Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Kommentarer

Gammel
Addison sin avatar

Mandag

Jeg jobber i en vinterstille sørlandsby noen dager, ute hos kunde. Gruer meg litt, nokså vanskelige ting som skal gjøres, men går vel i havn på et vis. Fant en restaurant som var åpen, god mat og hyggelig kollega hjelper på.
Postet 18-02-20 kl 00:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar

Mandag

God ettermiddag! Minsten og jeg er fortsatt på hytta til foreldrene mine. De er også her, samt broren min og yngste niese. Vi har fått oss en skitur i vinden. Ellers er jeg litt spent på om mellomste kommer hjem som planlagt. Regner med at de har det fint der de er, men storm på Finse er ikke bare, bare og Bergensbanen er stengt.
Postet 17-02-20 kl 18:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar

Mandag

Var oppe grytidlig i dag og fikk sendt avgårde en stk fjortis på fotballtur til Spania, og fått snap fra bussen på vei til hotellet, etter trygg landing i Barcelona. Så nå er det bare meg og mannen som er hjemme. Litt ferie det også, selv om vi begge jobber.
Postet 17-02-20 kl 16:57 av My My er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar

Mandag

Så bra Frøy. Godt initiativ.

Jeg er lei av jobb. Jeg skal snart gå. Jeg må bare gjøre ferdig et brev og finne ut hva jeg skal lage til middag.
Postet 17-02-20 kl 16:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar

Mandag

Jeg har innført en uke uten sutring på jobb. Har vært utrolig dårlig stemning i det siste så denne uke er det ikke lov å sutre. Begynte med en liten gjeng, men når jeg gikk hjem i dag forstod jeg at det hadde spredd seg i alle tre etasjer.
Postet 17-02-20 kl 16:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar

Mandag

Jeg forsøker å konsentrere meg om en studieoppgave, men det er klin umulig. Det er et veldig interessant tema og egentlig en gøyal oppgave, men hodet mitt er helt fullt av en pen mann.
Postet 17-02-20 kl 15:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Mandag

Jeg kranglet meg til ikke å gå på p-piller og slikt for det var totalt uaktuelt at det i det hele tatt skulle bli aktuelt med sengehygge. Legen godtok det til slutt. Ergo må dette ha vært før spiralen kom på plass.
Postet 17-02-20 kl 14:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar

Mandag

Men ja. Det er ikke-bli-gravid medisin. Resept bare gyldig i syv dager, man får bare resept for en og en måned OG må ta graviditetstest. Det stod vel så fint at 100% barn får skader om man går på disse og blir gravid.
Postet 17-02-20 kl 13:51 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar

Mandag

Vi hadde en samtale om akkurat det, men legen var veldig enig i at damer på 47, som er diagnostisert med potte tette eggstokker, dårlige egg, ikke har brukt prevensjon siden nitten pil og bue, to adopterte barn og svidd livmorslimhinnene på toppen - ikke trenger å bruke prevensjon.
Postet 17-02-20 kl 13:48 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar

Mandag

Pass på at du ikke blir gravid, da, Mildrid! Jeg antar det er en av dem?
Postet 17-02-20 kl 13:44 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Mandag

Den gikk jeg på for noen år siden, Milfrid. Angrer på at jeg ikke fikk gjort det før.
Gikk på noe annet i min ungdom, men det hadde null effekt på meg. Broderen derimot hadde god effekt.
Postet 17-02-20 kl 12:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar

Mandag

Vært hos hudlege og fått resept på medisin mot de fordømte kvisene. Etter å ha forsøkt alt mellom himmel og jord og innsett at jeg blir deprimert av å være 47 år med tenåringshud, ble jeg henvist til hudlege. Mirakelet skjedde og jeg fikk time etter 6 dager i stedet for 3 mnd som jeg ble forespeilet. Så nå skal jeg gå på heavy shit medisin i 4-8 mnd, og forhåpentligvis bli kvisefri.
Postet 17-02-20 kl 12:15 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar

Mandag

Forsov meg i går og forsov meg i dag. Uken kan bare bli bedre.
Nå venter jeg på levering her hjemme.
Postet 17-02-20 kl 10:43 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar

Mandag

God bedring Hondacrv.

Her er det også en uke igjen til vinterferien. Og jeg har ikke ferie før de siste to dagene av den uken heller, så det er fremdeles jobb for det meste.

Jeg startet dagen med en time på tredemølle og nå er jeg nydusjet og nysminket og føler meg ganske bra.

