Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 19-12-23 kl 05:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Nok en dag hvor det vil gå bøtter med kaffe.
Postet 19-12-23 kl 08:10 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen!

Det nærmer seg jul. Jeg tror jeg kom i mål med nesten alle gavene i går. Mangler bare en småting til en liten tass i den delen av familien der rettferdighet betyr at alle gaver skal ha lik verdi.
Postet 19-12-23 kl 08:10 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har fri i dag for å bake og få ned skuldrene.
Postet 19-12-23 kl 08:12 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er så mye sykdom på jobb at det er helt latterlig. Vi få som holder ut, ser for oss sykdom i jula.
Postet 19-12-23 kl 08:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 19-12-23 kl 09:33 av Blondie
Gammel
celebelen sin avatar
Vi skal ha felles frokost på jobb i dag. Foreløpig er vi så få her at vi kan ha baguetter til både frokost, lunsj og middag.
Postet 19-12-23 kl 08:30 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Første dag i ny jobb. Men skal til frisøren først. Var ikke akkurat mulig å få den bytta før jul med en knapp uke igjen.
Prøvde alle triks for god søvn i går, men niks.
Postet 19-12-23 kl 08:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ser på vulkanutbrudd i livestream og jobber om en annen. God kaffe og to dager til ferie!
Postet 19-12-23 kl 09:01 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Kommet meg på jobb med diverse pikkpakk, siden jeg skal rett av gårde for å synge julekonserter etterpå. Vi skal ha julelunsj med min lille gjeng i dag, det blir koselig. Ellers begynner møtefrekvensen å synke litt, det er helt greit. :Nemlig:
Postet 19-12-23 kl 09:04 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Igang med årets siste kunde-presentasjon (på Teams - jeg har gjort min del - nå ser jeg på de andre). Etterpå satser jeg på å dra ut og handle julegaver.

Så noen møter til, samt sette kursen til kontoret. Vi skal ut i dag, først vorspiel på kontoret deretter ut og spise. Ikke helt i form, så blir en rolig dag for min del.
Postet 19-12-23 kl 09:26 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret, men jeg tror at det er siste gang i år. Jeg har noen møter både i morgen og på torsdag, men tanken er at de kan tas fra hjemmekontor. Det er lite å gjøre på jobb akkurat nå, og jeg har masse plusstid, så det regnestykket er egentlig greit.
Postet 19-12-23 kl 10:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Årets juleforkjølelse kom presis, det var jammen bra. Så lite til ingen søvn i 2 netter, så hals og bomull i hodet. Har klart å gjøre en kollega lykkelig med noe av mitt arbeid i dag, da.
Postet 19-12-23 kl 10:59 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg er hjemme i dag, og benyttet lunchpausen (en litt lang en) til å kjøre ut og kjøpe 3 julegaver. Nå nærmer jeg meg slutten heldigvis. Sånn passe travelt på jobb heldigvis.
Postet 19-12-23 kl 13:03 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
I dag var eg invitert på førjulslunsj hos ei god venninne. Så luksus å berre setje seg til bords og få servert det beste ribbesmørbrødet. Legg til litt kaffi og småkaker, så er vi der. Tipp topp.

Ikkje like tipp topp at eg har lova å køyre eldste og ei venninne til byen så dei får gått litt i butikkar og på kafé. Batteria mine er tomme, så det blir ein prøvelse. Men tar med øyreproppar og set meg ein stad med ein kopp chai latte og høyre podcast medan eg ventar. Det går nok fint.
Postet 19-12-23 kl 16:39 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no