Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 26-07-19 kl 08:36 av Kaffestuggu



Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er alt for tidlig våken på en fridag! Litt kaffe kanskje?
Postet 26-07-19 kl 08:43 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er på Schönefeld flyplass. For en døll flyplass. Anywho, nå skal jeg hjem, dra direkte til sykehuset for å ta noen blodprøver, vaske klær, trene en styrkeøkt på Sats og så pakke på nytt før vi kjører til Trøndelag i morgen.
Postet 26-07-19 kl 08:58 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Siste dag på jobb før to deilige ferieuker venter. Ingen planer, men dagsturer, fikse en del ting mm. Må få snudd døgnet litt også for barna, nytter ikke å sove til godt over 10 hver dag fremover.
Postet 26-07-19 kl 09:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God ettermiddag fra Kyoto! Kom hit med Shinkansen fra Hiroshima nå for litt siden. Vi elsker Japan!!
Postet 26-07-19 kl 09:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på hjemmekontor i dag. Det er jo uansett ingen på jobb, og jeg har ingen fakturaer jeg trenger å ordne med i dag. Fakturaer skal egentlig kunne gjøres hjemmefra det også, men vi er ingen som skjønner hvordan det skal gjøres.

I dag skal jeg ta med knerten til optiker. Synsam driver å deler ut aktivitetsbriller, så kanskje han kan få seg sånne og faktisk se ting når han spiller håndball. Særlig hvis vi får det gratis er det greit å teste ut.
Postet 26-07-19 kl 10:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg pusler og pakker ut mens jeg kjenner litt på følelsen av at de fleste er bortreist. Føler for litt mer sosialisering enn jeg får til nå, men det ordner seg muligens når august kommer.
Postet 26-07-19 kl 10:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 26-07-19 kl 10:58 av Blondie
Gammel
Frøy sin avatar
Nyter stille morgenstund alene på uteplassen her i Spania. Resten av leiligheten sover. Har rukket å bli kledelig solbrent men går ut i fra at det kan gå over til brunfarge i løpet av de neste 16 dagene som ferien varer.
Postet 26-07-19 kl 10:45 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Her har mannen stått opp tidlig for å snekre på den nye, fine bedkassa mi før det blir for varmt. Det er den siste ferieuka hans, og planen var vel egentlig å bli ferdig, tømme traktorhengeren med jord som står i oppkjørselen og generelt komme i rute. Jeg har fått sove lenge, men skal opp og underholde barn og legge sammen klær (eller helst underholde barn ved å få dem til å legge sammen klær ). Har planer om å være minst mulig ute i dag. 33 grader er alt for varmt.
Postet 26-07-19 kl 11:01 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God formiddag fra bassengkanten. Minste går på svømmekurs om morgenene. Han har stor tiltro til egne svømmeferdigheter. Litt FOR stor tiltro, kan man nok si, så det passes godt på.

Lydbok eller podcast er genialt for både å kunne følge med og bli underholdt samtidig. Jeg er late adopter og har endelig oppdaget Jan Thomas og Einar, og holder på å le meg skakk.
Postet 26-07-19 kl 11:02 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
JT og ET er fantastisk! Jeg er skikkelig lei meg for at de har sommerpause.
Postet 26-07-19 kl 11:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blondie: Har du overtatt leiligheten nå? Kommet litt i orden? Føles det greit?
Postet 26-07-19 kl 11:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Overtok på mandag, blir veldig bra! Alle de tingene jeg tenkte jeg kompromisset på er jeg fornøyd med nå.
Postet 26-07-19 kl 11:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så flott Blondie!!
Her skal det feires fjortenårsdag i heten, så det er berre å snu seg rundt. Heldig vis har me tretti kvadrat terrasse i skyggen. Og gjengen er ganske uhøgtidleg. Og masse is i alle former blir servert. Så det går nok bra.
Postet 26-07-19 kl 11:39 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Ungene er med sin onkel på hytta og vi har oslodag alene. Deilig. Begynner med hudpleie og napping av bryn på salong. Kaffe på stockfleths først. Luksus!
Postet 26-07-19 kl 11:49 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Divine: Schönefeld er døll, Tegel er enda verre.

Jeg nyter at det er under 20 grader i dag. Planlegger en tur i marka, må bare få oversikt over planene til de tre ungdommene som ikke er på jobb først. (Frøkna har besøk av kjæresten og ei venninne; full rulle. )
Postet 26-07-19 kl 12:17 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er varmt på Nordvestlandet. Bading og is er planen.
Postet 26-07-19 kl 13:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her henger tåka langt ned i fjærsteinan. Kaldt er det også.
Postet 26-07-19 kl 13:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Her er det varmt og vindstille. Null skygge på terrassen, så det er klin umulig å sitte ute.
Postet 26-07-19 kl 13:24 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Fryktelig varmt inne på jobb, vanskelig å konsentrere seg og tenke klart.
Postet 26-07-19 kl 13:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Lat fredag. Bading med venner og unger senere. Siste feriedagen, på mandag starter jobb igjen.. bah
Postet 26-07-19 kl 13:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er klar for å dra hjem, men ikke klar for at ferien er over for mannen. =( Årets ferie føles litt amputert og rar, men jeg vet ikke hvorfor. Vi har gjort noen erfaringer som gjør at vi velger litt annerledes neste år i alle fall. Blant annet trives vi nok aller best på ferie uten en annen familie under samme tak.
Postet 26-07-19 kl 14:58 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi sluttet å feriere sammen med andre da ungene var 11 og 15 (og eldste ikke var med oss lenger.) Vi trives best i eget selskap og synes det er stress å forholde seg til andre hele tiden. Det var veldig greit med fellesferier da ungene var små og i lekealder, men ikke etter at de ble større og hadde mer behov for en rolig ferie og alenetid.
Postet 26-07-19 kl 15:06 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det kommer seg. Ser over fjorden nå. Men fortsatt en smule kjøling siden sola lar vente på seg.
Postet 26-07-19 kl 16:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Adrienne har bursdag!
Postet 26-07-19 kl 20:19 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Hurra for Adri! Hun må ha vært skikkelig, skikkelig snill i år. For en dag! Sitter fortsatt i bikini i kveldssolen, og over 30 grader.
Postet 26-07-19 kl 21:10 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Gratulerer Adrienne!
Postet 26-07-19 kl 22:11 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no