Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

2. søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

2. søndag

Postet 08-12-19 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Jeg må skryte av årets FP-julekalender altså. Så mange fine innlegg, varierte men samtidig med en slags felles rød tråd som jeg tror handler om at folk skriver om det ordentlige livet og om jula som er en del av dette.
Postet 08-12-19 kl 09:37 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Ja, Heilo, helt enig. Jeg blir rørt. Og jeg blir glad dor at vi har dette forumet hvor folk deler så raust. Jeg lærer mye om livet, om folk og om meg selv.
Postet 08-12-19 kl 09:45 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God morgen! Det er så hyggelig å starte dagen med FP-kalender

Vi var på julebord i går, men har visst litt skikkelige gamliser så vi var hjemme i rett tid. Rolig start i dag med latte og fyr i ovnen. Planen for dagen er julemarked med et vennepar og kjevle ut havrekjeks av deigen som jeg lagde i går. Hvis det blir som Yr sier, så blir det nok litt trim med snøskuffa også
Postet 08-12-19 kl 10:25 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Adventskalenderen er fin.
Var på julebord på fredag, veldig begrenset igår. Idag er det julebakst, bursdagsselskap og trening.
Postet 08-12-19 kl 11:11 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ryddedag her i dag. Begynner å bli litt lei av syke unger.
Postet 08-12-19 kl 11:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frokost med ribbe jeg stekte i går, tente lys og kaffe. Elsker slike morgener. Det regner og blåser. Ingen planer, men det trengs å ryddes litt. Lurer på å spørre naboen om å låne hennes kjøkkenmaskin og lage rundstykker til jul.
Postet 08-12-19 kl 11:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fint med litt snø igjen - det blir så mye lysere da.

Lurer på om vi skal ta oss en tur inn til Oslo, lufte svigermor og kanskje være innom julemarkedet i sentrum. Eller om byen er full av fotballsupportere.
Postet 08-12-19 kl 12:35 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Tror mannen har planer om å lage kalemanndeig i dag. Ellers er det en rolig dag inkludert en tur til svigers for å spise middag.
Postet 08-12-19 kl 13:20 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Minsten og jeg har tatt turen ut på landet (les: Frogner) og dag to på cup. Og hvis de ikke begynner å spille som et lag blir den relativt kort.
Postet 08-12-19 kl 13:24 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
I dag har vi ingen planer og det er så deilig! Jeg lurer på å bake ett eller annet ... Det blir pinnekjøtt til middag i dag, det gikk ikke i går på grunn av litt omveltning i planer, så jeg ser det blir en dag med mye tid på kjøkkenet. Helt ok, det er uggent vær ute.
Postet 08-12-19 kl 14:16 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Her er det juleforberedelser over en lav sko. Jeg har bakt pepperkaker og pakket julegaver og nå ser jeg på Snøfall og strikker julegavesokker
Postet 08-12-19 kl 15:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Kalenderen er fin, ja, men det er jo ikke sikkert alle innleggene blir helt sånn. http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=200139
Postet 08-12-19 kl 17:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Bergensis sin avatar
Ikkje mykje eg deltar aktivt i bloggane. Eg leser, men kommenterer ikkje så ofte som eg burde. Men eg setter pris på å lese dei!

Og julebloggen er kjempefin! Tusen takk, alle som bidrar.
Postet 08-12-19 kl 18:21 av Bergensis Bergensis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no