Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 01-11-21 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Skikkelig rufsevær i Stavanger, men jeg er innlosjert på kontoret for en av ukas 2 kontordager. Like greit å få det gjort. Trøttere enn trøttest etter at jeg la meg for sent i går kveld, og "søvntoget" hadde gått. Ble liggende våken. Mannen begynner i ny jobb i dag, så jeg var litt nervøs på hans vegne.
Postet 01-11-21 kl 08:17 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nnngh. Venter i telefonkø til legekontoret, var nr 1 i køen, og så skjedde det noe så det ble brutt, og nå er jeg nr 13.

Mandag morgen der altså. Barnet har feber på dag 6 og en snørrmaskin. Ellers i fin form, men jeg kan jo ikke sende henne på skolen som det der.
Postet 01-11-21 kl 09:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Uff, så kjedelig Maverick. God bedring til minstejenta.
Postet 01-11-21 kl 09:10 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Så frustrerende, Mave, god bedring til frøkna!

Her har vi overlevd halloween-feiring og har bare litt opprydding igjen. Og så vurderer jeg en dusj for å bli kvitt knallrosa hår før første Teams-møte.
Postet 01-11-21 kl 09:14 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vålerenga vant cupfinalen i går. (Fotball - kvinner) Så jeg ble pepret med festbilder i hele går kveld. I dag tenker jeg at jeg har det veldig mye bedre enn alle folka som sendte bilder.

Selv om jeg kjenner på at jeg gjerne skulle vært der. Jeg fikk tilbud om både VIP-billetter og plass på banketten. Ja, ja.

Nå er det arbeidsuke, og jeg har nok å gjøre. Samtidig som jeg må bruke litt mental kapasitet på å stålsette meg for foreldremøte i klassen til knerten i kveld. Det skal nemlig diskuteres skoletur i 10. klasse, og deler av foreldregruppa er i ferd med å ta fullstendig av.
Postet 01-11-21 kl 09:41 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring til frøkna, Maverick!

Straks møter. Skravletime på slutten av dagen.
Postet 01-11-21 kl 09:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Her måtte en ekstra vask av ansiktet før jobb, for å få vekk halloweensminken fra i går.


God bedring Maverick!
Postet 01-11-21 kl 10:05 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Veldig få folk her i dag. Tror ingen orket å ta seg ut etter uværet i natt.
Postet 01-11-21 kl 10:06 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Herlighet, det er allerede november! Fortsatt mildt og ganske så tørt her, jeg tror kroppen min får sjokk når vinteren faktisk kommer.

Jeg er på jobb, sliten etter migrenehelg. I oktober hadde jeg åtte migrenefrie dager.
Postet 01-11-21 kl 10:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg prøver å få unna litt jobb mellom møter, men det er jammen ikke lett når det kommer folk innom kontoret hele tiden.

Etter utstrakt sosialisering i helgen trenger jeg en dag eller to helt alene på kontoret.
Postet 01-11-21 kl 11:40 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jeg er på noe så eksotisk som personaltur, til Ulsteinvik! Innlosjert på hotellet og klar for litt faglig påfyll (?) og mye bonding. Vi er to avdelinger som er sammenslått.
Postet 01-11-21 kl 12:42 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
8 ubesvarte anrop i løpet av møtene. 7 gjaldt ene guttungen. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jaja, han kom seg hjem selv.
Postet 01-11-21 kl 13:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Har fått avgårde 13-åringen på overnattingstur med friluftsliv valgfag. Det bøtter ned og blåser mye. Han og vennen skal sove ute i hengekøye! Jentene skal sove inne. Godt han er speider og vant til slikt vær.
Postet 01-11-21 kl 17:08 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no