Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 27-12-23 kl 08:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Fri, men oppe tidlig. Eldste skal på fjellet noen dager, så hun skal kjøres til bussen.
Postet 27-12-23 kl 08:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen. Jobber litt i dag, men skal ikke jobbe hele dagen.
Postet 27-12-23 kl 09:38 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skal flytte på meg i dag for skal på jobb i morgen.
Postet 27-12-23 kl 09:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Romjulens eneste arbeidsdag og det er rolig i innboksene.
Jeg har julekaffe og får vel etter hvert også kanskje inspirasjon til å skrive ferdig en rapport.
Postet 27-12-23 kl 09:56 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi er på bruket, men i teorien er det arbeidsdag for meg. Tenker det blir et par timer jobbing, og resten fri.
Postet 27-12-23 kl 10:25 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har hjemmekontor fra 10-14, men det er stille dager, så det blir ikke mye jobbing. Jeg er tilgjengelig på tlf, men blir overrasket dersom noen ringer. I tillegg sjekket jeg mail og litt smågreier,
Postet 27-12-23 kl 10:43 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
God dag. Jobber i jula for første gang, og synes egentlig det er riktig så trivelig. Stille og fredelig, og tid til å få gjort unna litt som har måttet ligge. Nesteldsten kommer hjem en tur i dag, og blir til over nyttår. Gleder meg til det.
Postet 27-12-23 kl 12:52 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg har fått eit eller anna slags kink i ryggen, så for familien er det som å ha ei oldemor i hus. Er heldigvis ikkje heilt nede for telling, så får dilla litt rundt.
Postet 27-12-23 kl 13:03 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg hjem. Veldig greit med sola i ryggen for solbriller hadde jeg ikke med. Rydde ut og bort og sette på en vask er planen.
Postet 27-12-23 kl 14:24 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no