og her sitter vi innendørs og leser artikler ... Jaja. Får lønnsøkning når dette er ferdig, om ikke annet.
Postet 14-04-17 kl 14:43 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Åtte sting ble det i mor sin arm, også skjønte hun ikke at det er for lenge å vente en hel natt med å gi beskjed. Så nå er det stor infeksjonsfare. Jaja neinei. Har fått tatt guttungen sine fire sting da.
Postet 14-04-17 kl 14:48 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
gnuri sin avatar
Tåtti Du er bare den kuleste! Tusen takk for morsomme innlegg å glede seg til
Postet 14-04-17 kl 15:09 av gnuri gnuri er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Enig med de andre, Jensen er kul, men det bør og skal være et overskuddsprosjekt. Gleder meg til fortsettelsen.

Nå skal vi snart dra til foreldrene mine for å få mat.
Postet 14-04-17 kl 15:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no