Travel uke, men uten noe veldig skummelt, så dette skal bli bra.
Postet 17-02-20 kl 10:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar

Mandag

Kroppen min streiker, eg er så slapp at eg knapt kan stå på beina, og kortpustet. Så eg er heime. Drit ass. Eg håpar det «berre» er fatiguen og at eg ikkje er sjuksjuk.
Postet 17-02-20 kl 10:23 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar

Mandag

Vinterferie her også, men må jobbe 3 dager først. De to aks barna er levert der og eldste er hjemme.
Jeg måtte ha hjemmekontor fredag for eldste som er for gammel til syke barn, men ned 40 i feber ville hun ikke være alene hjemme. Noe som jo er forståelig.
Postet 17-02-20 kl 10:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar

Mandag

På jobb og straks klar for 4,5 timers møte. Minstejenten på SFO, eldste med pappaen på jobb. Det blir et par fridager på meg på slutten av uken, så det er ikke verst bare det.
Postet 17-02-20 kl 09:50 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar

Mandag

Her er det enda 2 uker til vinterferie. I år skal jeg for første gang ikke ha vinterferie, men mulig det blir litt hjemmekontor den uka.

Straks AMUmøte.
Postet 17-02-20 kl 09:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar

Mandag

Hjemme alene. Gutta på vinterferie i oslo og mannen er i byen på jobb. Jeg har kommet meg på jobb og har kaffe. Blir jobbeuke på meg hele uka og tenker å ha et par lange dager siden jeg er alene hjemme.
Postet 17-02-20 kl 09:33 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar

Mandag

Jobb. Blåmandag. Bah.
On the bright side - 8 arbeidsdager igjen før langhelg og ny jobb.
Postet 17-02-20 kl 09:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Mandag

Kommet meg på jobb, har lyst å dra hjem igjen. Men har møte på slutten av dagen. Det møtet vi egentlig skulle hatt forrige uke.
Postet 17-02-20 kl 09:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar

Mandag

Vi sendte barnet på vinterferie fredag ettermiddag, og fikk henne levert tilbake med influensa et snaut døgn etterpå. Siden hun akkurat er for stor til at jeg har sykt barn-dager, men for syk til å være alene hjemme, blir det hjemmekontor på meg i dag.
Postet 17-02-20 kl 09:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar

Mandag

Vinterferien er ikke før neste uke her i Rogaland.

Prøver noe nytt og spiser frokosten hjemme før jeg skal bevege meg ut i blåsten.
Postet 17-02-20 kl 08:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar

Mandag

Morn, morn. Er på jobb, og har kaffe. Resten av familien er igjen på hytta, men kommer ned i morgen ettermiddag.

Fikk finfin skitur på lørdag med gode venner, så jeg er fornøyd med vinterferien så langt.
Postet 17-02-20 kl 08:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar

Mandag

Jeg har ferie, men skal ingen steder. Jeg er allerede på på plass legekontoret, greit med alt som er gjort. Resten av dagen brukes til å skrive studieoppgave.
Postet 17-02-20 kl 08:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar

Mandag

Jeg er på vei til jobb. Ungene har ferie, men det har ikke jeg.

12-åringen har en kompis på besøk. De fikk lov til å sitte oppe og game til de ikke orket mer, og jeg lurer fælt på når de kapitulerte. Jeg hørte dem i natt, og tror de var på vei i seng da, men jeg orket ikke se på klokka.
Postet 17-02-20 kl 08:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar

Søndag

Befinner man seg i område uten dekning er det ikke normalt med melding nei.
Postet 16-02-20 kl 15:38 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar

Søndag

Misforstå meg rett. Det er alltid hyggelig med en hilsen om at alt er ok, men i og med at vi har Telia og det i beste fall et dekning for Telenor i området regnet jeg ikke med melding.
Postet 16-02-20 kl 14:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar

Søndag

Blånn, jeg sendte mine to 12-åringer med toget i går, til sine besteforeldre, en togtur på litt over fire timer, inkludert togbytte midtveis. De ble hentet i andre enden, og kjørt med bil halvannen time til, før de var framme. Etter mine beregninger skulle de være helt framme hos besteforeldrene ca kl 21. Jeg hørte ikke en lyd fra noen av dem etter at vi tok farvel rundt kl 16, og først kl 22:30 kom jeg på å sende en melding for å spørre om alt hadde gått bra.

Fikk bare et enkelt "ja" til svar fra guttungen, så jeg antar at ingen av skrekkhistoriene fra togreiser jeg har fått beskrevet her inne slo til.
Postet 16-02-20 kl 14:30 av My My er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar

Søndag

Heihei.

Jeg er syk og har et lass med jobb som MÅ gjøres i dag og er ikke så begeistra for det egentlig. Må jo bare komme meg i gang, da, men nnnggghhh. Hadde tenkt å dra på kontoret, mer effektivt med pc-oppsettet der enn med laptop hjemme men ooooorrrrkkker ikke.

Jaja. Mustn't grumble.
Postet 16-02-20 kl 14:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar

Søndag

Ikke noe galt med deg, Blånn.

Dårlig søvn på grunn av tett nese og hoste. Jeg sov heldigvis gjennom mannens hostekuler.
Postet 16-02-20 kl 13:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar

Søndag

God morgen! Vi er på hytta. Her snør det sidelengs mellom regnbygene. Med andre ord, helt greit at mannen glemte skiskoa hjemme (selvsagt min feil siden jeg ikke kom på å sjekke om de lå i posen sammen med de andre parene med skisko).

