Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 31-10-19 kl 09:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her blir det mye jobb og lite halloween. Men jeg er godt fornøyd med at dette likevel ikke er Brexit-dagen.
Postet 31-10-19 kl 09:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God Halloween!

Jeg har fersk 9 åring i dag, og med en gutt som er født på selveste Halloween følger det med et knippe forventninger når det kommer til bursdagsfeiring. Forventer inntog av en gjeng skumle barn i ettermiddag, så gjenstår det å se om huset står etterpå!
Postet 31-10-19 kl 09:30 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Gårsdagen ble tilbrakt på sofaen med relativt høy feber. Dagen i dag blir antageligvis mye bedre.

Ingen Halloween-feiring her - gutta er ikke så interessert lenger, og vi synes det er like greit. Men godteri til evt. besøkende - det har vi.
Postet 31-10-19 kl 09:42 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med niåringen, Frk.fryd

Blitt torturert av fysio før jobb.
Får nok ingen på døra for minsten skal ikke gå. Ikke hat jeg vel loe heller tror jeg
Postet 31-10-19 kl 09:58 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi skal ha halloweenfest i dag, men ettersom 14-åringen ser ut til å ha en karriere som eventplaner, så er det ikke så krevende for min del. Jeg har bare sagt ja til å betale for pizza.

Selv skal vi sitte hos naboen det meste av tiden ... i et rekkehus, så vi hører om det tar av. (Ref alle trådene om tenåringer som har hjemme-alene-fester.)
Postet 31-10-19 kl 09:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg elsker Transportklagenemnda litt i dag, de har gjort meg 500 euro rikere.
Postet 31-10-19 kl 10:04 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Sliten etter migrenenatt, så nå øver jeg meg på å ligge helt i ro. Det er vanskeligere enn en skulle tro. Må finne noe hyggelig å binge.
Postet 31-10-19 kl 10:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Datteren min er på det fjerde settet med lærere (hun går i femte klasse), men disse håper jeg virkelig intenst at de får beholde. Fikk skolemelding i dag med beskjed om å skryte masse av barna våre når de kommer hjem, for de har vært helt fantastiske visstnok. De er et flott team, barna elsker dem, de har disiplin og kontroll uten å være over the top sinte og strenge, og øser skryt og positive tilbakemeldinger over barna når det er fortjent. Jeg må innrømme at jeg gråter litt når jeg skriver dette, for fjoråret var tøft.
Postet 31-10-19 kl 11:41 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Min datter går i 4 kl og er på sin 6. kontaktlærer. Ny lærer hver gang vi har utviklingssamtale oppleves lite kontruktivt…

Inviterte alle jentene i klassen på fest i dag, men ingen svarte. Den svei, gitt. Jeg kontaktet alle, og nå kommer 4 stk, det er ca halvparten. Det er jo fint. Hang opp litt pynt i går, og datteren min jublet og sa at dette kom til å bli en perfekt halloween. Hun skulle visst alt styret som har vært med at ingen svarte...
Postet 31-10-19 kl 12:28 av Pelle Pelle er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no