Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 30-03-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Juhu fra India! 32-35 grader uansett vær og tid på døgnet. Vi koser oss masse, men må ha en hviledag fra den sterke sola grunnet amatørmessig lite respekt for styrken. : 4 solbrente sjeler:

4 deilige dager igjen, inkludert elefantfestival og togtur.
Postet 30-03-18 kl 08:32 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Åå så fantastisk med India!Kos dere resten av ferien.

Jeg har kommet hjem fra hytta og får lillebroren min på frokost snart. Kunne sove så lenge jeg ville, men våknet sju. Jaja. Jeg er hjemme alene så kan sove middag. I kveld skal jeg på fest faktisk. Jeg har jo sittet inne to mnd i vinter så ser frem til sosialisering.
Postet 30-03-18 kl 08:52 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen! Her i Trysil våknet vi nok en dag til strålende sol og knallblå himmel og 20 minus... men det blir bedre.
Her er minsta og jeg oppe og ser på påskemorgen.
Postet 30-03-18 kl 09:20 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.


Her står måkking på programmet, også skal jeg og lillebror til foreldrene mine og spise middag.
Postet 30-03-18 kl 09:43 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Her venter vi på at eplekaka skal bli ferdig, så Frøkna og jeg kan dra og trene. Ble en tidlig start for å få tid til trening og likevel får lammelåret i ovnen tidsnok. Familiemiddag i ettermiddag. :stress:
Postet 30-03-18 kl 11:12 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Dag 5 med sol fra skyfri himmel! God frokost, påskelabyrint på radio og forberedelser til skitur
Postet 30-03-18 kl 11:24 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen fra overskyet sydenhytte. Lammejakten i går gikk ikke så bra, det ble kinamat i stedet. Så da endrer vi fokus, og dagens jakt (i tillegg til påskeegg) blir for å finne et appelsintre som vi skal ha i hagen.
Postet 30-03-18 kl 11:27 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det også strålande. Når jenta er freistande med faren, skal eg på ski, med masse sjoko og sånt i sekken, uten stress, berre kose meg. Blir stas.
Så har eg ein telefondate med bestevenninna mi (ei av mange da ) i kveld.
Skal eg kanskje prestte ein rødvin og i kveld? Virker rødviner som har godtgjort seg i ca tre år?
Postet 30-03-18 kl 11:35 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
20 minus? Når var dere oppe, da, Millen? Her er det 4,5!

Planen i dag er i grunnen å sitte i solen på Knettsetra.
Postet 30-03-18 kl 12:43 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Minsta og jeg var oppe kl 0745.... men vi er ikke oppe ved fjellet. Vi er ved en stor innsjø i samme kommune mellom Elverum og Trysil og det er alltid mye kaldere her enn ved fjellet.
Nå er det 8 minus så deg går riktig vei.
Postet 30-03-18 kl 13:26 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mann, barn og svigers er på vei opp på nærmeste fjell. Jeg har en lat dag.
Postet 30-03-18 kl 13:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi har luftet oss selv og barn, levert et av dem hos venninne og slapper av hjemme. Ikke så dumt altså!
Postet 30-03-18 kl 15:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er papptett i bihulene, men har laget middag til i dag og i morgen, laget i stand gjesterommet, og fått barna til å lage brownies i langpanne, genialt konsept med store barn. Ikea-bokser overalt, og barn som fordeler tingene sine i pappa- og mamma-esker, så her er det mye som foregår samtidig. Jeg skulle lage kryddermandler, men sovnet i en stol, så det ble svidde mandler, rett i boss
Postet 30-03-18 kl 16:32 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fortsatt god bedring, Appelsin. Høres ut som du likevel har hode over vann.

Vi har vært ute på tur, til fots, alltid deilig. Nå spiller vi monopol fra i går, tar tid, jeg er snart konkurs.
Postet 30-03-18 kl 16:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har fått sparken som maler! Mannen min mente st han gjorde en bedre jobb enn meg og foretrakk å gjøre jobben selv. Så knerten og jeg har vært Tryvann i dag. Det var helt nydelig, men relativt fullt av folk.
Postet 30-03-18 kl 18:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Så heldig du var, Tjorven.
Postet 30-03-18 kl 19:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Huff så trist Tjorven.
Postet 30-03-18 kl 19:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Hjemme fra fjellet og rett i seng. Høy feber, hoster så det skraller, stemmeløs og storprodusent av snørr. Fin drømmepåske, gitt.
Postet 30-03-18 kl 20:53 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til alle syke.
Postet 30-03-18 kl 21:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Hvor stor er sjansen for at jeg får legevakten til å skrive ut resept på astmamedisin til meg i morgen uten å ta meg inn? Jeg er ikke interessert i å sitte timesvis på legevakten med veldig lav medisinsk prioritet, men jeg har ikke mer astmamedisin i noen av skuffene eller skapene og har kjent infeksjonsutløst astma som lurker i bronkiene ... Må jeg vente til tirsdag? :sutre:
Postet 30-03-18 kl 22:31 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Kanskje du kan prøve Kry, Ru? Da må du jo ha en «time», men slipper å dra på legevakt? Har ikke prøvd selv, skal sies.
Postet 30-03-18 kl 23:49 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no