Ellers lurer jeg på om det er noe galt med meg som mor. Vi sendte 16-åringen til Finse i går. De er 11 16-åringer og to voksne. I går kom det plutselig en e-post fra en av de andre foreldrene som var kjempebekymret fordi de ikke hadde hørt noe fra barnet. Det hadde ikke slått meg at vi skulle høre noe før de er på vei tilbake. Jeg regner med at jeg blir kontaktet dersom det skjer noe med poden. Det er svært dårlig mobildekning i området og det var kommunisert til foresatte i forveien. Heldigvis tikket det inn noen meldinger fra barna (også min pode) slik at den bekymrede familien fikk ro. I dag har foreldrene som er med på turen gått tur for å finne dekning så vi har fått e-post med bilde av ungdommene.
Postet 16-02-20 kl 13:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar

Søndag

Jeg begynner endelig å få livsgnisten tilbake, tror jaggu jeg skal begynne med influensavaksine fremover! God bedring Nenne!
Postet 16-02-20 kl 12:53 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel

Søndag

Gratulerer med 7-åring, Millen!

Vi er på fjellet. Slalåm i går. I dag regner det, men vi skal ut og gå tur senere.
Postet 16-02-20 kl 12:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Søndag

Gratulerer med 7-åringen, Millen
Postet 16-02-20 kl 11:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar

Søndag

Hondacrv, det høres tøft ut.

Gratulerer med 7-åring, Millen!

Her har jeg sovet lenge og avløst mannen som var oppe alt for tidlig. Heldigvis skal vi ingenting annet enn å fullføre husvask som vi startet på i går, så det går finfint. Nå prøver jeg å jobbe litt som forberedelse til lang workshop i morgen.
Postet 16-02-20 kl 11:49 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar

Søndag

Jeg er litt hanglete og mannen gørrsjuk takket være at en kollega av ham synes det er en god ide å gå på jobb, i kontorlandskap, med influensa. Det er jo bedre å smitte alle andre enn å ha sykefravær, ikke sant?
Postet 16-02-20 kl 11:41 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar

Søndag

Fatiguen feirer nok ein seier over kroppen min med slapphet, trøtthet og klump rundt hjertet. No er eg lei. Eg må tvinge meg ut på tur, kvile, og så prøve å reise i bursdag til min søster. Det er faktisk drøyt å kjøre i femtifem minutt på dårlege dagar... jaja. Om ei veke er det vinterf.
Postet 16-02-20 kl 11:34 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar

Søndag

Jeg har 7-åring idag, så det blir litt feiring senere idag.

Før det, skrive innleveringsoppgave med frist onsdag.
Ellers fint vær å være inne i.
Postet 16-02-20 kl 11:27 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Søndag

Skuldrene og nakken krangler. Ikke noe godt tegn.
Mer rydding på planen i dag.
Postet 16-02-20 kl 11:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar

Søndag

Tung i hodet etter mye vin i går, men jeg og mannne skal rusle bort til en diner i midtbyen for solid amerikansk frokost så det blir nok bra. Noen timer med mannen i byen før jeg tar bussen hjem.
Postet 16-02-20 kl 10:36 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar

Søndag

Jeg forsov meg i dag. Full dag i hallen. Tre min på hotellfrokost er litt knapt.
Postet 16-02-20 kl 10:23 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar

Lørdag

Jeg glemte å nevne sol, fjellsko, fjell, asfalt og natur.
Og hjort og ørn.
Postet 15-02-20 kl 20:36 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar

Lørdag

Jeg er på jobb, ullundertøy og turklær. Livet er helt okei.
Postet 15-02-20 kl 15:36 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar

Lørdag

Jeg er på jobb og er egentlig litt sur for det.
Postet 15-02-20 kl 15:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Lørdag

Jeg var også våken tidlig i dag og våknet på sofaen. Har for lengst lest ut en bok.
Postet 15-02-20 kl 12:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar

Lørdag

God bedring, Fersken.
Postet 15-02-20 kl 12:18 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar

Lørdag

Forkjølelsen utvikler seg, nå også med hoste. Dermed utgår det å gå på bursdagsfesten som jeg hadde gledet meg til.
Postet 15-02-20 kl 11:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar

Lørdag

Vi skal kjøre gutta til værnes. De skal ta flyet til onkel i oslo idag. Jeg og mannen skal ha et døgn sammen i byen med restaurant og øldrikking. Fin helg og gutta gleder seg til ferie!
Postet 15-02-20 kl 11:34 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar

Lørdag

Jeg ble oppringt av Jehovas vitne i går, de hadde vært på døra mi, men jeg var ikke hjemme så derfor ringte de meg.

Rolig dag, skal på konsert med Lars Bremnes og Maria Haukaas Mittet i kveld.
Postet 15-02-20 kl 11:06 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:00.