Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 04-01-17 kl 07:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Tusen takk!
Postet 04-01-17 kl 07:42 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tussa sin avatar
Det er kaldt og det finns ikkje nok kaffi i verda.

Samtidig som eg kjenner i kroppen inntrykket Leo Ajkic sin nye serie Flukt ga meg i går kveld. Sterk anbefaling. Og eg kan dermed kjenne en gleda av å kunne skru på meir varme og hente meg en kopp kaffi til.
Postet 04-01-17 kl 08:02 av Tussa Tussa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Da er ungene sendt på skolen og jeg har 5 min med kaffe og padda, mens bilen smelter.
Postet 04-01-17 kl 08:12 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har syklet til jobb.
Postet 04-01-17 kl 08:34 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har kaffe, og spist og det trengs. Omtrent ikke sovet inatt pga barn i sengen som har sparket og slått meg både her og der. :trøtt:
Postet 04-01-17 kl 08:36 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg er hjemme med sykt barn, og kjenner at det var litt greit i dag. Er visst ikke i form selv heller.
Postet 04-01-17 kl 08:43 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg la meg relativt tidlig i går, for jeg var så trøtt. Men hjernen er litt på høygir, så jeg sovnet ikke med en gang. Så planen om å stå opp klokken 5.30 utgikk med høye kneløft. Men nå er jeg på jobb, drikker kaffe og har spist pepperkake til frokost. Jeg merker at alle oppgaver som har et snev av utfordring over seg, utsettes og utsettes. Orker ikke, gidder ikke. :januarblues:
Postet 04-01-17 kl 08:44 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg gikk til jobb i dag; altså fysisk på egne ben. Det er en så deilig start på dagen. Jeg gleder meg helt vanvittig til også den vanlige jobben min flytter til sentrum slik at jeg kan gjøre dette hver dag.

Det har skjedd store omveltninger i det selskapet hvor jeg jobber en dag i uka. En haug med sjefer ut og en haug med sjefer inn. Og så det merkeligste av alt ... jeg har blitt plassert på et av direktørkontorene som fast plass ... og jeg er bare her en dag i uka. Jeg skjønner ikke no'.
Postet 04-01-17 kl 08:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Samtlige i husstanden lå minst 30 min ekstra i dag, og gruer seg til i morgen når kulda kommer.
Jeg skal ordne småting i dag, og mer blir det sikkert. Jaggu er det mange avgjørelser selv om det er "nøkkelferdig" leilighet.

Nuh, litt jobbing.
Postet 04-01-17 kl 08:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har sovet dårlig i natt pga. tankemølle, men er nå sånn noenlunde oppegående likevel, og har en artikkel som absolutt inn i dag.
Postet 04-01-17 kl 09:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Tiddelibom! Et ørlite lag av snø møtte meg utenfor jobben i morges, og det var i grunnen veldig koselig. Ikke like koselig å måtte sitte med regnskapsrapportering, men det må jo gjøres.
Postet 04-01-17 kl 09:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har glemt å ta på meg Fitbit-en. Da kan jeg like så godt la være å gå lengre enn til kaffemaskinen og toalettet, siden det ikke teller.

Postet 04-01-17 kl 09:35 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Da må man sitte helt, helt stille til man får fitbiten på plass igjen, ja.
Postet 04-01-17 kl 09:52 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg fikk B på prosjektoppgava mi. Det er stilig siden magefølelsen sa C/D. Så da er jeg helt ferdig med mastergraden min.
Postet 04-01-17 kl 10:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Hjemme med jente som har hosta hele natta. Ser frisk ut nå, men best å holde seg inne en dag tenker jeg. Så hun synger Lets sing, mens jeg prøver å jobbe. Ikke lett kombinasjon.

Gratulerer, Blånn!
Postet 04-01-17 kl 10:07 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer Blånn!
Postet 04-01-17 kl 10:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har også syklet til jobb, 3/3 dager så langt i år. Fitbitkonkurranse ftw!

Også har jeg fått verdens kuleste hjelm!


(Kilde: youtube.com)
Postet 04-01-17 kl 10:28 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har dundrende hodepine, alle er dumme, og sofaen er det eneste levelige stedet.
Postet 04-01-17 kl 11:33 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Jeg har fått en høyst anstendig karakter på hjemmeeksamen, som jeg trodde gikk passe dårlig!
Postet 04-01-17 kl 11:37 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Candy: den var stilig! Hvor kjøper man slike?
Postet 04-01-17 kl 11:40 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Har sendt inn artikkel! Wohoooo!
Postet 04-01-17 kl 15:19 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer Teo.

Jeg sitter på Gardermoen og enten har jeg nettopp fått gullkort, eller så er det en eller annen kampanje på gang, for jeg har plutselig fått Fast Track og Loungetilgang. Det passet veldig godt i dag, for jeg må vente lenger enn jeg pleier og her var det en god arbeidsplass, gode stoler, frukt, betasuppe og øl.

Så nå skal jeg jobbe en liten time og så tror jeg at jeg skal finne en av de bedre stolene og kose meg med strikketøy og tvserie.
Postet 04-01-17 kl 15:58 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Grattis til Teo og Toffskij (og Blå!)!

En sånn hjelm kjøper man på www.lumoshelmet.co hvis man har litt mer penger enn forstand. Men den er DØDSKUL! Den har BLINKLYS! Og den merker når jeg bremser raskt og setter på BREMSELYS!
Postet 04-01-17 kl 17:25 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Blå, midt på sommeren og rundt jul og nyttår får sølvmedlemmer loungetilgang og fast track. Da er det færre jobbreisende og flere privatreisende.
Postet 04-01-17 kl 19:02 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no