Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 29-08-21 kl 09:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
DERRRR jaaaa. På tide! :letmespeaktothemanagerplease:



Her har en dratt på jobb, en snorker, en svinser rundt og danser på stuegulvet og en sitter i sofaen og jobber. Morgenen ble betraktelig mye bedre da det kom overraskelses-Morgenlevering med ferske croissanter og sjokolademelk på døren!
Postet 29-08-21 kl 09:33 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
ja, det får en si. Kanskje jeg må sjekke på døren om det faktisk henger en morgenlevering utenfor.....neppe. Kos dere med frokosten!

Ny sommerdag i vest. Må pakke til noe som eksotisk som en jobbreise i morgen. Det må vel være ok å reise med leftovers av en forkjølelse; negativ hurtigtest tatt, og fullvaksinert for en måned siden.

Jaja, neinei. Litt frokost og mer kaffe, da.
Postet 29-08-21 kl 10:02 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg skal snart ut på tur og ta tre orienteringsposter. Var ute for å ta dem i går, men ble overrasket av havtåke. Siden de logger i et område med høye stup på ei side, avbrøt jeg.
Postet 29-08-21 kl 10:15 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har bare b-menneskebarnet hjemme og kunne sovet leeeeenge. Hadde det ikke vært for den firbente som syns det er strålende å opp og hoppe litt før man sover videre.

Jaja, kaffe, liten tur i sola, og stua for meg selv. Kan ikke klage på det heller!
Postet 29-08-21 kl 10:23 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har endelig fått sove godt ei natt, har en blank og fin dag foran meg og lurer på om dette er dagen for å lære elleveåringen å bake kanelsnurrer. Det har jeg hatt sjukt lyst på ei uke, og ungen har akkurat oppdaga at han fint får til å bake aleine, om noen sitter på kjøkkenet og veileder muntlig underveis. Trur det er en plan, ass.
Postet 29-08-21 kl 11:25 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har sovet under åpen himmel, morgenbadet i en fjord, gått en miten rundløype og sitter på en flyplass og spiser.
Postet 29-08-21 kl 13:32 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg har ligget stort sett hele dagen i hengekøye i sola, med podcast og strikketøy og kindle. Nydelig! Nå tror jeg at jeg skal sjekke om det bittelille epletreet mitt kan by på nok epler til en eplekake.
Postet 29-08-21 kl 15:48 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
11 km, tre+ timer, og de siste tre turorienteringspostene på hovedkartet er tatt. Får se om jeg får tatt litt på ekstrakartene i tillegg før september er over. Ikke neste uke, i hvert fall – det skal holde ned fra tirsdag.

Nå skal jeg h ikke beina litt før jeg går i dusjen. Skal i konfirmasjon om 2,5 timer. Vet enda ikke hva jeg skal ha på meg ...
Postet 29-08-21 kl 15:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Kveldskonfirmasjon, Stompa?

Jeg har gått på tur i fjellet med mannen, sånn er det med store barn som stikker ut på egen hånd.
Postet 29-08-21 kl 20:22 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ja, de var i kirka kl. 16 og middagen startet 17.30. Fem konfirmanter i hver gruppe, bare, så de har holdt på hele dagen.
Postet 29-08-21 kl 22:18 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no