Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 02-12-19 kl 07:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor - kontroll på sykehus i byen - hjemmekontor - kontroll hos tannlege i byen med Ville - kjøre Ville på trening - middag - kræsje i sofaen.
God mandag!
Postet 02-12-19 kl 08:30 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det har vært en rolig og fin helg. Jeg er klar for jobb og siden jeg i år har tatt ansvar for at seksjonen min har julekalender, så har jeg ikledd meg hjemmesydd julekjole. (Jeg skulle virkelig ønsket at jeg klarte å legge inn bilder på FP, men det er visst ikke noe jeg får til lenger.)
Postet 02-12-19 kl 08:55 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor her og. Kakeboks logistikk i ettermiddag og greit å være på rett plass i høvelig tid.

Jeg kan heller ikke lenger sette inn bilde, men vil veldig se Tjorvens hjemmesydde julekjole.
Postet 02-12-19 kl 09:39 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ni minusgrader i dag, til gjengjeld fikk jeg en fantastisk soloppgang på morgenturen. Jeg har kranglet på ull på 11-åringen, 18-åringen får lære på den harde måten.
Postet 02-12-19 kl 09:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg startet dagen med adventsstake hjemme og med en kopp kaffe med storesøster som kom hjem med nattoget etter å ha vært på møter og seminarer siden onsdag ettermiddag.

Da jeg kom på kontoret hadde jeg en halvtime med lyset av i rommet og adventsstake på bordet. Veldig koselig.

Men nå er det lys på i taket og effektivt arbeid. Jeg satser på å bli ferdig med så mye at jeg kan avspasere på fredag. Det hadde vært deilig.
Postet 02-12-19 kl 09:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Det har snødd masse i natt, så det er skikkelig julekort-stemning ute. Dessverre er det bare et tidsspørsmål før det går over til plaskregn
Postet 02-12-19 kl 09:51 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hjemmekontor her og, når kroppen er kvalm og uggen. Greit å ikke smitte alle nå lizzom.
Postet 02-12-19 kl 09:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er visst hjemme enda.
Kropp og sjel har sagt stopp, legen også.
Møte jeg gruer meg til om noen timer, mulig jeg skal gå meg en tur før det.
Desember blir ikke helt som vanlig i år, men man får gjøre det beste ut av det likevel.
Postet 02-12-19 kl 11:06 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God bedring, Trixie! Lurt å lytte til kropp og lege.

Jeg skal på jobb for første gang på sju uker. Blir fint og rart.
Postet 02-12-19 kl 11:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Blondie
Postet 02-12-19 kl 11:18 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
November gikk helt fint, nå som det er desember har jeg lyst til å være bjørn og krype i hi for resten av året.
Postet 02-12-19 kl 11:23 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Enda en hjemmekontorist melder seg. Legetime på tidlig ettermiddag, da er det mest praktisk sånn. Har i tillegg skikkelig vondt i viljen og er stuptrøtt etter helgens bravader, men hadde det utrolig morsomt på russejubileum, så får man heller sove når man blir (enda) eldre.
Postet 02-12-19 kl 12:16 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg var forutseende og har fri i dag. Har jetlag så det suser, så jeg karret meg opp av senga klokken elleve. I morgen skal jeg på heldagskurs, så jeg håper jeg er litt mer i gjenge til da. Det er fint vær og jeg har tusen ting jeg sikkert burde ha gjort på fridagen min, men jeg sitter nå her og drikker kaffe og orker ingenting.
Postet 02-12-19 kl 12:29 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hjemmekontor her også, men jeg har så mye å gjøre at slækking er utelukket. Oh well, om to ukers tid er den verste galskapen over for denne gang.
Postet 02-12-19 kl 12:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Da er jeg påmeldt til forsommerens store begivenhet. Bergen Fjellmaraton. Håper bare foten blir bra til det. :tvivti:
Postet 02-12-19 kl 13:35 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg var ikke på jobb før nærmere halv ett. Vært hos spesialist i nabobyen først.
Postet 02-12-19 kl 14:34 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no