Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 04-08-22 kl 08:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen
Starter på hjemmekontor i dag. Så får jeg forflytte meg til kontoret litt senere. Torsdag allerede. Denne uka går jo unna.
Postet 04-08-22 kl 08:44 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hei og hå. Det hjelper lite med ordrereserve når mannskapet går ned. En av fem nede med høstcorona. Vi andre lurer på når neste går ned.
Postet 04-08-22 kl 09:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Siste dag i Hellas, i morgen starter hjemturen. Første stopp Oslo, og så skal vi innom venner og fjellboligen og er vel hjemme mandag/tirsdag.
Synes den lange lærerferien har vært kort i år. (Jada, jeg vet at lærere ikke har mer ferie enn vanlige folk (), men fri er det uansett.)
Postet 04-08-22 kl 09:27 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har første dag tilbake på jobb etter ferie og det var tungt å stå opp. Men nå har jeg kommet meg hit og er i gang med å tilpasse meg det åpne landskapet som jeg nå skal sitte i. Jeg ser at her må man komme tidlig for å få de gode plassene.
Postet 04-08-22 kl 09:33 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har også første arbeidsdag etter ferien. Det er litt overveldende å se alt som skal gjøres i høst, men utrolig koselig å møte en kjær kollega igjen. Jeg trives jo på jobb, sånn egentlig. Det har bare vært så innmari deilig å ha ferie.
Postet 04-08-22 kl 09:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen fra Holland. Vi har akkruat klappet til kai og her er det meldt 30 grader i dag.
Postet 04-08-22 kl 10:34 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Så deilig med varme, Frøy! Hvordan var båtturen?

Her er det opphold enn så lenge.
Postet 04-08-22 kl 10:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Kos dere Frøy.

På hjemmekontoret her. Passelig med arbeid, og snart helg - det eneste som mangler er finvær.
Postet 04-08-22 kl 10:54 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Får man ikke engang fast plass i kontorlandskap? :grøss:

Jeg skal ut og spise middag med noen fra jobb, etter jobb. Har mye greier jeg må gjøre først. Og gleder meg til helg, og gutter som kommer hjem etter tre uker borte
Postet 04-08-22 kl 11:04 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Nei, vi har såkalt aktivitetsbasert, som betyr at man skal "velge plass ut fra hva man gjør den dagen".

Det er jo både plusser og minuser. I dag liker jeg ikke den plassen jeg plukket litt raskt og da er det jo greit å vite at jeg kan prøve noe annet i morgen. Det må være ganske ille om man ender opp på den kjedeligste plassen og så er det ingen mulighet til å gjøre noe med det.
Postet 04-08-22 kl 11:38 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Båten var en båt Millact, hverken mer eller mindre, vi hadde bare noen helt ok baguetter å spise da så maten kan jeg ikke si noe om, Taxfree bar preg av at det nok er flest Hollendere som benytter seg av denne båten for den var ganske tom. Tok en halv evighet å få kommet av båten som gående da man går over bildekket, men etter det var det lett med transfer til tog og nå er vi trygt plasset på toget.
Postet 04-08-22 kl 11:51 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi er på andre dag av transportetappen hjem fra Nordvestlandet. Er på dagens første ferge, den fjerde på turen totalt. Jeg tror vi stort sett har greie veier med gul stripe i midten igjen på hjemveien.
Postet 04-08-22 kl 12:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Var ikke ferdig med smal veg uten midtstripe på E39, nei. Men nå er vi forbi Bergen og da bruker veiene å ha grei standard.
Postet 04-08-22 kl 15:38 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Kjør forsiktig, Fersken.
Postet 04-08-22 kl 20:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Takk, millact! Vi kom vel hjem og nå har barna forsvunnet på rommene sine og vi voksne nyter fred og ro. Det er kjekt å være mange samlet og det er godt å komme hjem etterpå.
Postet 04-08-22 kl 21:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no