Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 24-11-17 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 31

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Fiiirst!!
Postet 24-11-17 kl 07:38 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Andremann. Kjære tid, eg er sliten og gler meg til helg altså...
Postet 24-11-17 kl 09:37 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen!

Etter noen seige morgener med kombinasjon av syke barn og jobb er jeg endelig på plass på kontoret. En stor kopp kaffe, og noen juletoner blir med meg inn i soloppgangen.
Postet 24-11-17 kl 09:38 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg må ha sofadate med pc'en i fanget idag. Rygg og bekken som har gått til h...
Postet 24-11-17 kl 10:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Gjemmekontor, fyr i peisen, kaffe i koppen. Deilig fredag.
Postet 24-11-17 kl 10:22 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Nydelig fredag, jeg hadde dessverre så mye møter i begge ender at jeg måtte ta bilen.

Men hvis noen vil høre en deilig sang med kanskje Norges kuleste jente akkurat nå, så kan dere jo kjøre på med denne på øretelefonene:


(Kilde: youtube.com)
Postet 24-11-17 kl 10:44 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ferdigtrent før dagen. Treningssenteret mitt ligger inne i byens største kjøpesenter, og jeg skjønte lite da parkeringen var nesten full da jeg kom kl halv åtte. Hadde glemt hele black friday til jeg så de første som kom ut fra Elkjøp med gigantiske esker. Folk er gale, altså!
Postet 24-11-17 kl 10:49 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fredag!

Jeg har klart å glemme å kjøpe bursdagspresang til klassevenninnebursdag i morgen, og så jeg som hadde tenkt å sky en hver butikk i dag. Får løpe inn og ut igjen.
Postet 24-11-17 kl 11:12 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei!

Feberkontor, både jentungen og jeg er litt slått ut, hun henger med barne-TV og jeg henger med pc-en og prøver å være smart.
Postet 24-11-17 kl 11:27 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til Mave og jentungen.
Postet 24-11-17 kl 12:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God bedring Maverickene
Postet 24-11-17 kl 12:29 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Da synes jeg du skal høre på Sigrid og bli bedre, Mavs!
Postet 24-11-17 kl 12:38 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg digger Sigrid. Er en litt heftig barnehagehøst dette kjenner jeg! Immunforsvaret er visst ikke helt på topp.
Postet 24-11-17 kl 12:53 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Når man er altfor seint ute og endelig skal komme seg avgårde på jobb og bussen går tre minutter før rutetida. Da blir det hjemmekontor. Trøsten får være at utsikten fra hjemmekontoret er helt himmelsk, og at jeg har fyr på peisen.
Postet 24-11-17 kl 13:21 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
jeg venter på flygel! Det kommer straks!
Postet 24-11-17 kl 13:36 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Yay, Pøblis!
Postet 24-11-17 kl 13:38 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Og der oppdaget jeg at du har tatt konsekvensen av forumets trang til forkortelser og faktisk endret nicket ditt. Er det veldig lenge siden og bare jeg som ikke har oppdaget det, eller?
Postet 24-11-17 kl 13:39 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Flyyyyyygel!
Postet 24-11-17 kl 13:40 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Åh, flygel! Jeg har gjenoppdaget gleden ved pianospilling, men blir ikke helt det same med et lite elpiano, altså.
Postet 24-11-17 kl 15:04 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg hater Black Friday så intenst at jeg har benyttet anledningen til å rydde hos de sjappene som sender meg sms.
Postet 24-11-17 kl 15:52 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Godt poeng Anda! Jeg kjenner at jeg blir ekstremt matt av alle tilbudene som hagler inn.
Postet 24-11-17 kl 15:57 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Hei hei, også lei av Black Friday. Har ingen planer om å kjøpe noe, vet i alle fall ikke om noe jeg trenger.
Postet 24-11-17 kl 17:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Å, var flygelet godt? Heldige deg!!!
Postet 24-11-17 kl 19:06 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Fredag kveld, pepsi max, sofa og mætt i unger som ikke vil sove. Litt kos læll da.
Postet 24-11-17 kl 21:32 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Høttah. Carlberg. Bliss.
Postet 24-11-17 kl 21:51 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her sovnet minstejenten i en stol akkurat rett før leggetid, ferdig pysjet og greier. Flaks! Eldste er fortsatt våken, men nærmer seg hun også. Taco og NPN coming up!
Postet 24-11-17 kl 21:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er ferdigjobbet og har handlet mye av julegavene *svett*
Resten av helgen skal bli god tid med ungene, det blir veldig bra.
Postet 24-11-17 kl 22:15 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har kjørt sekstenåringen langt utpå landet for sitt månedlige møte i "Mannlige Menn" (aka guttene i klassen). Fjortenåringen er hos en venninne og gubben er på juletrebord. Det er bare meg og tiåringen hjemme, veldig uvant.
Postet 24-11-17 kl 22:28 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Nesten-tiåringen er i seng, mannen er på julebord og jeg har tatt meg et glass vin. I morgen braker det løs med kakepynting, levering av tre barn + kake på konsert, niesepassing og konsertbesøk, før vi avrunder med henting av eget barn på premierefest. Men i kveld skal jeg slappe av.
Postet 24-11-17 kl 22:46 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har sett Nytt på Nytt for første gang på mange år.
Postet 25-11-17 kl 00:47 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Har fremdeles ikke kjøpt noe på Black Friday, kvelden gikk til å lage fotobok, men får ikke bestilt, får bare feilmelding fra Japanfoto, så får bare betale fullpris for den. Godt å ha det gjort uansett.

Burde lagt meg, men fotoboken tok flere timer så nå har jeg litt alenetid med et glass vin og kanskje noe nyheter eller noe sånt.
Postet 25-11-17 kl 01:08 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no