Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 23-11-16 kl 07:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Takk for det, jammen godt det nærmer seg helg.
Straks på vei til jobb. Dagens utfordringer er mange så det er bare å stålsette seg.
Postet 23-11-16 kl 07:53 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei, i dag skal jeg på jobb, men høydepunktet er femteklasses fiolinkonsert i kveld!
Postet 23-11-16 kl 08:06 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal ikke reise meg før jeg har skrevet minst 2000 vettuge ord på nynorsk. Jeg har en jobb å gjøre. :svisj:
Postet 23-11-16 kl 08:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg har tatt røntgenbilder av hendene mine, har kaffe og er klar for dagens donter.

I ettermiddag skal jeg koke fiskekraft sammen med god venninne som forberedelse til pop-up-restaurant på fredag.
Postet 23-11-16 kl 08:35 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn da! Jeg er fortsatt trøtt. Men har kaffe og en slags frokost. Skal ut å drikke litt GT med eks-kollegaer i dag, det blir stas.
Postet 23-11-16 kl 08:42 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har startet dagen med å si opp fasttelefonen. :træg trønder: På tide, sa du?
Postet 23-11-16 kl 08:45 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb hos en kunde og en pc som krangler (og som har gjort det siden jeg startet her). I dag brukte jeg en time på å få alle tilganger jeg trenger. Jeg er oppgitt.
Postet 23-11-16 kl 08:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Æsj, kranglete PC er utrolig kjipt.

Jeg er på jobb. Litt laber motivasjon. Har nok av ting som burde vært gjort..
Postet 23-11-16 kl 08:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På jobb og sliter med å komme i gang. Sannsynligvis fordi todo listen min er i overkant lang om dagen. Svusjsvusj.
Postet 23-11-16 kl 08:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Så må jeg få dele litt om knerten. Han har nemlig begynt på stupekurs. Jeg er overrasket over hvor utrolig lærevillig han er der. På et par uker har han lært utrolig mye. Han kan nå stå på henda (inntil veggen riktignok) og slå hjul. Han var ikke i nærheten av å få det til da han begynte.

Han er litt skuffa over at de stuper så lite på kurset, men vi forsøker å fortelle ham at alt det de øver på faktisk leder opp til å stupe. Og at alle de rare øvelsene faktisk er der av en grunn. I går stupte han visst fra 3 metern!

Han har hoppa både fra 3 og 5 metern tidligere, men å kaste seg med hodet først! Jeg synes han er så tøff.
Postet 23-11-16 kl 09:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Så kult, Tjorven. Jeg har prøvd å melde min minste på stupekurs, men hun nekter. Det var stupetrening samtidig som svømminga hun gikk på før, og det var så kult å se på de små knøttene og hva de fikk til!
Postet 23-11-16 kl 09:03 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Å, så kult. Tjorven! Gøy med mestring!
Postet 23-11-16 kl 09:27 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Man er ikke halvveis i uka før man er halvveis i onsdagen da... Hilsen halvtomt glass

Kult, Tjorven!

Jeg er på lesesalen og har ca null motivasjon. Ikke har jeg med lunsj idag heller fordi jeg hadde lunsjdate, men så ble han syk.
Postet 23-11-16 kl 09:28 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg klarte en kort treningsøkt før jobb i dag, nå sitter jeg og diller.
Postet 23-11-16 kl 09:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
I dag har jeg vondt i viljen. Det skjer så mye på alle hjemmefronter, mye dilldall som skal orges. Og på jobb er plutselig alle avhengige av meg. Jeg blir litt sprø. Det passer veldig bra å synke sammen helt musestille bak pcen sin.
Postet 23-11-16 kl 10:11 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Det er sant det, Input, men man har dratt seg ut av senga mer enn halvparten av dagene i uka, og for meg er det viktigere enn selve dagen. :ikke glad i å stå opp:
Postet 23-11-16 kl 10:25 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg er veldig glad for at borettslaget har vaktmestertjeneste, men jeg var ikke like glad for det da de brøyta klokka kvart på tre i natt.
Postet 23-11-16 kl 10:30 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Har også sunket sammen bak skjermbrettet mitt i dag, med Bose på øret. I håp om å få landet noen baller. Wish me Luck.
Postet 23-11-16 kl 10:30 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Sitat:
Det er sant det, Input, men man har dratt seg ut av senga mer enn halvparten av dagene i uka, og for meg er det viktigere enn selve dagen. :ikke glad i å stå opp:
Enig i det altså. Å stå opp er det verste. Må gjøres hver dag liksom. Brutalt.
Postet 23-11-16 kl 10:33 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Brøyting?! Det betyr at det er snø også, så noen nydelige instagrambilder fra trønderstaden i går, tenkte ikke på at det også medfører brøyting og skraping av bil.

Fiolinkonsert med hele 5. trinn, føler meg litt fordomsfull når jeg ikke umiddelbart tenker at det blir en nydelig kulturopplevelse.

På tide å drikke kaffen min skjønner jeg, så kanskje humøret og fordommene kommer på rett kjøl igjen.
Postet 23-11-16 kl 11:01 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Å, jeg kjenner sånne dager Kaprifol!

Her går det i et tempo jeg ikke klarer å følge på alle fronter, og jeg har ofte lyst til å gjemme meg i et hjørne og ikke komme ut på noen uker. I dag har jeg trent og ledd med kolleger og det gjør så utrolig godt. Skal prøve å holde på den deilige energien til dagens logestikk dont's er over en gang rett før leggetid.
Postet 23-11-16 kl 11:18 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg er fortsatt i en sal på hospitalet. Alt vel. Kaffen er ikke så veldig god her, men suppene! redder lunsjen for en som er på evig slankekur.
Postet 23-11-16 kl 12:18 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God bedring pøbelsara.

Jeg har en som prøver å få meg til å ta på meg en organiseringsjobb som han egentlig har tatt på seg, som jeg har sagt at jeg synes er unødvendig. Jeg ble til slutt så irritert at jeg svarte i Caps Lock. Vi får se om det hjelper.
Postet 23-11-16 kl 12:24 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no