Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 08-12-17 kl 08:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Gjesp fra bussen. Snart helg.
Postet 08-12-17 kl 08:38 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg skulle sove lenge i dag siden jeg avspaserer. Rett før midnatt kom mellomste med følgende beskjed: mamma, jeg hadde glemt at jeg skulle ha med mat til kantina i morgen. Så jeg måtte opp for å fikse brødskiver med omelett som jeg har sendt med. Next time, tell me sooner!

Nå vurderer jeg å finne køya igjen.
Postet 08-12-17 kl 08:51 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Festforberedelser på planen i dag, sammen med en del annet småarbeid hjemme. Det blir godt med en dag i eget tempo, det har ikke vært mange nok av dem i det siste.
Postet 08-12-17 kl 09:03 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er fortsatt dobbeltsyk og er lei. Prøve å bli frisk og å gjøre minst mulig er på planen idag.
Postet 08-12-17 kl 09:20 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Nei nei nei Blånn, så grusomt.

Her holdt jenta detgående deler av natta, så eg er trøtt, len det er fredag så egentlig er alt veldig bra.
Postet 08-12-17 kl 09:23 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Egentlig så skal jeg avspasere i dag, men må ta unna et par møter først. Deretter skal jeg gjøre huset klart for innrykk av 10 gutter fra klassen til eldstemann.
Postet 08-12-17 kl 09:38 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen godtfolk. Fredag er en formildende omstendighet, nesten alltid. I tillegg har lillesøster nissefest i barnehagen - så det var ikke vanskelig å motivere for å komme seg opp og ut. Hun har til og med byttet kalenderluke med storebror, det var et strålende fjes som åpnet ei luke med tilgang til litt gummigodteri. Storebror får lov å perle dagens perlemotiv. De er faktisk ganske skjønne.
Postet 08-12-17 kl 09:51 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Så koselig med kalenderlukebytte, tink! Mine to jenter er så tette at alt annet enn lik kalender hadde blitt kaos, så her er det My little pony på begge. Overraskende nok har det ikke blitt kaos av at de fikk to ulike godterikalendere fra farfar, der deler de innholdet. Så de begynner å bli større, de også.

Hjemmekontor på starten av dagen i dag, før et par møter på jobb. Blir fint med helg, og i morgen skal vi på fest! Husker ikke sist jeg og mannen var på fest sammen.
Postet 08-12-17 kl 09:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Roleg dag, før eg må vera taxisjåfør utover ettermiddagen og kvelden. I morgon skal me bake til jul, så det må handlast inn litt i løpet av dagen.
Postet 08-12-17 kl 10:05 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Rolig dag med fyr i ovnen, røkelse, kaffe og laging av brente mandler. Mini er litt pjusk og feber, men formen er stigende så tror det blir en hyggelig dag!
Postet 08-12-17 kl 10:08 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fredag og julebord. Håper jeg har noe å ha på meg, for det har jeg ikke tenkt på.
Postet 08-12-17 kl 10:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Kaffe og sykemeldtdag her. Har vært hos fysio med pøbelprinsessen på morgen, skal tilbake med meg selv i ettermiddag.
I kveld er det generalprøve før den store konserthelgen vår. Jeg har allerede sunget en halvtime og skal bruke resten av dagen til justering, tekstpugging og mer øving.
Postet 08-12-17 kl 10:46 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Koselig tink! Og det høres da ganske harmonisk ut hos dere også ingling!Slutter meg til rekken av de som "egentlig" skulle avspasere i dag. Jeg har enda alt for mange punkter på ukas liste men absolutt null energi til å gjøre dem, vet ikke helt hvordan jeg skal løse det og i mellomtida diller jeg rundt og får verken gjort noe fornuftig eller slappet av.

Dessuten var gaven som eldstemann ønsket seg ikke lenger på tilbud når jeg endelig fikk somlet meg til å skulle bestille, så nå vet jeg ikke hva jeg gjør.
Postet 08-12-17 kl 10:58 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Happy freffe! Her er det møtebonanza, men jeg er bare kjapt innom for å promotere FPs egen utdanningsaksjon:

http://minaksjon.unicef.no/utdanning/2-5483
Postet 08-12-17 kl 13:06 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har fri i dag og benytter muligheten til å ikke gjøre en dritt. Skal ha fri neste fredag og hele uken før jul også så det blir nok jul i dette huset også til slutt.
Postet 08-12-17 kl 13:38 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sitat:
Og det høres da ganske harmonisk ut hos dere også ingling!
Nuvel, det varierer. Men søte er de, heldigvis for dem.

Total fredagsslapphet har slått inn alt, alt for tidlig. Det passer mildt sagt dårlig, siden jeg har et møte og en hel del oppfølgingsarbeid igjen i dag. Kaffe, STAT!
Postet 08-12-17 kl 14:49 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har fått med meg julemarkedet i Spikersuppa. Koselig med litt julestemning. Burde sikkert gjort masse i dag, men gadd ikke. På vei til markedet fikk jeg med meg ankomsten til fredsprisvinnerne. Fikk tatt noen bilder. Heia fredsprisen.
Postet 08-12-17 kl 15:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har hjemmekontor og har fått innrykk av 5 fnisende 11-åringer som baker pepperkaker. Tweens, ass. De er helskjønne. (nesten hele tiden)
Postet 08-12-17 kl 16:00 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har rotet meg inn i en politisk diskusjon på FB. Det er ikke min stil i det hele tatt!
Postet 08-12-17 kl 20:03 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kantina ble avlyst. Så mye stress for ingenting.
Postet 08-12-17 kl 22:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
på Blånn
Postet 08-12-17 kl 23:42 av Millen Millen er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no