Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 23-04-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Først oppe i huset, sitter og planlegger hva vi må få gjort i dag.
Postet 23-04-17 kl 09:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen Celebelen! Jeg er våken men ikke oppe enda.
Postet 23-04-17 kl 09:21 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Hyggelig kveld i går, med bare et par dråper for mye vin. I dag skinner sola og jeg håper besøket våkner snart så vi rekker en ordentlig tur i marka før hun må dra.
Postet 23-04-17 kl 09:37 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Planer for dagen er å rydde hus og bake kake. Lillebror har bursdag i morra og i dag skal vi ha familiebursdag. I morra kommer gudmora og familien også blir barnebursdagen 2.mai. Skulle egentlig hatt den i dag, men det var så mange som var borte at vi utsatte den. Så feiring blir det nok av
Postet 23-04-17 kl 09:39 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Frokost, rettebunke, hente drivhus. Barna mine kan jeg se en annen dag, sikkert. :svosj: :ikke status-svosj, bare må bli ferdig-svosj:
Postet 23-04-17 kl 10:28 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hufjs. Måtte kjøre søsteren på legevakta i går etter at ho fekk den hjerterytmegreia att og det gjekk ikkje tilbake til normalen. Ikkje dramatisk, for dei veit vel kva det er, men ho vart innlagt og greier. Så det vart litt meir drama enn det eg tenkte på ein lørdagskveld. Heldigvis var me hos mamma og ho vart med jenta heim så ho kunne få legge seg og sove.
I dag er det kirke, så skal eg slappe av resten av dagen.
Postet 23-04-17 kl 11:08 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Syk, så sofadag og minst mulig idag.
Postet 23-04-17 kl 11:09 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Sola skinner. Jeg blir skikkelig glad av å tenke på at om en uke våkner jeg i den nye leiligheten min
Men før den tid er det mye som skal gjøres. Dagens planer er eksamensskriving, skru skap og trene. Helst skulle jeg vært noen timer ute i sola også men det spørs.

En fin søndag til folket.
Postet 23-04-17 kl 11:16 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sitter og fniser litt av amerikanerne sin forkjærlighet for å utrope verdensmestere i eventer som ikke finnes i noen andre land. Datteren til vertssøsteren min i USA har deltatt på verdensmesterskap for "high school drumlines", og har vunnet. Fantastisk godt gjort, de er selvsagt utrolig flinke, men å kalle dem verdensmestre når ingen andre i hele verden driver med det samme synes jeg i grunnen blir mest komisk.
Postet 23-04-17 kl 11:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Her er det også eksamensskriving. Og masterprosjektbeskrivelseskriving.

Jeg ler av det samme, Stompa. Jeg kjenner en som var verdensmester i kanopadling til musikk.
Postet 23-04-17 kl 11:27 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
I dag skal jeg bare henge med ungene, ordne i hagen, vaske hus og lage hønsefrikassé. Men først - kaffe.
Postet 23-04-17 kl 11:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Har vasket litt hus, leitet etter sommerferie i varmen på det store internettet. Det snør ute. Sukk.
Postet 23-04-17 kl 12:54 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
I dag skal jeg vaske klær og rydde litt. Hagen får seile sin egen sjø en stund til. Har ikke overskudd til å gå løs på den. Kl. 15 er det hentekonsert. Må reise hjemmefra ca. kl. 14.
Postet 23-04-17 kl 13:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg har kjøpt billetter til The Residents på Rockefeller i november, så nå gleder jeg meg så mye at det kiler i hele kroppen. Er upraktisk lenge til da.
Postet 23-04-17 kl 13:03 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sludd, sol og vind. Godt jeg skal sitte inne og jobbe litt.
Postet 23-04-17 kl 13:38 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Er ute på tur i skog og mark og sitter og ser utover sjøen. Helt nydelig.
Postet 23-04-17 kl 14:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Nydelig vær her også, men jeg baker kake og ordner i stand til familieselskap. Må vaske over kjøkkengulvet og vasken og doen på badet. Glad vi har klart å holde det noenlunde i orden etter storsjauen før påske.
Postet 23-04-17 kl 14:43 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er sår i halsen (hurra-rop på cup tar på), sår i panna (også cup-skade, sola var på lag i dag) og utslitt. Men ikke så ille som fotballspilleren som spilte fire kamper i dag, og scoret i tre av dem.
Postet 23-04-17 kl 19:28 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det ble ikke noe vasking gitt. Men hage, hønsefrikassé og henging med unger funker!
Postet 23-04-17 kl 19:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg fikk bestilt ferie til varmen i sommer. Lykkelig!
Postet 23-04-17 kl 21:45 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Så deilig å få bestilt ferie!
Postet 23-04-17 kl 22:42 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no