Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 12-02-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Jeg busser i dag. Minst 5 timer. Kan huke av enda en ishall når dagen er slutt.
Postet 12-02-17 kl 10:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Fotballturnering i dag også. Kafévakt og se et par kamper. Blir morsomt siden det lekker pga regn og vind.
Postet 12-02-17 kl 10:47 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Gårsdagen ble tilbragt på kombinertrenn, en lang affære, men veldig gøy å se tre halvstore jenter more seg med å still på langrennski. Skiglede er best! I dag tenkte jeg gå på ski selv, en gang litt senere, må komme meg etter kveldens aktiviteter i går først.
Postet 12-02-17 kl 10:51 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er tilsynsvakt i en hall. Koser meg med bok, strikketøy og telefonen.
Postet 12-02-17 kl 11:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal på karnevalsgudsteneste. I år har eg kledd meg ut som ei ung dame frå åttitalet, totalt usmakelig, og veldig morsomt. Husk å ete boller med krem i dag da!!
Postet 12-02-17 kl 11:02 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv: Det er to uker til fastelaven.

Rydder hus, får middagsbesøk, har kake i ovnen og tenker å forsøke på en skitur i lysløypa om det fremdeles er nok snø.
Postet 12-02-17 kl 11:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Her var det planlagt utedag med aking. Men 6-åringen kastet opp i natt, så da blir det vel innedag med rydding i stedet....
Postet 12-02-17 kl 11:25 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Allerede på første kamp, som mamma. Senere idag som oppmann. Trene litt selv mellom slaga er planen.
Postet 12-02-17 kl 11:33 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei! Jeg fikk forsøksvis kaffe på senga av mine tre barn, dvs de sto oppstilt utenfor badedøren og skremte vettet av meg da jeg kom ut derfra. Croissanter er spist, snart helgens siste innebandykamp, og så skal jeg tilbringe resten av dagen i sofaen og bli tilbedt som seg hør og bør.
Postet 12-02-17 kl 11:42 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal lage litt dessert til familiemiddag i dag. Må bare komme i gang så den stivner før vi skal dra.
Postet 12-02-17 kl 11:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten skal i to bursdager i dag ... for tredje gang bare i 2017. Runde nr 2 er til en kusine, så dit skal jeg og snuppa også.

Jeg kunne tenkt meg en skitur, men det rekker jeg ikke mellom all henting og levering.
Postet 12-02-17 kl 12:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornmorn! Vi er så vidt ferdige med frokost, og dagens planer strekker seg ikke mye lenger enn matlaging og litt mild lekseterrorisering av 13-åringen.
Postet 12-02-17 kl 12:26 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Blomster og kort. Alle tre digre unger krøp opp i senga for å kose. Det er minst like mye armer og bein og "du ligger på håret mitt" nå som da de var små og så er det jo stappfullt! Men veldig koselig da.
Postet 12-02-17 kl 12:53 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Kidsa er hos ex, så ingen frokost på senga og blomster her. Men det går helt fint. Møkkanatt med kroppsvondt og mann som snorker Tror det snart må bli to soverom på oss. Blæh.
Postet 12-02-17 kl 13:28 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ingen frokost på sengen her, vi driver ikke med så utstrakt feiring, men jeg fikk sove lenge på eget rom etter å ha vært på hyggelig venninnetreff med greie mengder bobler, så det var i grunnen gave nok. Rolig dag med litt vasking og denslags, en tur ut i snøen og litt boller. Kjøttkakemiddag og muffins etterhvert.
Postet 12-02-17 kl 15:22 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Vi har hatt ulv rett utenfor hagegjerdet i natt, gitt.
Postet 12-02-17 kl 15:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Åja, det er det ja. Altså to veker til fastelavn. Jaja. Det har vel flytta karnevalsgudstenesta for at ho ikkje skal komme midt i vinterferien då. Men me har bedd folk på boller, så det blir boller her uansett
Og så kan me ha boller ein gong til!! Juhu!
Postet 12-02-17 kl 16:09 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Nå har jeg tatt en telefon jeg har grublet på i et døgn. Og er ganske lettet, og ganske stresset. Tror jeg må ut og få meg litt frisk luft snart. :shaky:
Postet 12-02-17 kl 16:10 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Har overlevd barnebursdag med 15
4-5åringer.
Og fått tegninger fra barna + tegnehanne-bok. Mellomste hadde tegna meg oppå favorittfjellet mitt
Postet 12-02-17 kl 17:55 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Trettenåringen min stakk for å henge med kjæresten. På morsdag!
Postet 12-02-17 kl 18:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Vi feirer morsdag med taco, siden lørdagens taco utgikk fordi halvparten av familien var borte og eldstemann ikke kan gå en helg uten sin elskede taco.

Lillesøster har bakt kake til meg og jeg har fått gaver, så jeg føler meg gjort nok stas på. Så hadde det ikke vært for at jeg stadig vekk forsøker å hoste opp venstre lunge så hadde alt vært fint.
Postet 12-02-17 kl 18:45 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Men altså! Ulv! En meter utenfor hagen! Er det bare jeg som blir gira av slikt?
Postet 12-02-17 kl 18:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Inagh sin avatar
Stilig, Mave!

Svigers hadde tre ulv på tomta for noen år siden, de er hypre ennå. (Nå bor de dog pokker i vold innpå Finnskogen, så veldig eksotisk er det ikke, men lell, da. )
Postet 12-02-17 kl 18:56 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg tror jeg hadde blitt mest stressa, jeg, Maverick?!

Friskuskmorsdag på oss i dag. Først et par nydelig timer på ski i Wyller, så hjem til stor lunsj, før Andamannen og jeg byttet yttertøy og skiutstyr, og gikk oss en langrennstur i tillegg.

Knøtto har gledet seg til morsdagen lenge, og hadde egenhandlet konfekt til meg. Heldigvis var det nok til alle.
Postet 12-02-17 kl 19:06 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Ulv er jo bare så eksotisk! Jeg er vant til rein i hagen, rev med og uten skabb og havørn som prøvde å ta valpen min, men ulv har jeg ikke sett!
Postet 12-02-17 kl 19:07 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kult mave.

Da skal vi snart sette snuta hjem. Bare noen timer i buss
Postet 12-02-17 kl 19:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Vi vet jo at de tusler en kilometer herfra, så det er ikke veldig overraskende, men veldig gøy. Mest for Mannen som SÅ den, da.
Postet 12-02-17 kl 19:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kult med ulv! Her har vi hatt rådyr i hagen, og rev. Elgen tusler litt litt lenger unna, men den ser vi ikke fra huset.
Postet 12-02-17 kl 20:40 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er litt misunnelig på mannen din, Maveric. Det har vært sett ulv i området her også, bare et par hundre meter fra huset vårt, men jeg regner med at sjansen for å møte på dem er ca null.
Postet 12-02-17 kl 20:45 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg tenker at det er relativt farlig for ulven at den trekker inn i boligstrøk. Da er vel sjansen større for at det utstedes en fellingstillatelse?
Postet 12-02-17 kl 21:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Teknisk sett er den ikke i boligstrøket, men holder seg rett utenfor. Det er et skogbryn rett ovenfor oss med et veldig livlig dyreliv nattestid.
Postet 12-02-17 kl 21:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Jeg er glad det bare er rådyr i mitt nabolag!

Det ble to runder på ski i lysløypa, nok snø. Traff på en venninne der med mann og datter, så det ble hyggelig.
Postet 12-02-17 kl 22:24 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no