Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 10-12-17 kl 07:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Tåtti sin avatar
Familien Forkjølet skifter på å være førstemann oppe og hoste. Jeg har i det minste varm kaffe.
Postet 10-12-17 kl 08:22 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Jeg har overtatt forkjølelse-stafettpinnen her i huset. Men er ikke dårligere enn at jeg klarer å nyte en sjelden alenestund i stua med en kopp te.
Postet 10-12-17 kl 10:04 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Er hjemme alene med ungene i helga og mini har slitt med øreverk etter forkjølelsen. Bror kom med mer stikkpiller fra stasjonen i går og flytende ibux. Kjekt med bror i ambulansen . Idag er det bakedag med ungene sammen med min søster og hennes barn. Biscotti,risboller, kokosmakroner og pepperkaker står på lista. Stod opp til fantastisk utsikt med snøkledde fjell i rosa skjær idag. Sånt gjør meg glad. Dessuten er jeg invitert til lompekurs nå før jul. Jeg hadde en søt gammel dame til nabo da jeg vokste opp. Hun døde her i høst og nå arrangerer hennes barnebarn et kurs for meg og søstersen og et par til for å lære en av hennes spesialiteter. Så hyggelig!
Postet 10-12-17 kl 10:53 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kva har du i biscottiene dine. Vixen? Eg har laga i går med salte pistasj og appelsinskall og mandler. Blei knallgode.
Postet 10-12-17 kl 11:57 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg var på fest igår og formen er deretter kjenner jeg. Kjempelyst å dra i håndballhallen etterpå...
Postet 10-12-17 kl 12:27 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Jeg har mandler, pistasj, sjokolade (både mørk og hvit) og limeskall.
Postet 10-12-17 kl 12:40 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Våknet til masse snø i dag, så nå er ungene ute å aker. Jeg skal gjøre ferdig en del pakker og gjør litt husarbeid innimellom.
Postet 10-12-17 kl 12:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Dret snør!
Postet 10-12-17 kl 13:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Startet dagen med å rydde opp etter gårdagens bursdagsfeiring, heldigvis var mesteparten tatt før vi reiste hjem i natt. Godsliten etter en skikkelig fest med gode venner, og ikke helt klart for en ny arbeidsuke.
Postet 10-12-17 kl 17:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no