Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 01-03-24 kl 06:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Tidlig på an i dag. Allerede igang med første møte. Snart tur med hunden og så trening. Blir litt tullete dag, da vi skal reise til Cancun i morgen og flyet til Amsterdam i morgen tidlig ble kansellert. Derfor må vi dra til Schipol i ettermiddag og overnatte der.
Postet 01-03-24 kl 07:17 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Mannen og jeg er på vei til Trondheim. Vi skal se Omegarevyen. Mellomste spiller og synger med bandet.
Postet 01-03-24 kl 07:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Snart på vei på trening, så skal jeg på Husfliden og se når de avduker ny saltenbunad. Spent på de, må jeg si. Ut fra teaserne de har sluppet på Insta ser den for designa ut for meg, ikke bygd på faktisk, lokal draktskikk. Men artig å se uansett.
Postet 01-03-24 kl 08:00 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg vil ha helg.
Postet 01-03-24 kl 08:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mars da gitt!

Har kjørt to ungdommer til toget for å få en skidag på Voss. Selv er jeg klar på kontoret etter en natt med mye grublerier. Ingenting dramatisk, men også positive saker må visst prosesseres mellom 02 og 04. Til og med klokka nekter å avsløre om jeg har sovet i natt.
Postet 01-03-24 kl 08:27 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Hei mars!
Jeg er i det romantiske hjørnet og veldig klar for en helg uten barn :skamløs:
Postet 01-03-24 kl 08:33 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Godt det snart er helg da, tink, forhåpentligvis kan du sove litt ekstra i morgen.
Mars, ja. Her bøtter det ned utenfor vinduet og snøen forvandles om til is og vann. Får litt følelse av vår, men det er nok en liten måned for tidlig her på Innlandet.
Postet 01-03-24 kl 08:42 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar


Jeg starta dagen hos tannlegen. Det er normalt sett ikke noe å juble for, men på radioen var det anmeldelse av skolerevyene i Oslo. Snuppa har jobbet som en galning siden nyttår med revy, og så var det premiere i går. Da er det stas at de får terningkast 6, og kommentaren «helt på linje med en profesjonell produksjon» fra anmelderen. Dette fortjente hun/de!
Postet 01-03-24 kl 08:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg var tidlig på i dag. Veldig få her så blir mye kake på oss som er her.
Her er det såvidt dråper i lufta.
Postet 01-03-24 kl 08:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Omorganisert fra i dag. Henvist til samme fysiske plass, men adgangskort og filstruktur stenger meg ute. Jaja. Neinei. Ante meg, så har kjøpt trøstebolle og brus.
Postet 01-03-24 kl 09:07 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Regner fortsatt i sør. Akkurat kommet inn igjen fra mammografi. Satser på fine resultater.
Postet 01-03-24 kl 11:28 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no