Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 28-10-18 kl 09:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Klokkesnuing kombinert med tissetrengt katt..

På den positive siden så fikk jeg unna husarbeid, lest en del i Foreldremagi OG spilt spill med femåringen, alt før klokka 8! Malt fjes på marengsspøkelser har vi også gjort.

Planen for resten av dagen er å ikke gjøre så mye utover å fikse ting som fikses må. Sove mer hadde nok vært veldig lurt.
Postet 28-10-18 kl 10:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Tidlig oppe ja, ikke at jeg har fått gjort så mye da
Litt skolearbeid før vi skal ut på søndagstur, må nok kle oss godt ja.
Møte kjæresten senere idag for en cafedate før det blir trening i kveld, og vipps så var den helgen borte.
Postet 28-10-18 kl 10:02 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Våknet 7 selv om jeg ikke la meg før 2 i natt (3 sommertid; lå faktisk og så på at klokka gikk fra 02.59 til 02.00 ). Blir seint når 17-åringen har tatt et dumt valg på guttekveld og må ha hjelp til å ordne opp ...

Blir nok en lang dag ...
Postet 28-10-18 kl 10:10 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg hadde sønn på vift i natt og har sovet på en mental spikermatte. Det gikk fint og alle er fornøyde nå. Snart skogstur, det er magisk ute om dagen!
Postet 28-10-18 kl 10:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Vi la oss visst samtidig, Stompa. Var blant de siste som dro hjem fra bryllupsfesten. Burde vel sovet noe mer, men er våken. Må få hentet bilen senere i dag og ikke minst barna.
Postet 28-10-18 kl 10:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, vært oppe en stund, men fikk sove lenger enn vanlig.
Idah skrive ferdig obligatorisk oppgave og levere inn den ( frist imorgen).
Må vel en tur ut idag og. Rolig søndag Mao.
Postet 28-10-18 kl 10:46 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Dugnad klokka 10 på en søndag er brutalt, klokkesnuing eller ei. Trolig siste dugnaden ever når det gjelder barnas fritidsaktiviteter, store barn er absolutt å foretrekke.
Postet 28-10-18 kl 10:54 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her er det skolearbeid som står på planen selv om solen skinner.
Får hjem begge ungene i dag, den ene har vært på tur og den andre på overnatting hele helgen. Rart når barna er så store at man ikke nyter det på samme måte som før når de er borte.
Postet 28-10-18 kl 10:56 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Vintertid! Det er så bra, det. Det er det beste. Endelig! Endelig kan jeg fungere igjen!
Postet 28-10-18 kl 11:05 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg merker ikke så mye til klokkesnuing verken den ene eller andre veien. Ingen store planer, var på øving med koret både fredagskveld og i går noen timer, vi øver til julekonsert. Så i dag blir det godt å slappe av. Skal ut å gå meg en tur, men det er det eneste som står på programmet.
Postet 28-10-18 kl 11:15 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg stod opp utkvilt klokka sju når daten reiste, har baka rundstykke og prøvd å logget meg på its learning. Men det gjekk ikkje. Så da får eg ikkje jobba ennå.
Postet 28-10-18 kl 11:35 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Feide er nede hos oss, Honda, skal være det til mandag morgen. Kanskje det samme i flere fylker? Jeg tar det som et tegn på at jeg burde ha jobbefri helg.
Postet 28-10-18 kl 11:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg skal lage et lass med muffins og steke et lass med kjøttdeig til klassebursdagsfest i dag. Hovedkaken bakte jeg i går. Akkurat I dag er jeg glad for klokkesnu for det betyr en ekstra time til forberedelsene uten at det gikk ut over tiden jeg kunne sove.
Postet 28-10-18 kl 11:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av artsfrede
Vintertid! Det er så bra, det. Det er det beste. Endelig! Endelig kan jeg fungere igjen!
Akkurat slik har jeg det og!

Nå stemmer tiden og kroppen! Det er som å lande igjen.
Postet 28-10-18 kl 12:17 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har sovet godt og lenge i dag. Nå nyter jeg frokost. Hadde så smått planer om en løpetur, men er så støl etter treningsøkta i går at de utgår. Begge gutta skal spille kamp senere i dag, den ene i Eidsvoll og den andre i Bærum, så vi må ut begge to.
Postet 28-10-18 kl 12:37 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg også er endelig i rute med døgnet nå. Håper det blir NORMALtid hele året hvis vi dropper klokkestilling fra neste år, og ikke sommertid.
Postet 28-10-18 kl 12:40 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
på Stompa. Magisk hyttemorgen ved sjøen i dag, og så har mannen montert den nye favorittlampa mi her, og den ble så fiiiiin. (Og shallow. )
Postet 28-10-18 kl 12:58 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Stompa: Godt 17-åringen har noen som kan hjelpe til med å ordne opp!
Postet 28-10-18 kl 12:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Solen skinner og innendørsdugnad venter. Fokus på hvor heldig jeg har som har barn i en kjekk fritidsaktivitet (korps) og vekk fra ønske om tur med kaffepauser i fjellet.
Postet 28-10-18 kl 13:35 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
@Stompa til deg og guttungen. Håper han komseg gjennom natten uten for mye bagasje.
Postet 28-10-18 kl 14:08 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Hangover fra gårsdagens fest, men det var verdt det. Jeg kan ikke huske sist gang jeg hadde det så gøy.
Postet 28-10-18 kl 14:13 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi er hos svigers og har brukt den ekstra timen (i tillegg til ganske mange andre timer) på å sove veldig godt. Det er så stille her! Nå skal vi snart reise hjem til Oslo igjen.
Postet 28-10-18 kl 14:57 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har alle barna i hus igjen, det er det beste. Og vi har hatt reinsdyrsteik som til og med den kjøttkresne ungen likte, med nok rester til gryte i morgen. Fyr på peisen, sovende hund ved beina foran peisen, rødvin i glasset, morgenbladet på fanget. Og nå en stor slamp som vil ha hjelp til matten.
Postet 28-10-18 kl 19:45 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no