Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 24-03-19 kl 10:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Rolig søndag, bare jeg som er våken.
Skal skrive oppgave (blir jeg noengang ferdig??) og lunsje med kjæresten. Trene i kveld.
Ikke veldig spennende søndag, men fin.
Postet 24-03-19 kl 10:17 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jobbesøndag, jeg har sost bort noen srbeidsdagernpå konferanse og får svi for det nå. Får sol inn vinduet da, det er ganske hyggelig.
Postet 24-03-19 kl 10:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Stiv nakke og sliten. Tre tonn klær som må legges sammen og må begynne og trene. Og sannsynligvis få tatt den B12-sprøyte jeg ikke rakk å ta forrige uke, mye mulig at det hjelper på formen.
Postet 24-03-19 kl 11:26 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er godt mulig at det bare er en illusjon ... men jeg tror jeg har ledet min siste håndballkamp!


(Det er i det hele tatt bitende ironisk at jeg siden nyttår har ledet 19(!) håndballkamper. Jeg har aldri spilt håndball oh har egentlig ikke peiling.)
Postet 24-03-19 kl 11:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei! I dag er det jobb, rydd og vask som står på agendaen. Og hvis jeg er riktig flink, så skal jeg belønne meg med en sving ut i marka med bikkja i ettermiddag.
Postet 24-03-19 kl 11:35 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Dårlig dag. Sur. Godt det berre er meg og pusekatten heime. Han bryr seg fint lite om kva humør eg er i.
Postet 24-03-19 kl 11:44 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag.

Jeg skal snart pakke, jeg skal til Bodø. Egentlig skulle begge ungene til onkel og tante, men minstemann hadde mer lyst til å dra til bestemor og bestefar, så da får han det mens storebror drar til tante og onkel. Sikkert greit med en pause fra hverandre.
Postet 24-03-19 kl 12:01 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
I går gjennomførte jeg en god, gammeldags vårrengjøring! Fikk vasket alle vinduer inne og ute og vasket gardiner og sofaputer. Det var utrolig digg å stå opp og se de fine vinduene! 😁 (Nope, jeg vasker verken vinduer eller tekstiler særlig ofte )

I dag skal jeg gjøre et nytt forsøk på å gjøre ikke'no, avbrutt av litt sosialisering med naboene og en økt med kveldsjobbing. Denne helga har gjort godt!
Postet 24-03-19 kl 12:20 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 24-03-19 kl 12:55 av Timar
Gammel
star sin avatar
Trøtt i trynet. Er ute på tur og Er nok ikke hjemme før i kveld
Postet 24-03-19 kl 12:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sakte morgen for jentene og meg. Mannen dro av gårde på dugnadsvakt på DM for skolekorps grytidlig. Jeg hadde min vakt i går og skal være stolt korpsmamma og publikum litt senere i dag. Først litt klesvask og sånt.
Postet 24-03-19 kl 13:41 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Jeg sitter klistret foran tv og ser nyheter om Viking Sky. Støvsuget, vasket klær og ryddet litt. Skal på kirkegården om en stund. Pappa skulle fylt 73 år i dag.
Postet 24-03-19 kl 14:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Åh, millact. Her er dagen snart over. Kor blei helga av?
Postet 24-03-19 kl 19:33 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har møtt Addison i dag. hatt en skikkelig bra dag som korpsmamma, Lørenskog var suverene som teknisk arrangør, og korpset vårt vant. Høy adrenalin og smil fra øre til øre her hjemme nå!
Postet 24-03-19 kl 21:51 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Frøkenen vår spilte i Lørenskog i går, nokså fersk musikant, og hadde det topp. I dag var det vårkonsert så denne helgen hatt vært viet til korps. Hyggelig. =)
Postet 25-03-19 kl 00:12 av Pappalille Pappalille er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Så hyggelig å møtes Palmen! En intens helg med mye korps, en fin dugnad å delta på, og så fikk jeg hørt så utrolig gode korps i første divisjon i går, for et nivå! Våre var nok ikke helt fornøyde med 4.-plassen men fremførelsen kunne nok ikke vært mye bedre, så da er det bare å jobbe videre mot NM!
Postet 25-03-19 kl 09:50 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no